تولید تشک مسافرتی و روبالشتی در اصفهان

?شیک دکور تولید کننده انواع:

?پشتی خلیجی و سنتی و منسوجات پارچه ای خانه، پشتی های مبل نما یا مبلی سنتی

?پشتی های موسوم به پشتی های خلیجی در انواع و اقسام طرح های منحصربه فرد، متنوع و زیبا

?پشتی سنتی خلیجی شیک دکور قابل استفاده هم به جای مبل هم به جای مخطع های سنتی، سبک، راحت، قابل حمل و جابه جایی ،کاملا سنتی و متناسب با فرهنگ اسلامی

?تشک مسافرتی ضد آب و معمولی ، تشک مسافرتی دو نفره و یک نفره ، قابل شستشو و سبک

?فروش عمده ی انواع زیرانداز مسافرتی کیف دار و بدون کیف، زیرانداز مسافرتی طرح سنتی و ساتن، زیرانداز مسافرتی ضد آب حصیری ضد آب، زیر اندازهای متنوع در ابعاد و جنس های گوناگون قابل عرضه به مشتریان عزیز میباشد.

?تولید انواع روبالشتی تترون و مخمل، فروش عمده با قیمت مناسب

?ارسال به سراسر کشور?
?صادرات به کشورهای عربی و کشورهای همسایه?
?با پنج سال گارانتی?

✳️تولیدی شیک دکور یک مجموعه بزرگ تولید کننده پشتی های خلیجی و سنتی است، این مجموعه تولیدی با درآمیختن ابتکار و هنر و تلفیق آن با نیاز مصرف کننده گان توانسته است یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان پشتی های معروف به مبل خلیجی در کشور باشد. با توجه به اینکه بیشتر خریداران پشتی خلیجی در مناطق عرب نشین اهواز و آبادان هستند،تولیدی شیک دکور در این مناطق نمایندگی فعال میپذیرد. همچنین در سال های اخیر خرید پشتی خلیجی و عربی توسط همسایگان عراقی زیاد است که تولیدی شیک دکور آمادگی خود را برای تولیدات عظیم صادارتی اعلام میدارد.

✳️فروش پشتی خلیجی در تهران به صورت عمده ارسال از اصفهان، همچنین اگر در شهر های دیگر هستید برای خرید پشتی سنتی و خلیجی در مشهد و شیراز و اصفهان و تهران با ما تماس بگیرید، شما میتوانید از بین صدها طرح و رنگ پارچه های ساتن و مخمل برای چایخانه ،قهوه خانه ،رستوران و منزل خود پشتی سنتی یا پشتی خلیجی سفارش دهید. سفارش شما کمتر از یک هفته قابل انجام است و به شهر شما ارسال میشود.

✳️پشتی خلیجی جدید با کیفیت و سبک ، پشتی عربی مبل نما با جای دست که فضای کمی از اتاق را اشغال کرده و زیبایی خاصی به دکوراسیون میبخشد،از مزیت های پشتی مبلی میتوان به سبک بودن و کم جا بودن آن اشاره کرد و قیمت مناسب تر آن نسبت به مبلمان و از همه مهم تر اینه مبلمان منزل سالی یک الی دو بار نیاز به مبل شویی دارد که باید توسط شرکت های قالیشویی و مبل شویی متخصص انجام شود ولی پشتی های مبل نمای شیک دکور به راحتی در منزل قابل شستشو ست.

به مدیریت : صادقی

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

تولید و پخش انواع پشتی های خلیجی و مبلمان در اصفهان  , پشتی سنتی خلیجی  , تشک مسافرتی , تشک مسافرتی ضد آب , زیرانداز مسافرتی , زیرانداز مسافرتی کیف دار  , روبالشتی , روبالشتی تترون , روبالشتی مخمل ,