فروش کفش زنانه و دخترانه مجلسی و اسپرت در همدان

تولید انواع کفش های زنانه و بچه گانه

انواع کفش های اسپرت و مجلسی

تولید و فروش به صورت عمده و جزئی

تولیدی کفش زنانه همدان

تولید انواع کفش های ، زنانه و دخترانه ، طبی ، اداری

پخش عمده کفش به سراسر ایران

با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت

بهترین گزینه را برای جذابیت انتخاب کنید

با خرید خود حامی تولید داخلی باشید

 

تولید وپخش انوماع کفشهای طبی اداری 

مستقیم از تولیدی خرید کنید

بدون واسطه 

با نازلترین قیمت  

فقط بصورت عمده

ارسال به تمام ایران

معرفی اجمالی محصولات تولیدی کفش نایس 

کفش اسپرت، مجلسی و طبی زنانه و دخترانه در طرح و رنگبندی مختلف

ویژگی‌های تولیدی کفش نایس 

ارسال سفارشات به سراسر کشور 

فروش عمده محصولات 

آمادگی همکاری با فروشگاه‌های کیف و کفش 

تولید و پخش کفش زنانه نایس 

در مرکز تولید و پخش کفش زنانه نایس سبک های متنوعی از اقسام مدل های مجلسی،اسپرت و طبی در انواع لوکس و حراجی یافت می شود که می تواند سلایق متنوعی را دربرگیرد.

تولید و پخش کفش نایس به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان و عمده فروشان کفش های زنانه در ایران فعال می باشد

این گروه صنعتی برای تولیدات خود با بهروی از تکنولوژی روز دنیا، مواد اولیه مرغوب و استاندارد،چرم طبیعی در قسمت رویه و آستر و در قسمت زیره از زیره های استاندارد پی یو ،تی پی یو، ترمو و لاستیک استفاده می نمائیدو تمام قالب های ماهیچه مورد استفاده در این گروه صنعتی از استاندارد های روز دنیا و متناسب با فیزیک های مختلف پا تهیه می نمائید.

از نگاه تولید کنندگان کفش R&W ، شعار ((زیبا ، راحت، مطمئن)) شعاریست

که سر فصل تولید شده است تا بتوان به تولید ایرانی ، افتخاری ایرانی معنای واقعی ببخشد.

وضعیت تولید کفش‌های زنانه و پوتین‌های زمستانی در استان همدان بسیار خوب است تا جایی که ۸۵ درصد از کل تولیدات استان به اقصی نقاط کشور و کشورهایی مانند عراق، افغانستان، پاکستان، ارمنستان و روسیه صادر می‌شود.
وی با بیان اینکه انواع کفش‌های زمستانی با کیفیت و تنوع مختلف در سطح بازار عرضه شده است، ابراز کرد: بیش از ۸۵ درصد کفش‌های زمستانی موجود در بازار مربوط به تولید استان است و بخش کوچکی از آن از استان‌های دیگر وارد می‌شود.

 

حتما شنیده‌اید پای انسان قلب دوم اوست.

بسیاری از گذشتگان بر این باور بودند که نقاط خاصی از کف پا نمایانگر سلامت بخش‌هایی از بدن است

و نیاز به مراقبت زیادی دارد تا در همه حال، انسان آرامش داشته‌باشد.

برای انتخاب کفش باید راحتی و سلامت پا را حتما در نظر گرفت.

 

 

❇️ویژگی های کفش مناسب:

کفش مناسب کفشی است که هنگام پوشیدن طولانی‌مدت، پا را تحت فشار قرار ندهد.

هنگام انتخاب کفش مناسب در نظر داشته‌ باشید انگشتان پایتان دچار تغییر حالت نشوند و یا کناره‌های پایتان تحت فشار ناشی از کفش قرار نگیرند.

سعی کنید کفشی را که انتخاب می‌کنید تنها جنبه زیبایی نداشته‌ باشد بلکه از هر لحاظ مانع آسیب دیدنپای شما در برابر گرما، سرما و ناهمواری‌ های زمین باشد.

به موقعیت و شرایط خودتان هنگام خرید کفش دقت کنید.

در نظر گرفتن بیماری‌هایی مثل دیابت ممکن است انتخابتان را محدود کند ولی در نهایت با آگاهی بر بیماری و شرایط حاکم بر شما، یک انتخاب صحیح انجام خواهید داد.

در دوران بارداری کفش مناسب به پا کنید که فشار زیادی بر پا و ناحیه پشت شما وارد نکند مثل کفش‌های راحت و تختی که جنس و بافت نرمی دارند. معمولا در این دوران، بین نیم تا یک نمره، تغییر سایز خواهید داشت که با توجه به این تغییر باید کفشی مناسب انتخاب کنید.

اگر از کمردردهای مکرر رنج می‌برید،‌حتما با توجه بیشتری کفش‌هایتان را انتخاب کنید و سعی کنید کفش‌های طبی به پا کنید زیرا این کمردردها گاهی از عواقب پوشیدن کفش‌های نامناسب و غیر استاندارد است.

اگراضافه وزن دارید، پوشیدن کفش‌های تخت و راحت به شما توصیه‌ می‌شود. راه رفتن با کفش‌های پاشنه بلند برای کسانی‌که اضافه وزن دارند باعث عدم تعادل می‌شود.

هنگام خرید کفش‌هایی که قصد دارید با جوراب آنها را بپوشید، بهتر است جورابی مناسب به پا داشته باشید که بسیار نازک یا بسیار ضخیم نباشد.

خانم‌هایی که قدی متوسط یا کوتاه همراه با اندامی متوسط و چاق دارند، بهتر است از کفش‌های پاشنه‌داری استفاده کنند که پاشنه‌هایش ضخیم و بلند است.

به مدیریت:قادر یاحقی

شماره های تماس:
۰۹۱۹۱۹۸۹۹۸۴
۰۹۲۱۶۶۲۸۵۰۵

 

 

 

 

 

کفش , انواع کفش , کفش زنانه , کفش دخترانه , کفش اسپرت , کفش مجلسی زنانه , کفش بچه گانه , قیمت انواع کفش زنانه در همدان , کفش نایس در همدان , تولید و پخش انواع کفش زنانه در همدان , فروش کفش مجلسی و اسپرت در همدان , ویژگی کفش مناسب , تولیدی کفش زنانه همدان , تولید انواع کفش های زنانه و دخترانه کفش طبی , کفش اداری ,  پخش عمده کفش به سراسر ایران , محصولات تولیدی کفش نایس , کفش مجلسی کفش زنانه در همدان , قیمت کفش مجلسی , بهترین تولیدی کفش در همدان ,  قیمت کفش بچگانه در همدان , بهترین تولیدی کفش بچگانه در همدان ,