تولید و پخش انواع آجر نما نسوز نگین خشت

? تولید انواع آجر در طرح ها و رنگ های متنوع،ضدشوره و مقاوم در مقابل یخبندان

? قابل استفاده در نما و داخل ساختمان و هر شرایط جوی نامساعد

? مناسب دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی ساختمان و محیط کار

? مناسب پشت تی وی

? مناسب ستون

? مناسب دیوار اتاق و اشپزخانه

? قابلیت رنگ پذیری

? قابلیت تحمل حرارت باالا و مناسب شومینه

? مقوام در مقابل گرما و سرما

? مقاوم در برابر آب

?انواع سرامیک های آجری
?انواع سنگ برای نما
?انواع سنگ کف پله
?انواع دیوار پوش های سه بعدی
?انواع آجرهای انتیک
?انواع کاشی سنتی و مسجدی
?انواع موزاییک

❇️آجر نما لعابی

?این نوع آجر، مانند آجر معمولی ساخته می‌شود. تنها تفاوت ان این است که روی آن با لعاب کاشی پوشانیده شده و فقط در نما سازی ساختمان به کار می‌رود. لعاب یک نوع شیشه است با این تفاوت که با ترکیب خاک رس یه فلز به بار می آید لعاب برای اینکه بتواند سطح شیشه ای خود را روی خود نگه دارد با اکسید آلومینیوم ترکیب شده و همانطور که گفته شد منبع اصلی آن خاک رس بشمار می رود.

?معماران از ادوار گذشته جهت جلوگیری از نفوذ آب و ایجاد نقشهای بدیع با رنگ بندی های مختلف بر روی نمای ساختمانهای معماری سنتی ایران از لعاب استفاده می کرده اند. لعابدار کردن سطح آجر سبب می گردد سطح لعاب خورده دارای نفوذ ناپذیری فوق العاده ای گردد که این خاصیت علاوه بر محافظت در برابر لکه دار شدن محصول، مقاومت به سایش آجر را نیز افزایش می دهد. با لعابدار کردن آجرنسوز مقاومت به یخ زدگی که یکی از مهمترین عوامل در بکارگیری آجر در مناطق اقلیمی مختلف می باشد افزایش یافته که این خود به دلیل نفوذناپذیر شدن سطح آجر نسوز می باشد.

به مدیریت:مرتضی باطنی

کاتالوگ دکوراتیو و دکوراسیون داخلی

کاتالوگ نمایشگاه نگین خشت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انواع آجر لعابی

 

انواع آجر نما

 

انواع آجر دکوراسیون

 

انواع مختلف آجر

 

 

 

 

آجر , آجر نما , انواع آجر نما , آجر نما لعابی , کاربرد آجر نما , آجر نما نگین خشت در اصفهان , تولید آجر شیل در اصفهان , اجرا آجر گلبهی در اصفهان , فروش آجر انگلیسی در اصفهان , مصالح ساختمانی در اصفهان , تولید آجر شامتون در اصفهان , اجرا آجر لفتون در اصفهان , فروش آجر زبره در اصفهان , قیمت آجر شیل در اصفهان , قیمت آجر گلبهی در اصفهان , قیمت آجر انگلیسی در اصفهان , قیمت آجر لفتون در اصفهان , قیمت آجر زبره در اصفهان ,