Address & Contact

Our Address

تهران ، یافت آباد ، شهرک وایعصر ف میدان رجایی ، خیابان صاحب الزمان شرقی ، پلاک 24

تولید و پخش انواع مبلمان سلطنتی یافت آباد 

? نخستین و برترین شرکت تولید مبلمان به شماره ثبت 549299?

? کلیه محصولات دارای کارت گارانتی شرکتی 

? ارسال با باربری های بیمه دار ، تحویل درب منزل 

? بازدید و خرید به صورت حضوری و آنلاین

? استفاده از انواع پارچه های مازراتی ، مسکو و …

? با چوب روس و راش 

? فوم سرد شرکتی 

? با بهترین کیفیت و قیمت مناسب?

? فروش نقد و اقساطی بدون بهره

? زیر قیمت نمایشگاه

? خرید مستقیم از تولید کننده

? بازدید از تمامی‌مراحل تولید در کارگاه: بازدید از رنگ چوب، پارچه، رویه کوبی و رنگ کاری، بازدید از کلاف کاری

? تضمین کیفیت کار

? مبلمان نقش مهمی‌در راحتی، زیبایی‌شناسی و قابلیت‌های فضاهای زندگی ما ایفا می‌کنند. بنابراین لازم است که هریک را به‌خوبی بشناسیم تا بتوانیم با توجه به فضای زندگی خود و سبک چیدمان منزلمان انتخاب درستی داشته باشیم.

⚜️ ویژگی‌های مبل خوب چیست؟⚜️

? ارتفاع پشتی یک مبل خوب باید بگونه‌ای باشد که شانه‌ها و قسمتی از گردن را محافظت کند.

? قسمت پشتی یک میل استاندارد باید بتواند گودی کمر را پوشش دهد.

? ارتفاع مبل از سطح زمین باید به گونه‌ای باشد که پا‌ها نه چندان کشیده و نه خم شوند.

? چنانچه رویه مبل از چرم تهیه شده باشد، باید از سطحی ناصاف جهت جلوگیری از تعریق برخوردار باشد.

? قسمت‌های مختلف مبل باید نرمی‌استانداردی داشته باشند به گونه‌ای که نه آنچنان سفت باشند که باعث برهم زدن آرامش شوند و نه آنچنان نرم که قسمت‌های چوبی مبل لمس شوند.

? وزن مبل یکی از ویژگی‌هایی ایست که باید به آن توجه شود. مبلمان منزل باید از وزن سبکی برخوردار باشند و حمل آن به سادگی میسر باشد.

?به کار گیری مرغوب ترین چوب موجود در بازار ایران که قابلیت استفاده مبلمان را در هر شرایط آب و هوایی داراست، مبلمان صدرا را از این لحاظ نیز جزو کالاهای با کیفیت بازار به شمار می‌آورد.

? استفاده از با کیفیت ترین اسفنج موجود بازار ایران باعث تولید محصولات با درجه کیفی بسیار بالا شده که به راحتی می‌توان تولیدی مبل ثامن را سال‌‌‌های طولانی بدون از دست دادن کیفیت اولیه استفاده نمود.

?راحتی و تخت خواب شو، رویه کوبی مبل و تعویض رویه آن، تعمیر و رنگ کاری مبل، براق سازی سطوح مبل و…

??????????

? مبل سلطنتی?

مبل سلطنتی از مبل های پر زرق و برق و زیبایی است که معمولا برای خانه های بزرگ و دکوراسیون های سنتی خریداری می شود. این مبلمان به منبت کاری های زیبا و ظریف معروف است و دکوراسیون منزل شما را خاص و لوکس می کند.

? انواع پارچه مبل استیل و سلطنتی

جنس پارچه ای که برای مبل های سلطنتی از آن استفاده می شود، عبارت هستند از مبلی کریستالی (ساتن)، مخمل، پوست اسبی و چرم است.

? چوب مبل استیل و سلطنتی

کلاف مبل های استیل از چوب گردو و راش ساخته شده و کلاف برخی از انها دوبل بوده که باعث بالا رفتن مقامت مبل می شود. چوب های استفاده شده در ظاهر این مبل و منبت کاری های آن از جنس گردو، راش و نراد هستند.

? مراحل تولید مبل استیل و سلطنتی

​مبل سلطنتی در 3 مرحله تولید می شود، مرحله اول ساخت کلاف مبل، رنگ آن و انجام منبت کاری های مبل است که توسط نجاران صورت می گیرد. در مرحله بعد فوم یا اسفنج نشیمن گاه را درست کرده و پارچه رویه مبل را آماده می کنند. در مرحله آخر نیز رویه کوبی مبل را انجام داده و پارچه را روی کلاف مبل می کشند این مرحله سخت ترین مرحله کار بوده و به توجه و دقت زیادی احتیاج دارد.

? مبل سلطنتی فرانسوی

بارزترین ویژگی مبل های فرانسوی سادگی این گونه مبل ها است. تاج مبل های سلطنتی فرانسوی کوتاه بوده و منبت کاری های آنها بسیار ظریف و ساده است. پارچه مبل های استیل فرانسوی ساده و یک رنگ بوده یا در صورت استفاده از پارچه های طرح دار در این مبل ها از پارچه هایی با طرح های خیلی ساده استفاده می شود. چوب های استفاده شده در اینگونه مبل ها چوب راش یا روس بوده که بسیار با کیفیت هستند.

? مبل سلطنتی مصری

برخلاف مبل های فرانسوی مبل های استیل مصری بسیار لوکس و لاکچری هستند و هیچ سادگی در طراحی آنان دیده نمی شود. منبت کاری مبل های مصری با دست انجام شده و بسیار شلوغ هستند علاوه بر تاج این مبل ها دسته ها و پایه مبل نیز منبت کاری دارند و گاها طرح دسته یا پایه آنها مثل سم یا پنجه یک حیوان طراحی می شود. ویژگی دیگر این مبل ها زوایا گرد و قوس دار و ویژگی متقارن آنها است. چوب و پارچه به کار رفته در این گونه مبل ها بسیار مرغوب بوده و برای ساخت آنها بیشتر از رنگ های روشن استفاده می شود.

? مبل سلطنتی سرمه ای

روکش سرمه ای برای مبل های سلطنتی از روکش های پر طرفدار محسوب می شود. رنگ سرمه ای جز رنگ های خاص و سلطنتی است که با رنگ چوب طلایی و سفید هم همخوانی دارد. ترکیب رنگ طلایی و سرمه ای به مبلمان شما حالتی لوکس و لاکچری خواهد بخشید.

مدیریت : آقای حکیمی

گالری مبل , ویژگی‌های مبل خوب , عرضه انواع مبلمان , مبلمان , انواع مبل , فروش مبل , مبل , فروش مبل در تهران , قیمت مبل , فروش مبل با قیمت مناسب ,