تولید و فروش پمپ و ادوات کشاورزی ابارا

? تولید و فروش پمپ و ادوات کشاورزی ابارا با تکیه به دانش مهندسی و استفاده از مهندسین متخصص به منظور مشاوره فنی در امر تأمین تجهیزات صنعتی و کشاورزی و راه‌اندازی خطوط تولید برای صنایع مختلف بنا نهاده شد.

? تولید و فروش پمپ و ادوات کشاورزی ابارا با توجه به نیاز صنایع، در تأمین بهترین تجهیزات از معتبرترین برندهای بین‌الملی یاری‌گر صنعتگران در حوزه‌های مختلف مثل صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، سیمان، فولاد، خودروسازی، کشاورزی، غذایی و دارویی و … است.

? ما در تولید و فروش پمپ و ادوات کشاورزی ابارا تلاش می‌کنیم با افزایش دانش پرسنل و ارائه مشاوره علمی و مهندسی، پیش از خرید و همچنین خدمات و مشاوره‌های پس از آن، رضایت و آسایش خاطر تولیدکنندگان و صنعتگران را از بابت تأمین تجهیزات مورد نیاز فراهم آوریم.

? انواع الکتروموتور تک‌فاز و سه‌فاز در توان‌های مختلف، پمپ‌های صنعتی و خانگی، موتورویبره‌ها، موتور برق و ژنراتور و اینورتر از جمله تجهیزاتی هستند که کارشناسان ابارا با همراه کردن دانش مهندسی و شناخت خود از بازار، در تأمین و تجهیز آن‌ها مشاور و راهنمای صنایع‌اند.

مدیریت:آقای محمدجواد رحیمی

تفاوت پمپ های سانتریفیوژ و جابجایی مثبت , پمپ چیست , فروش انواع پمپ صنعتی , پمپ دینامیکی , پمپ صنعتی چیست , انواع پمپ های صنعتی , فروش پمپ صنعتی , قیمت پمپ صنعتی ,