Address & Contact

Our Address

تهران

Telephone

ساخت قالب و تولید انواع قطعات پلاستیکی

?ساخت انواع بطری های اسید،تینر و روغن،پلی اتیلن و شوینده 
?دستگاه بادی،ترزیق پلاستیک 
?دستگاه تزریق پلاستیک چیست؟

?یکی از راحت ترین و پر مصرف ترین و مهم ترین روش های رایج برای شکل دادن به پلیمر ها (بسپارها) استفاده از دستگاه تزریق پلاستیک (Injection Machine) است. پس از پیدایش و توسعه پلاستیک ها تلاش ها برای ساخت دستگاه هایی که بتوان به وسیله آنها به سادگی مواد اولیه پلاستیک را به شکل دلخواه در آورد آغاز شد و به اختراع ماشین تزریق انجامید.

?اما قبل از ساخت ماشین های تزریق مدرن امروزی، کار شکل دهی به پلاستیک ها خیلی مشکل بود ابتدا قالب هایی با صرف دقت و زحمات بسیار تهیه می شد و در گیره های دستی تعبیه می شد و سیلندری با پیستون روی آن نصب می گردید.

?و اطراف سیلندر را با شعله های آتش، گرم می کردند و پس از ذوب شدن مواد، با فشار فلکه بالای پیستون مواد داخل سیلندر به داخل قالب، تزریق می شد و پس از سرد شدن مواد داخل قالب، گیره ها را باز و تکه های قالب را از هم جدا و محصول تولید شده را از آن خارج می کردند.

?و تمام این مراحل با دست انجام می شد، تا زمانی که ماشین های تزریق مدرن امروزی تولید شدند. اولین دستگاه تزریق که به صورت ابتدایی کار می کرد در آمریکا و در سال 1872 ساخته شد و اولین ماشین تزریق پیشرفته و دارای پیچ نیز در سال 1946 در آمریکا توسط جیمز واتسون (James Watson) به ثبت رسید. وظیفه اصلی دستگاه ماشین تزریق تبدیل مواد پلاستیک جامد (دانه های ریز یا گرانول های پلیمر) به پلاستیک سیال و روان و انتقال آن به قالب می باشد به نحوی که همیشه مواد سیال آماده تزریق داخل قالب باشند.

دستگاه پلاستیک بادی چیست؟

?دستگاه بادی پلاستیک اصلی ترین ماشین صنعتی است که از آن برای تولید انواع دبه و بطری پلاستیکی بغیر از بطری های pet استفاده می گردد. دستگاه تزریق بادی برخلاف دستگاه تزریق پلاستیک که مواد اولیه ذوب شده را با فشار درون قالب تزریق می کند.

?ابتدا مواد را بصورت روده از بالا به پایین تزریق نموده و این روده های توخالی توسط قالب دربر گرفته شده و در مرحله بعد برای اینکه روده به شکل قالب دراید توسط فوتک دستگاه که به کمپرسور هوا متصل است، درون روده هوا تزریق می شود.

⚡️دستگاه پلاستیک بادی همانند دستگاه تزریق پلاستیک شامل بخش های اصلی می باشد که عبارت اند از:

?بخش گیره 
?بخش تزریق 
?بخش هیدرولیک 
?بخش کنترل 

به مدیریت:حسن صادقی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ساخت قالب در تهران , ساخت قطعات پلاستیکی در تهران , دستگاه بادی , دستگاه تزریق پلاستیک , بطری اسید , بطری تینر , بطری روغن , بطری پلی اتیلن , بطری شوینده , شرکت پایا پلاست تهران , پایاپلاست , شرکت پایاپلاست صادقی ,