Address & Contact

Our Address

استان فارس ، شهرستان لارستان ، منطقه صحرای باغ روستای زروان

Telephone

تولید و نصب درب و پنجره یو پی وی سی راهنورد در هرمزگان

?تولید و پخش و نصب درب و پنجره دوجداره  upvc در فارس و جنوب فارس و هرمزگان

?امروزه استفاده از انواع در و پنجره یو پی وی سی رو به گسترش است و این به خاطر مزایای متعددی است که برای نصب این نوع در و پنجره هاعنوان شده است. کاهش مصرف انرژی ، صرفه جویی مالی در ازای کاهش هزینه قبض ها، سادگی نگهداری از این پنجره ها، دوام و امنیت ازجمله این مزایا است.

?علاوه بر این، هزینه پنجره UPVC در مقایسه با جایگزین هایی مانند آلومینیوم و چوب کمتر است.ضمن اینکه UPVC با ظاهری جذاب می تواند با ارائه طرح ها و رنگ ها و مدل های مختلف با طراحیهای متفاوت ساختمان ها مطابقت و هماهنگی داشته باشد.

?تنوع یراق آلات درب و پنجره upvc مقاومت بسیار بالا در برابر نفوذ رطوبت مقاومت بالا در برابر سرما و گرما مقاومت در برابر نفوذ آلاینده هامقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی و بسیاری از موارد دیگر که ما را به انتخاب و بکار گیری این محصول وا می‌دارد.

مهمترین معیار ها برای انتخاب درب و پنجره یو پی وی سی عبارت است از:

1. محل و موقعیت ساختمان
2. اندازه اتاق
3. شرایط آب و هوایی
4. کاربری ساختمان
5. نوع نماسازی معماری

یوپی وی سی چیست؟

?ماده اصلی سازنده درب و پنجره دوجداره یو پی و سی همان پلیمر می‌باشد. این ماده به صورت عادی پایدار نبوده و برای پایدار کردن آن از مواد مختلفی استفاده می‌شود تا حساسیت آن را نسبت به نور و گرما کاهش دهد. یکی از موادی که در استحکام یا به طور کلی پایدار کردن پلمیر استفاده می‌شود کربنات کلسیم بوده، این ماده خواص چکش خواری، مقاومت در برابر ضربه و در عین حال انعطاف پذیری را افزایش می‌دهد.

?مزایای پنجره UPVC

?یکی از مهم ترین مزایای پنجره UPVC عایق بودن آن است .

?پنجره های دو جداره بر عواملی چون: ورود گرد و غبار ,آلودگی صوتی وآلودگی هوا کاملا عایق میباشند .

?این ویژگی آرامش و رفاه را به افراد باز گردانده تا در خانه یا محل کار خود , بدون وجود صدای مزاحم یا هوای آلوده به استراحت یا کار بپردازند .

?پنجره های یو پی وی سی , از ایمنی و امنیت بالایی برخوردارند و در مقابل ضربه بسیار مقاومند .

?این پنجره ها در مقابل شرایط بد آب هوایی (گرمای شدید ,سرمای زیاد,رطوبت بالا) تغییر شکل نداده و طول عمر با لایی دارند.

?ویژگی­های پنجره upvc:

دانستن خصوصیات پنجره برای آگاهی هنگام خرید و انتخاب کاملا ضروری است

?کاملا سالم و بهداشتی

?پایایی upvc بسیار بالاست، خنثی است و با اکسیژن ترکیب نمی­شود. از این رو از نظر بهداشتی و سلامت این ماده کاملا بی­ضرر است و حتی در داخل بدن انسان مشکلی به ­وجود نمی­ آورد. از این رو در زمینه پزشکی و دندانپزشکی نیز مورد استفاده قرار می­گیرد. از آن­جایی که پنجره حد فاصل بین محیط خارجی و فضای داخل خانه است، با پنجره های upvc خیالتان می­تواند از بابت بهداشت و سلامت محیط خانه آسوده باشد.

?ضد آب

?در پنجره های upvc گوشه­ ها با دقت زیاد جوش داده می­شوند تا از عدم نفوذ آب اطمینان کامل حاصل شود و یک لایه دو طرفه از TPE یا همان الاستومر ترموپلاستیک در اطراف درز و قاب قرار داده می شود تا بتواند شکاف را به طور موثر مهر و موم کند. پس نه خود پروفیل و نه درزهای گوشه هرگز اجازه عبور آب و رطوبت از پنجره را نمی دهند

جلوگیری از تاثیرات آلودگی با استفاده از پنجره‌های دوجداره یو پی وی سی:

?با استفاده از پنجره‌های دوجداره و با تکیه بر عایق بندی مناسبی که در این نوع درب و پنجره‌ها استفاده می‌شود، آلودگی، سرما و … از محیط خارج به داخل محیط وارد نشده و به همین شکل نیز از خارج شدن هوا و دمای داخل به بیرون جلوگیری می‌کند، در نتیجه آلودگی‌هایی که در محیط بیرون وجود دارد به محیط داخل راه پیدا نخواهد کرد و از بروز امراض و بیماری‌های تنفسی و … جلوگیری خواهد شد

آیا بکار گیری پنجره دو جداره یو پی وی سی در کنار بزرگراه‌ها و معابر شلوغ شهری نیز کارایی لازم را دارد ؟

?در جواب باید گفت که بکارگیری صحیح این محصول در تمامی موارد و مناطق کاملاً کارساز بوده و قسمت اعظم آلودگی های صوتی و محیطی را می‌کاهد. ولی برای مهار بیشتر مناطقی که دارای آلودگی‌های محیطی و صوتی حاد هستند و همچنین فضاهای صنعتی می‌توان از پنجره های سه جداره بهره گرفت. چراکه این نوع پنجره ها دارای قابلیت چند برابر بوده و در این گونه فضاها کارکرد مناسب‌تری دارند.

به مدیریت : خالد راهنورد

شماره تماس:
09038573111
آدرس:استان فارس ، شهرستان لارستان ، منطقه صحرای باغ روستای زروان

 

 

 

 

 

 

تولید و پخش درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی راهنورد ,  تولید و پخش درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی در فارس , پنجره دوجداره  upvc  , تولید و نصب درب و پنجره یو پی وی سی راهنورد در هرمزگان , درب و پنجره دوجداره  , قیمت درب و پنجره دوجداره  ,