Address & Contact

Our Address

تهران، شهریار، خیابان چالوکه ،خیابان بهشت رضا، پلاک ۶

تولید و پخش لیوان کاغذی رویان فرم

⚡️تولید و پخش لیوان کاغذی با بهترین و نازل ترین قیمت به صورت عمده و خرده با بهترین متریال⚡️

?مزیت خرید لیوان یکبار مصرف کاغذی در این است که نه تنها کمک زیادی به محیط زیست می کند، بلکه میتوان طرح یا بنر دلخواه خود را بر روی آن چاپ کرد.

?لیوان کاغذی تبلیغاتی چیست؟

✳️لیوان کاغذی، محبوب ترین ظرف یکبار مصرف است که دوام نسبتا خوبی دارد و در برابر گرما مقاوم است. لیوان پلاستیکی یکبار مصرف قادر به تحمل گرمای مایع ریخته شده در آن نبود و خیلی زود جای خود را به لیوان کاغذی داد. لیوان کاغذی برای نوشیدن نسکافه، دم‌نوش و سرو چای و آب جوش مناسب است و در صورتی که در مرحله تولید محکم چسب خورده باشد، مایعات از آن چکه نمی‌کنند.

✳️اغلب فروشگاه‌ها، شرکتها و اداره‌ها به دنبال سفارش لیوان کاغذی هستند تا توجه مخاطب خود را به شرکت خود جلب نمایند. لیوان کاغذی تبلیغاتی، ترفند خوبی برای ربودن توجه مشتری است.

?لیوان کاغذی درب دار

✳️یکی از مزایای لیوان کاغذی، طراحی و ساخت راحت در سایزها و طرح‌های کاربردی مختلفی است. استفاده از درب بروی لیوان کاغذی کاربری راحت‌تری را برای این نوع از لیوان‌ها فراهم کرده است که علاوه بر جلوگیری از نشستن گردو غبار بروی محتوای لیوان و سالم نگه داشتن آن از لحاظ بهداشتی، باعث عدم تبادل گرمایی لیوان با محیط بیرون می‌‎‌‌‌شود و دمای مایعات داخل لیوان تا زمان زیادی ثابت نگه می‌دارد. بهکام انواع لیوان‌های کاغذی از جمله لیوان کاغذی درب دار را با سایزها و طرح های مختلفی تولید و به بازار ارائه می‌دهد.

?جنس لیوان کاغذی چیست؟

?کاغذی که برای تولید لیوان کاغذی به کار می‌رود، نوع خاصی از کاغذ با گرماژ متفاوت و پوششی از پلی اتیلن است که باعث بالارفتن مقاومت لیوان کاغذی در برابر گرما و مایعات داغ می‌شود. پوشش پلی اتیلنی لیوان کاغذی نفوذپذیری مایعات به سطح خارجی لیوان و تاثیر شیمیایی بر مایع داخل لیوان را به حداقل می‌رساند.

?چرا لیوان کاغذی بهترین نوع لیوان یکبار مصرف است؟

?تحقیقات نشان داد لیوان پلاستیکی که تا پیش از تولید انبوه لیوان کاغذی در جاهای مختلفی استفاده می‌شد، نمی‌تواند مایعات گرم را در خود نگه دارد و موجب سرطان می‌شود. بنابراین لیوان کاغذی که چنین محدودیت هایی نداشت، به صورت انبوه مورد استفاده افراد عادی و شرکت‌ها و سازمان‌ها قرار گرفت.

?کاربرد لیوان کاغذی چیست؟

?آب‌خوری ها
?پذیرایی از مسافران در رستوران های بین راهی
?قابل استفاده در کافی شاپ ها و فست فودها
?پذیرایی از جمعیت زیاد
?جشن دفاع و سمینارها
?لیوان کاغذی با سایز بزرگ برای فروش اسنک در سینماها
?کاردستی های دانش آموزان

به مدیریت : رضا حسینی

 

 

تولید و پخش لیوان کاغذی رویان فرم در شهریار , لیوان کاغذی , لیوان کاغذ در شهریار , تولید و پخش لیوان کاغذی در شهریار  , لیوان کاغذی تبلیغاتی , لیوان کاغذی درب دار , قیمت لیوان کاغذی ,