Address & Contact

Our Address

اردبیل

Telephone

تولید و پخش انواع برزنت اقبال

⛺️ تولید و پخش چادر مسافرتی ، چادر اتومبیل و برزنت اقبال⛺️

⛺️ پارچه برزنت دارای کیفیت بالایی است و یکی از مقاوم ترین انواع پارچه در بازار می باشد. برزنت از کرباس یا پلی استر تهیه می شود و به عنوان یک پارچه ضد آب شناخته شده است. بنابراین این پارچه از نفوذ رطوبت به داخل جلوگیری می کند و برای پوشش خودرو در برابر شرایط جوی محافظت می کند.

⛺️ چادر برزنت ماشین علاوه بر جلوگیری از نفوذ رطوبت از ورود و نفوذ نور خورشید نیز جلوگیری می کند. یکی از مواردی که ممکن است به ظاهر ماشین ها آسیب بزند، نور خورشید است، بنابراین باید از پارچه مقاوم برزنت برای پوشش ماشین استفاده کرد. دوخت چادر ماشین باید استاندارد باشد و این در کیفیت چادر تاثیرگذار است. پارچه برزنت به عنوان یک پارچه ضخیم شناخته شده است که علاوه بر استفاده از آن به عنوان چادر خودرو، برای روکش بار، تهیه انواع چادر های مسافرتی و … نیز کاربرد دارد.

⛺️ برزنت ضد آب یکی از پرطرفدارترین انواع پارچه می باشد. انواع برزنت آب گریز مانند برزنت کانتینری، برزنت شمعی، برزنت پلی استر و برزنت نانو در بازار تولید می شود که هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. پارچه های دارای الیاف مصنوعی دارای ظاهری براق تر هستند و در برابر رطوبت مقاوم ترند، بنابراین برای روکش خودرو می توانند گزینه مناسبی باشند.

⛺️ ویژگی یک چادر اتومبیل خوب چیست؟

⛺️ یکی از بهترین پارچه های که دارای مقاومت بالا در برابر آفتاب، باران، برف و … می باشد، پارچه برزنت چادر ماشین است. این پارچه مقاوم برای پوشش هر وسیله ای که به کار رود می تواند تا حد زیادی از ایجاد آسیب به آن جلوگیری کند. یک چادر خودرو خوب باید ضد آب باشد و از دوام و عمر طولانی برخوردار باشد. به همین دلیل از روکش های برزنتی برای پوشش خودروهای سواری، کامیون و تریلی استفاده می شود. البته برای روکش کانتینر از انواع مختلف برزنت با نام برزنت کانتینری استفاده می شود که یک نمونه پارچه بسیار مقاوم در برابر آب است.

⛺️ برای خرید یک چادر خودرو مقاوم باید به دوخت چادر نیز توجه شود. دوخت استاندارد و تمیز یکی از مزایای چادر اتومبیل است. به همین دلیل قبل از خرید تمامی نکاتی که لازم است را به دقت چک کنید. با توجه به اینکه خودرو شما چیست، می توانید چادر مناسب را برای آن خریداری کنید.

مدیریت : خانم اقبال

بهترین چادر مسافرتی , چادر مسافرتی حرفه ای , چادر مسافرتی برزنتی , قیمت چادر برزنتی ماشین سنگین , چادر اتومبیل , برزنت ,