گروه صنعتی پارس

?گروه صنعتی پارس با بیش از ۱۰ سال تجربه پخش و تولید موادغذایی کالاهای زیر را به مردم عزیز ایران عرضه میدارد.

?گروه صنعتی پارس در دو بخش فعالیت میکند:

?بخش اول: ترشیجات،شوریجات و رب گوجه که با برند پارس شیلان شناخته می شود.

?بخش دوم: بسته بندی حبوبات،خشکبار و اقلام مواد غذایی مختلف که با برند به پارس تولید می شود.

?از تمامی همکاران عزیز که تمایل به پخش و توزیع این محصولات در سرتاسر ایران عزیز و کشورهای مختلف دارند دعوت به عمل می آوریم?

✳️فواید مصرف ترشی و ترشیجات در طب سنتی و مدرن 
?کاهش قند خون 

?سرکه برای تهیه ترشیجات به کار می رود . سرکه به خصوص سرکه سیب قند خون را کاهش می دهد و بعد از صرف غذا سبب کند کردن جذب کربوهیدرات ها شده و از افزایش قند خون جلوگیری می کند.

?خواص تغذیه ای فراوان 

?یکی از مواد مفیدی که در تهیه ترشی بکار می روند ، از سبزیجات و میوه جات هستند که خواص تغذیه ای فراوانی دارند. در تهیه ترشیجات از حرارت استفاده نمی شود بنابراین خواص تغذیه ای آنها حفظ می شود. طعم ترش ترشیجات می تواند در اثر اسید تولیدشده در طی تخمیر باشد . فرآیند تخمیر در اثر فعالیت باکتری های لاکتوباسیل می باشد که سبب تولید ویتامین های گروه ب که بر سلامتی دستگاه گوارش نقش زیادی دارند ، می شود.

?کاهش ترکیبات ضد تغذیه ای 

?همانطور که در بخش سلامت نمناک گفته ایم فرایند تخمیر در تهیه ترشی موجب کاهش ترکیبات ضد تغذیه ای ، کاهش 87 درصدی نیترات طبیعی موجود در کلم و 70 درصدی اسید اگزالیک چغندر و شکسته شدن فیتات ها می شود . این فرایند به افزایش جذب مواد معنی ، نرمال شدن سطح اسید معده ، جذب پروتئین و آهن کمک می کند و سبب رشد فلور طبیعی می شود.

?متعادل کردن میزان اسید معده 

?ترشی جات جزو مهمترین غذاهای تخمیر شده هستند . غذاهای تخمیر شده با متعادل کردن میزان اسید معده و باکتری های روده به دستگاه گوارش بدن کمک می کنند و باعث می شوند روده مواد مغذی بیشتری را جذب کند . تخمیر طبیعی مواد غذایی، مواد مغذی را حفظ می کند و غذا را به شکل قابل هضم تر می شکند .

?جلوگیری از ابتلا به برخی از سرطان ها

?ترشی خاصیت گندزدایی دارد . در فرآیند عمل آمدن ترشی و تخمیر آن مواد جدیدی مانند آنتی اکسیدان به وجود می آیند که می توانند برای بدن مفید باشند از برخی سرطان ها جلوگیری کنند.

?کاهش چربی خون 

?مصرف ترشیجات به مقدار بسیار کم در کاهش چربی خون موثر است .

✳️انواع روش‌‌‌های بسته بندی 

?برای هر محصولی بسته بندی خاصی وجود دارد. اگرچه لیبل بسته بندی امروزی امری بدیهی به شمار می‌رود ولی استفاده از این روش نتیجه سال‌ها ابداع و در پاره ای موارد اتفاقات ناگهانی بوده است.

?امروزه انواع لیبل بسته بندی در بازار به چشم می‌خورد که از مواد مختلف نظیر کاغذ، پلاستیک، فلز یا شیشه ساخته می‌شوند. اما شیوه اصلی برای شناخت لیبل و بسته بندی ها، تقسیم آنها به «انعطاف پذیر»، «نیمه منعطف» و «سخت» است.

?بسته بندی به شیوه منعطف و نیمه منعطف 

?روش‌‌‌های بسته بندی به شیوه منعطف شامل کیسه‌‌‌های کاغذی، پوشش‌‌‌های پلاستیکی که چیپس در آن ریخته می‌شود و پاکت‌‌‌های کاغذی یا نایلونی که وسایل خریداری شده برای منزل حمل می‌شوند. یک نمونه لیبل بسته بندی نیمه منعطف جعبه‌‌‌های مقوایی است که حبوبات، وسایل کوچک مربوط به خانه، بسیاری از اسباب بازی‌ها و پاره ای از مواد غذایی درون آنها بسته بندی می‌شود.

?بسته بندی به شیوه سخت 

?برای بسیاری از مواد غیرغذایی روش‌‌‌های بسته بندی مورد استفاده از مواد سخت تهیه می‌شود که روکش آن به داخل جعبه تا می‌شود و می‌توان آن را در گوشه ای نگاهداری کرد. اشکال لیبل بسته بندی سخت نیز شامل صندوق، بطری‌‌‌های شیشه ای و قوطی‌‌‌های فلزی است.

?مزایای خشکبار چیست؟

?پروتئین زیاد موجود در دانه‌های آجیل آن‌ها را به یک جایگزین سالم برای منابع پروتئینی حیوانی تبدیل کرده است.

?چربی‌های سالم موجود در آجیل با چربی‌های اشباع موجود در بسیاری از منابع پروتئین حیوانی قابل مقایسه است. از همین رو استفاده از خشکبار در میان گیاهخواران و سایر افرادی که به دنبال تغذیه سالم هستند مورد توجه قرار گرفته است.

?روش‌های استفاده از خشکبار

?اما این همه چیز درباره دانه‌های خشکبار نیست. شما می‌توانید دانه‌های خشکبار را پودر کرده و آن‌ها را بر روی سطح مواد خوراکی پخش کنید.

?برخی از مغزها مانند بادام می‌تواند جایگزینی برای محصولات لبنی از جمله شیر باشد. برای این منظور آب را با بادام پوست کنده شده مخلوط و سپس آن را صاف کنید تا ذرات جامد از آن جدا شود. مایع حاصل را می‌توانید به جای شیر و به صورت ساده یا طعم دار مصرف نمایید.

?خشکبار با پوست یا بدون پوست؟

?اما حال باید ببینیم شرایط خرید خشکبار چیست؟خشکبار را می‌توان به صورت خام، با پوست و یا بدون پوست خریداری کرد. در حالت کامل و با پوست یک خوراکی محبوب در ماه‌های زمستان و فصل تعطیلات است.

به مدیریت:سید حامد هاشمی 

برای دیدن تصاویر کلیک کنید??????

گالری تصاویر

 

 

 

 

گروه صنعتی پارس , گروه صنعتی پارس در شیراز , تولید مواد غذایی در شیراز , پخش مواد غذایی در شیراز , مواد غذایی , تولید ترشیجات , پخش ترشیجات , تولید شوریجات , پخش شوریجات , پخش رب گوجه , برند پارس شیلان , بسته بندی حبوبات در شیراز , بسته بندی خشکبار در شیراز ,  بسته بندی اقلام مواد غذایی مختلف , مواد غذایی پارس , ترشیجات پارس , شوریجات پارس , رب گوجه پارس , حبوبات پارس , خشکبار پارس , سید حامد هاشمی , قیمت حبوبات , قیمت خشکبار , قیمت ترشیجات , قیمت شوریجات ,