Address & Contact

Our Address

شهریار ، شهرک جعفریه ، کوچه 23 ، پلاک 9

Telephone

تولید و پخش ماسک کاما پلاس

?تولید و پخش عمده ماسک

?ارسال به سراسر کشور

?ماسک نوعی وسیله پوششی است که در زمان شیوع بیماریهای مسری و یا برای جلوگیری از ورود ذرات معلق به درون دستگاه تنفسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چرا باید از ماسک استفاده کنیم؟

?دستگاه تنفسی دستگاه بسیار مهمی در بدن است. مطالعات نشان داده‌اند انسان تنها سه دقیقه می‌تواند بدون اکسیژن دوام بیاورد. همین امر لزوم مراقبت از دستگاه تنفسی را نشان می‌دهد.

?اگر ویروسها و یا آلودگی‌ها وارد دستگاه تنفسی شوند عملکرد این سیستم را تحت تاثیر قرار می‌دهند و همین موضوع سبب می‌شود اکسیژن به خوبی به بدن نرسد. اگر اکسیژن به بدن نرسد بدن به زودی فرسوده می‌شود و در معرض ابتلا به بیماریهای مختلف قرار می‌گیرد.

?بنابراین سازمانهای سلامتی مانند سازمان بهداشت جهانی لزوم استفاده از ماسک و وسایل پوششی را در زمان شیوع بیماریها و یا آلودگی هوا گوشزد می‌کنند.

?معرفی انواع ماسک

این وسیله پوششی که برای مراقبت از دستگاه تنفسی و جلوگیری از ورود آلودگی به درون ریه مورد استفاده قرار می‌گیرد انواع متفاوتی دارد که شرح زیر است:

?ماسک پزشکی: این وسیله برای جلوگیری از ورود ذرات معلق عفونی و یا ترشحات به بدن از طریق دهان و یا بینی مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته توجه داشته باشید که گوشه‌های این وسیله باز است و امکان ورود آلودگی وجود دارد. پس بهتر است در هنگام استفاده از این وسیله پروتکلهای دیگر بهداشتی را نیز رعایت کنید.

?ماسک‌های سری FFP: این وسایل پوششی بر طبق استاندارد اروپایی EN149:2001 تولید شده‌اند و به سه دسته FFP1، FFP2 و FFP3 تقسیم می‌شوند و به ترتیب ۸۰، ۹۰ و ۹۴ درصد از ورود ذرات ۵ میکرون و یا کوچکتر به درون دستگاه تنفسی جلوگیری به عمل می‌آورند.

?ماسک‌های سری N: این وسایل پوششی بر طبق استاندارد آمریکایی تولید شده‌اند و به سه دسته N95، N99 و N100 تقسیم‌بندی می‌شوند. عددی که در مقابل هریک آمده است میزان فیلتر شدن ذرات معلق موجود در هوا را نشان می‌دهد.

?ماسک‌های سری P: این وسایل پوششی بر طبق استاندارد آمریکایی تولید شده‌اند و به سه دسته P95، P99 و P100 تقسیم‌بندی می‌شوند. عددی که در مقابل هریک آمده است میزان فیلتر شدن ذرات معلق موجود در هوا (بزرگتر از ۰٫۳ میکرون) را نشان می‌دهد. مدل ۹۹ و ۱۰۰ این وسیله به شدت در برابر روغن مقاوم است.

 

به مدیریت :  منصور حسنی

 

 

تولید و پخش ماسک در شهریار , تولید و پخش عمده ماسک  , ماسک , تولیدی ماسک , قیمت ماسک , انواع ماسک , ماسک ,