Address & Contact

Our Address

تبریز

تولید و پخش دستگاه کره گیر برقی بالازن خانگی صنعتی برتر تایوان 

⚙️ کره گیر برقی با بهترین موتور الکتروژن شفت بلند بدنه از جنس آلومینیوم⚙️

09142333266

09142049986

 

⚙️ شمش خالص بدون سیاهی در سه مدل

⚙️ 7 ، 13 و 20 لیتری

⚙️ جنس بدنه بسیار ضخیم 

⚙️ بدون بازگشت با یکسال گارانتی صد درصد تضمینی

⚙️ افراد مختلف می توانند با استفاده از این دستگاه نیاز های اساسی لبنی خود را رفع نمایند . بهره گیری از این دستگاه برای تولید کره و دوغ طبیعی نیاز شما را از خرید محصولات غیر ارگانیک و کم کیفیت برطرف کرده و شما را در راستای داشتن یک برنامه غذایی سالم یاری می دهد .

⚙️ استفاده از موتور موتوژن

یک از مواردی که محصولات ما را در مقایسه با نمونه های موجود در بازار بسیار با کیفیت تر و پر بازده تر می کند بهره گیری از موتور موتوژن می باشد . حائز اهمیت است بدایند که موتوژن بزرگ ترین تولید کننده انواع موتور در ایران بوده و به عنوان طلایه دار در خاورمیانه شناخته می شود.

محصولات تولید شده توسط این شرکت برجسته دارای استاندارد های ISO و همچنین CE اروپا می باشد . استفاده از موتور موتوژن در دستگاه کره گیر بالا زن خانگی ۲۰ لیتری علاوه بر بهسازی عملکرد دستگاه و بالا بردن راندمان باعث افزایش طول عمر ان نیز شده است .

⚙️ کره گیری به شکل اتوماتیک

اساساً از این دستگاه افرادی مانند صاحبان فروشگاه، رستوران، تولیداتی های لبنیاتی و مخصوصاً زنان خانه دار اسنفاده می کنند، از این رو راحت بودن کار با این دستگاه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. دستگاه کره گیر اتوماتیک بالا زن ۲۰ لیتری به صورت اتوماتیک فرایند کره گیری را به انجام می رساند.

به طوری که کاربر تنها مواد لازم را در مخزن ریخته و درب مخزن را چفت می کند سپس دستگاه را روشن می کند تا بدون کوچک ترین دخالت فرایند کره گیری انجام شود . از لحظه روشن شدن تا لحظه پایان کره گیری و دریافت محصولات ۴۵ دقیقه تا ۱ ساعت زمان لازم است .

⚙️ استاندارد ، بدون لرزش و با کم ترین صدای ممکن

صنایع برتر تایوان در راستای تولید محصول با کیفیت تماماً از قطعات و ابزار های درجه یک و استاندارد استفاده می کند به همین دلیل دستگاه کره گیر ۲۰ لیتری بالا زن تولید شده توسط این شرکت بدون کوچک ترین تکان و لرزه و با کم ترین صدای ممکن فرایند کره گیری را انجام می دهد . از این رو شما می توانید این دستگاه را در هر مکان یا زمانی که تمایل دارید مورد استفاده قرار دهید .

مدیریت : آقای عادل قاسمی

 

 

قیمت کره گیر برقی , قیمت دستگاه کره گیر نیمه صنعتی , دستگاه کره گیر خانگی , بهترین مارک کره گیر برقی , کره گیر برقی 5 لیتری , کره گیر رومیزی ,