تولید و نصب انواع توری سیم خاردار صنایع مفتولی بیگی 

09124971178?

09196641079?

? ساخت انواع درب های دور باغی و پایه فنس فلزی صنایع فلزی بیگی

? تولید و پخش انواع توری های حصاری گابیون

? فرنگی ، چینی ، پرسی

? ورق های مشبک ، سیم خاردار خطی ، حلقوی

? ساخت درب های دور باغی

? ساخت پایه فنس فلزی گالوانیزه بتنی

? نصب توری و سیم خاردار

? توری حصاری یا فنس از پر کاربردترین محصولات مفتولی است که بیشترین کاربرد آن حصارکشی زمین ها، اغلب زمین های کشاورزی و باغات است. توری حصاری بنا بر ویژگی ها و مشخصات فنی آن نظیر جنس مفتول ، ضخامت مفتول ، اندازه چشمه ها ، ارتفاع و عرض رول دارای انواع متفاوتی است که استفاده از آن را در همه مناطق ممکن کرده است.

? رایج ترین و پر فروش ترین نوع فنس ، توری حصاری گالوانیزه است که در مناطق مرطوب و حاره ای سالهای طولانی بدون زنگ زدگی یا خوردگی باقی می ماند و عمر طولانی دارد . البته توری حصاری گالوانیزه با روکش pvc از فنس گالوانیزه عمر مفید بیشتری دارد و در در برابر تابش آفتاب و نور خورشید مقاوم تر است. قیمت توری حصاری به مشخصات فنی آن وابسته است و بر اساس گالوانیزه بودن یا نبودن مفتول ، ضخیم یا نازک بودن مفتول و بزرگی و کوچکی چشمه ها متفاوت است. در واقع قبل از خرید توری حصاری باید به مشخصات فنی آن و محل نصب فنس توجه کرد تا حصاری کشی زمین کارآیی لازم را داشته باشد.

? توری پرسی :  این نوع توری جهت حصارکشی ، حفاظ بندی در و پنجره ، قفس حیوانات ، مش بند ، ساختمان سازی و ….. کاربرد دارد.

? سیم خاردار :سوزنی_ خطی_ تبری_تیغی : سیم خاردار از جمله محصولاتی می باشد که در جهت ایمنی به عنوان حفاظی مانع در مناطق مختلف به کاربرده می شوند و انواع مختلفی دارند که دارای ویژگی ها و کاربردهای متفاوتی می باشد.

مدیریت : آقای حامد رجبعلی بیگی

http://sanayemaftoli-beigi.ir/

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

 

 

 

 

تولیدی توری حصاری , تولید توری حصاری , توری فلزی , قیمت سیم توری مرغی , توری گابیون , توری پرسی ,