تولید و پخش انواع ورق فایبرگلاس و ایرانیت الماس فایبر جامه بزرگ 

✅ تولید ورق فایبر گلاس ، فروش فایبر گلاس 
✅ تولید ورق فایبر گلاس در سایز های مختلف 
✅ تولید ورق فایبرگلاس در رنگهای متنوع 
✅ پخش ورق فایبر گلاس کرکره فایبرگلاس سینوسی فایبرگلاس ذوزنقه 
✅ پخش ایرانیت فایبرگلاس به قیمت کارخانه 
✅ ارزانترین قیمت فایبرگلاس 
✅ خرید حضوری و غیرحضوری 
✅ با اطمینان و بی واسطه خرید کنید.
✅ با سال‌ها تجربه، در زمینه تولید و فروش انواع ورق فایبرگلاس، ایرانیت
✅ عرضه کننده‌ انواع ورق فایبرگلاس و ایرانیت در طرح و رنگ مختلف
✅ تولید ورق فایبرگلاس 450 گرمی درجه یک
✅ فروش عمده ورقهای ایرانیتی
✅ ورق ایرانیت فایبرگلاس
✅ ایرانیت پلاستیکی موج‌دار و صاف
✅ فایبرگلاس رولی و ورقی
✅ ایزولاسیون استخرهای صنعتی

✅ فایبر یا همان فایبرگلس موجدار، یک عایق مطمئن و ایده آل در مصارف ساختمانی و بسیاری دیگر از کاربردهاست. امروزه از فایبر در سقف شیروانی،‌ گلخانه و سایر محیطهایی استفاده می شود که در آنها نیاز به استفا ده از عایقی بادوام وجود دارد. البته این تنها بخشی از کاربردهای متداول فایبر موجدار است و این فایبر مصارف گسترده دیگری نیز دارد. فایبر  موجدار با تکنیکهای ترکیب الیاف و رزین تولید می شود و می تواند خیال شما از بابت دستیابی به خواص مکانیکی و فیزیکی مطلوب را آسوده سازد.

✅ فایبر یا همان فایبرگلس موجدار، سطح موجداری دارد و یکی از پرفروشترین انواع فایبر در بازار محسوب می شود. برای انتخاب این نوع فایبر شما باید به عوامل و معیارهای مختلف مربوط به مصرف نهایی آن توجه کنید. از جمله مهمترین این موارد عبارت است از ابعاد نهایی برای استفاده از فایبر، وزن مناسب و البته شکل و فرم مورد نیاز در پروژه خاص شما.

✅ به طور کلی روشهای مختلفی برای تولید فایبرگلس موجدار ابداع شده که هر یک از آنها مزایا و نواقص خاصی دارند.
یکی از مزایای فایبرگلس موجدار در مقایسه با مواد و محصولات رقیب،‌ خاصیت استحکام و مقاومت بالای آن در برابر نیرو و تنشهای احتمالی است. در واقع، نسبت استحکام به وزن بالا و هزینه مقرون به صرفه فایبر موجدار، انتخاب آن در بسیاری از پروژه های ریز و درشت را ضروری ساخته و شرایط فنی بهینه مد نظرتان را تامین می کند. همچنین یک مزیت مهم دیگر فایبر موجدار، قابلیت کنترل و تنظیم دقیق پارامترهای تولید آن است که برای دستیابی به خواص سفارشی سازی شده ی مطلوب از اهمیت اساسی برخوردار است.
علاوه بر فایبرگلس ۳۰۰ گرمی موجدار، شما امکان خرید نوع صاف این فایبر و همچنین نوع صاف و موجدار فایبر ۴۵۰ گرمی را نیز دارید.

✅ عرض فایبرهای تولیدی فولادشاپ ۱،1.25، 1/5،1.75، 2،‌ 2/5 و‌ 3 متر است و شما امکان سفارش ابعاد دلخواه برای کاربرد نهایی مورد نظر خود را نیز دارید.

مدیریت:آقای علیرضا جامه بزرگ

 

قیمت ورق فایبرگلاس موج دار , قیمت فایبرگلاس گلخانه , ورق فایبر گلاس , قیمت ورق پلاستیکی برای سقف , تفاوت پلی کربنات و فایبرگلاس , قیمت هر متر مربع فایبرگلاس , قیمت سایه روشن , قیمت ایرانیت فایبرگلاس ,