Address & Contact

Our Address

تهران،آزادگان،خیابان مدرس،گاراج مجید زندی

تولید و فروش کانکس صیاد

?ساخت و فروش انواع کانکس:?

?اداری

?ویلایی

?سرویس بهداشتی تک چشمه و دو چشمه

?ساخت کانکس در محل اقامت شما هم پذیرفته می شود

❇️کانکس یک یا چندین اتاقک پیش‌ساخته است،که در کنار هم قرار گرفته اند و بنایی قابل حمل و جابجایی می‌باشد که مهمترین دلیل استفاده زیاد از آن همان قابلیت جابجایی و استفاده از آن در هر مکانی می‌باشد.

❇️کانکس‌ها به دو گروه ثابت و چرخ‌دار تقسیم می‌شود که کاربردهای متفاوتی باهم داشته و از ساندویچ پانل ساخته می‌شوند.بیشترین کاربرد آنها در مکان هایی است که امکان ساخت و ساز وجود ندارد.

❇️کانکس‌ها شامل چندین قسمت هستند که در ساخت کانکس نقش مهم و اساسی دارند.اجزاء اصلی آن:دیوار پیش ساخته، ورق گالوانیزه و پروفیل است.این سازه‌ها قابل حمل و جا به‌ جا کردن هستند.و در مواقعی که امکان ساخت بناهای سنتی نیست،از کانکس استفاده می‌کنیم. دارای عایق پلی استایرن یا پلی اورتان است.

❇️به طور کلی کانکس یک کمپ فلزی است،که انسان و وسایل انسان را در مقابل: سرما، گرما، باران، باد و سایر عوامل محیطی محافظت می‌نماید.کانکس‌ها در ابعاد مختلف و با کاربردهای متفاوت ساخته می‌شوند استفاده از مصالح سبک و با کیفیت در ساخت کانکس موجب افزایش مقاومت آن در برابر شرایط جوی و زلزله شده است.

به مدیریت:صیاد قنبری

 

 

 

کانکس , انواع کانکس , تولید و فروش کانکس صیاد در تهران , کانکس اداری , ساخت سرویس بهداشتی ثابت و متحرک , کانکس ویلایی , کاربرد انواع کانکس , ساخت انواع کانکس در تهران , ساخت کانکس در محل اقامت شما ,