سایبان،درب و پنجره و حفاظ باران

✨تولید و نصب سایبان کولر،درب و پنجره و تراس

✨رنگ آمیزی سازه های فلزی

?ویژگی های سایه بان کولر آبی و گازی استاندارد چیست؟

?ماندگاری بالا با استفاده از مواد درجه یک

?فاصله مناسب پوشش از کولر

?عایق گرما و مقاومت پایه ها

?طراحی و ساخت سایبان کولر آبی و گازی به صورت مهندسی شده

?پوشش کامل دستگاه با ابعاد استاندارد سایه بان کولر آبی (2×1.5 متر) و سایه بان کولر گازی (2×0.75 متر)

?بادگیر نبودن پوشش

?محافظت از بدنه و تجهیزات کولر در برابر عوامل طبیعی

?دارا بودن گارانتی معتبر

?قابلیت جابه جایی و انتقال

?خدمات پس از فروش (شامل حمل و نصب و…)

?حداقل 8 ساعت سایه کامل در اوج گرما

?حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

⚡️حفاظ شاخ گوزنی یا نرده دیواری یکی از بهترین ابزار برای بالا بردن امنیت ویلاها، ساختمان‌‌‌های مسکونی و مناطق محافظت شده می‌باشد.علت اصلی این نام گذاری، شباهت ظاهری آن به شاخ گوزن است. حفاظ شاخ گوزنی نسبت به سایر حفاظ‌ها امنیت بسیار بالایی دارند.

⚡️بهترین و ایمن ترین نوع حفاظ برای بالا بردن امنیت منازل مسکونی، مناطق تفریحی، اداره جات، ویلاهای درون شهری و برون شهری و غیره هستند.

⚡️علاوه بر شباهت ظاهری از لحاظ استحکام نیز بسیار به شاخ گوزن نزدیک است، این نوع حفاظ از لحاظ بصری نیز جز زیباترین نوع حفاظ‌ها محسوب میشود.

?دلیل محبوبیت این نوع حفاظ ها

?نرده حفاظ شاخ گوزنی با توجه به شکل زیبا و تنوع در طرح‌‌‌های آن، در مدت زمان اندکی توانست در بین سازندگان و افرادی که خواستار حفظ ابتدائی ترین امنیت ساختمان بودند، جایگاه ویژه ای برای خود باز کند. این نوع حفاظ دارای برتری‌‌‌های زیادی است.

?نرده کشی دور ساختمان‌ها و ویلاها قبلا در محل ساختمان انجام میگرفت. و این خود همواره برای سازندگان حفاظ دغدغه خاطر بود، چرا که احتمال شکست سنگ در پوش و جوشکاری در محل و….. را به همراه داشت.

?حفاظ شاخ گوزنی این ایراد را ندارد و به صورت قطعه‌‌‌های ۲ متری تولید و رنگ آمیزی شده و جهت نصب به محل پروژه ارسال میشود.

به مدیریت:آقای حسن سبحانی

 

 

 

 

 

 

 

تولید حفاظ در لاهیجان , تولید و نصب سایبان , اجرای سازه فلزی در لاهیجان , حفاظ باران در لاهیجان , تولید و نصب سایبان باران در لاهیجان , رنگ آمیزی سازه های فلزی در لاهیجان , ساخت انواع درب و پنجره در لاهیجان ,