کپس و یراق آلات کرکره برقی

⚙️ تولید و پخش عمده قطعات کرکره برقی به سراسر کشور

⚙️ قطعات کرکره شامل تیغه ، موتور ، یراق آلات ، لاستیک انتهایی و …

⚙️ تیغه

تیغه های کرکره برقی که به اصطلاح همان کرکره برقی شناخته می شود یکی دیگر از انواع تکنولوژی های جدید ساختمانی می باشد که در گذر زمان به وجود آمده است. این نوع از کرکره در واقع جایگزینی برای کرکره معمولی بوده که قبلا فقط برای کرکره مغازه ها مورد استفاده قرار می گرفت. اما به دلیل برخی از مشکلاتی که داشت زیاد مورد توجه قرار نمی گرفت و به همین دلیل کارشناسان ساختمانی و عمران به فکر ایجا نوعی از کرکره افتادند تا اینکه کرکره برقی تولید شد. در ابتدا کرکره های برقی یا همان کرکره اتوماتیک نیز محدودیت هایی داشت و تنها در مغازه ها مورد استفاده قرار میگرفت اما سیر تکاملی برای کرکره برقی نیز آغاز شده و مدل های جدید کرکره برقی اتوماتیک روانه بازار شند.

فروش تیغه های آلما تناژ وتک

 

 

⚙️ موتور (توبولار و ساید)

موتور کرکره برقی یکی از قسمت های مهم در کرکره اتوماتیک می باشد که با توجه به انواع کرکره برقی شما میتوانید نوع و مدل مد نظر خود را انتخاب و نصب نمایید

فروش موتورهای ساید آلما ۶۰۰ کیلویی و ۳۰۰ کیلویی

 

⚙️ موتور کرکره برقی توبولار

این نوع از موتور کرکره برقی که دارای حجم بالایی از تقاضا می باشد دارای مزیت های و معایبی می باشد که مزیت های مهم این موتور باعث شده است در برخی از موارد به عنوان انتخاب اصلی کارفرماین باشد. موتور کرکره برقی توبولار دارای وزن بسیار پایینی می باشد و همچنین حجم بسیار کمی را نیز اشغال می کند و به اسانی در ریل کرکره برقی قرار میگرد.از لحاظ امنیتی نیز میتوان گفت در صورتی که برای گیریبکس اتفاقی بیافتد تیغه در بیشتر مواقع سقوط خواهد کرد که میتواند در بعضی از موارد موجب اسیب هایی شود.

⚙️ موتور کرکره برقی ساید

موتور ساید کرکره برقی با موتور توبولار کرکره برقی متفاوت می باشد و چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ کارایی موتورهای ساید کرکره برقی معمولا برای کرکره های برقی که دارای وزن زیاد می باشد و تردد در آنها زیاد می باشد مورد استفاده قرار میگرند. موتور کرکره برقی ساید دارای امنیت بالاتری نیز می باشد چرا که در هنگام خرابی از سقوط تیغه کرکره برقی خودداری کرده و از رو نیز میتواند بسیار مهم باشد.

فروش موتورهای ساید سامفی واردکننده
موتورهای سامفی با یکسال گارانتی

 
 

⚙️ ریل

ریل ها در دو طرف کرکره برقی قرار می گیرند و انتهای هر دو طرف کرکره از داخل آن حرکت می کند و لبه های آن یا با مویی یا با پلاستیک پوشیده است تا از تولید سر و صدا جلوگیری شود.

⚙️ صفحه پلیت

صفحه های نگه دارنده شفت از هر دو طرف کرکره برقی قرار می گیرند و انتهای هر دو طرف کرکره از داخل آن حرکت می کند و لبه های آن یا با مویی یا با پلاستیک پوشیده است تا از تولید سر و صدا جلوگیری شود.

فروش صفحه پلیت های ۳میل و ۲.۵ میل

 

 

http://karimi-kaps.ir/

 

 

شماره های تماس 
۰۹۱۲۸۵۰۵۴۱۴?
۰۹۱۲۶۰۱۷۰۰۳?
۰۹۳۷۱۷۷۰۰۶۱?
۰۹۰۵۶۳۷۹۶۰۷?

مدیریت : آقای کریمی

 

تولیدو پخش کپس های درب های اتوماتیک

طرح جدید

کیفیت بالا

درجه1-2-3

قیمت مناسب

در بسته بندی های3000عددی

تک پل – دوپل 

سایز ۸۰

 

لاستیک انتهایی درب های اتوماتیک

کیفیت بالا و مواد نرم

T-G تناژ

 

نوارمویی خارجی

نوارمویی ریل های آلمینیومی و آهنی

درسایزهای مختلف:

۷۰۰×۶۹

۹۰۰×۶۹

۱۱۰۰×۶۹

۷۰۰×۸۴

۹۰۰×۸۴

۱۱۰۰×۸۴

 

فروش چسب جردن

۴۰میکرون

چسبندگی بالا و با کیفیت

عمده

تعدادهرکارتن ۶۰عدد

 

کپس های شرکت KK

تولید این کپس با این طرح را فقط با برند K.K خرید نمایید .

 
فروش جاقفلی های کرکره برقی

 

نوار مویی های ریل های آهنی و آلومینیوم در سایزهای مختلف

 

 
فروش درب های اتوماتیک آکرول و سامفی فابریک و سامفی مشکی در وزن های مختلف

 

 

لوازم یدکی کرکره برقی , انواع کرکره برقی , رسیور کرکره برقی , قطعات موتور ساید کرکره برقی , قطعات کرکره برقی در تهران , فلاشر کرکره برقی , لوازم جانبی کرکره برقی ,