Address & Contact

Our Address

تهران ، لاله زار ، پاساژ اقتصاد ، طبقه اول ، واحد6

مجموعه صداقت کابل بهروز در تهران

?تولید و پخش سیم کابل مس و آلمینیوم در تهران

?ارسال به سراسر کشور

〽️کابل مسی و آلومینیومی در  انواع کابل های مخابراتی و برق در سایز های متنوع عرضه می شود. به واقع هادی مسی و آلومینیومی دو هادی متداول در تولید سیم و کابل های برق و مخابراتی به شمار می رود. کابل های برق در انواع فشار ضعیف تا فشار قوی با هادی مسی و آلومینیومی قابل تولید است و کابل های مخابراتی با هادی مسی و گاها با هادی آلومینیومی و روکش مسی می تواند تولید شود.

? کابل برق فشار ضعیف مسی و آلومینیومی

?کابل مسی و آلومینیومی فشار ضعیف برق در انواع تک فاز و سه فاز با هادی مسی وآلومینیومی به صورت متداول توسط برند های مختلف تولید می شود. این کابل ها به صورت زره دار و بدون زره نیز می توانند تولید شده و به بازار عرضه شوند. کابل برق آلومینیومی در انواع زمینی و کابل خودنگهدار با سایز های ۱۶ تا ۵۰۰ میلی متر مربع می تواند در اختیار خریداران قرار گیرد.

? کابل مسی و آلومینیومی ۲۰ کیلوولت

?کابل ۲۰ کیلوولت و فوق توزیع نیز به صورت زره دار و بدون زره در نمونه های مسی و آلومینیومی تولید شده و به بازار عرضه می شوند. این کابل های ۲۰ کیلوولت در رنج ولتاژی ۱۲ تا ۲۰ کیلو مورد استفاده می باشند و از کابل های مهم در صنعت برق به شمار می رود.

? کابل مسی و آلومینیومی ۳۳ کیلو ولت فشار قوی

?کابل برق فشار قوی ۳۳ کیلو ولت نیز به عنوان یکی از کابل های مهم در صنعت برق، در انواع مسی و آلومینیومی به صورت زره دار و بدون زره تولید شده و عرضه می شود.

? کابل مسی و روکش مسی با هادی آلومینیومی مخابراتی

?کابل های مخابراتی بر خلاف کابل های برق به صورت مسی و با روکش مس و هادی آلومینیومی که اصطلاحا به آنها CCA گفته می شود، تولید می شوند. انواع کابل مخابراتی یا تلفن مورد استفاده در پروژه های مختلف عبارتند از :

?کابل مخابراتی زمینی J2Y(ST)2Y با روکش مشکی برای بیرون ساختمان که به صورت تمام مس و همچنین CCA قابل ارائه است.

?کابل مخابراتی هوایی JY(ST)Y با روکش طوسی برای داخل ساختمان که به صورت تمام مس و همچنین CCA قابل ارائه می باشد.


?کابل مخابراتی مهاردار که با هادی مسی تولید شده و این کابل ها حداقل دارای ۱۰ زوج می باشند و از نوع عایق مشکی برای بیرون ساختمان به شمار می روند.


?کابل ژله فیلد خاکی برای استفاده به صورت دفنی از کافو ها تا پست های تلفن به عنوان کابل مشترکین


?کابل ژله فیلد کانالی که به صورت کانالی در مراکز مخابراتی و از مرکز تا کافو ها مورد استفاده قرار می گیرند.

?این کابل ها تماما به صورت تخصصی در بزرگترین مرکز فروش انواع کابل های برق و مخابراتی به مشتریان و پروژه ها ارائه می شود.

به مدیریت : بهروز کریم پور

 

 

 

 

 

تولید و پخش صداقت کابل بهروز در تهران , تولید و پخش سیم کابل مس و آلمینیوم در تهران  , مجموعه صداقت کابل بهروز  , سیم کابل مس  , سیم کابل آلمینیوم  ,