Address & Contact

Our Address

کرج ، کوهسار

تولید و پخش نرده سنگی صراحی پلیمری و ستون سنگ مصنوعی مدرن امامی 

تولید و پخش نرده سنگی صراحی پلیمری و ستون سنگ مصنوعی مدرن امامی
سنگ و نرده پلیمری ، ستون سنگ مصنوعی

صراحی سنگی 

 موزائیک بتن پلیمری

?  انواع نرده‌‌‌های سنگی می‌توانند از جنس سنگ‌‌‌های طبیعی و سنگ‌‌‌های مصنوعی باشند همچنین شکل آنها نیز متفاوت و می‌توانند به صورت چهارگوش یا گرد، مدل رومی‌کلاسیک، طرح تیتان، طرح آریو، طرح ژاکلین، طرح رایمون، طرح زمرد و … و دارای جنس متفاوت مانند سنگ‌‌‌های تراماربل، تراورتن، مرمریت و … باشند.

? نرده سنگی نسبت به سایر حفاظ‌ها محبوبیت بیشتری دارد زیرا سنگ‌‌‌های طبیعی با داشتن تنوع در رنگ و نقش‌‌‌های طبیعی زیبایی خاصی دارند و همه ی افراد با همه ی سلیقه‌ها جذب آن می‌شوند و باعث ایجاد حس آرامش در ذهن بیننده‌ها می‌شود. نرده‌‌‌های سنگی برای استفاده در راه پله ها، بالکون ها، تراس، پشت بام و … بسیار مناسب می‌باشند.

09100699906
09339804324

پلیمر چیست و چه ویژگی هایی دارد؟
ساده‌ترین تعریف پلیمر بیان دارنده‌ ماده‌ شیمیایی کارآمدی است که از واحد‎هایی تکرارشونده تشکیل می‌شود. پلیمر می‌تواند به صورت شبکه‌ای 3 بعدی (که در آن واحد‎های تکرارشونده از راست و چپ، جلو و عقب و بالا و پایین به یکدیگر متصل‌اند) باشد.
پلیمر چیست و چه ویژگی هایی دارد؟
پلیمر می تواند شبکه‎ای 2 بعدی (که در آن واحد‎های تکرارشونده از بالا و پایین و راست و چپ در یک صفحه به یکدیگر متصل‌اند) و یا شبکه‎ای تک بعدی (که در آن واحدهای تکرارشونده از راست و چپ همانند یک زنجیر به یکدیگر متصل‌اند) حاضر شود.

هر واحد تکرار شونده در حقیقت یک “مِر” می‌باشد و ترکیب “پلی” (به معنای چندین) و “مِر” کلمه “پلیمر” که به معنای تعداد زیادی واحد تکرارشونده است را تشکیل می‌دهد. واحدهای تکرارشونده عموماً از کربن و هیدروژن و گاهی از اکسیژن، نیتروژن، سولفور، کلر، فلور، فسفر و سیلیکن ساخته می‌شوند. برای ایجاد زنجیره‌ای از این واحد‎ها، “مِر”ها به صورت شیمیایی به یکدیگر قلاب یا به اصطلاح پلیمریزه می‌شوند.

ویژگی‌های پلیمرها

عمده‌ی پلیمرهای تولیدی از نوع ترموپلاستیک می‌باشند، بدین معنا که می‌توان پلیمر را پس از شکل‌گیری بارها و بارها ذوب و مجدداً تغییر شکل داد.

این خاصیت فرآوری و بازیابی پلیمر را تسهیل می‌کند. گروه دیگر از پلیمرها، ترموست‌ها، از قابلیت ذوب مجدد برخوردار نمی‌باشند. پس از شکل‌گیری این گروه از پلیمرها، گرمایش مجدد پلیمر نهایتاً تنها به تنزل کیفی آن منجر می‌شود. هر پلیمر دارای خصوصیاتی متمایز است، اما در برخورداری از برخی خصوصیات پلیمرها مشابه یکدیگر می‌باشند:

پلیمرها می‌توانند نسبت به مواد شیمیایی بسیار مقاوم باشند. کافی است کلیه شوینده‌های خانه خود که در پکیج‌های پلاستیکی نگهداری می‌شوند را در نظر آورید. با خواندن برچسب هشداردهنده‌ی روی این پکیج‌ها به اهمیت نیاز به مقاوم بودن پکیج‌های پلاستیکی پی خواهیم برد. در عین حال که حلّال‌ها موجب حل شدن برخی پلاستیک‌ها می‌شوند، دیگر پلاستیک‌ها پکیج‌هایی امن و غیرقابل تجزیه در مقابل حلّال‌های قدرتمند تشکیل می‌دهند.

پلیمرها می‌توانند عایق الکتریکی و حرارتی باشند. گشتی در خانه شما می‌تواند درک این مفهوم را تقویت کند، چراکه مشاهده خواهید نمود که کلیه‌ی لوازم خانگی، اتصالات، پریزهای برق و سیم‌کشی‌ها از جنس مواد پلیمری و یا توسط آنها عایق‌بندی شده‌اند. مقاومت حرارتی نیز با مشاهده دسته‌های پلیمری کتری و ظروف طبخ غذا به خوبی قابل تشخیص است.

به طور کلی، پلیمرها سبک و از استحکامی قابل توجه برخوردارند. طیف محصولات ساخته شده از پلیمرها را که از اسباب‌بازی تا چارچوب ایستگاه‌های فضایی، ویا از فیبرهای نایلونی ظریف برخی جوراب‌ها تا الیاف کولار استفاده شده در جلیقه‌های ضدگلوله را شامل می‌شوند، در نظر آورید.

صراحی

نرده صراحی ، در واقع نرده های سنگی و آهکی هستند از جنس سمنت پلاست یا سنگ مصنوعی است ساخته شده است.
سمنت پلاست يا سيمان پليمر شده به نوعی از سنگ مصنوعی گفته میشود که با استفاده از ترکیبات پلیمری و نانو موجب تغییر ساختار مولکولی سیمان و مواد معدنی شده، و با توجه به انجام واکنش های پلیمریزاسیون و تشکیل شبکه زنجیره ای مستحکم در سیمان بوجود می آید. اين واكنش سبب كريستاله شدن سيمان و تشكيل شبكه بلوري در آن مي شود و در نهايت محصول توليد شده به مقاومت فشاری و خمشی حدود ۳ برابر بتن می رسد. همچنین مشخصاتی همچون تراکم بافت مولکولی محصول، پیوستگی سطحی محصول، خاصیت آب گریزی، افزایش چسبندگی و … را بوجود می آورد.
این سنگ های مصنوعی از ترکیب سیمان، آگرگات های سنگ های طبیعی و خاک سبک وزن ساخته می شود. مواد به کار رفته در این سنگ ها کاملا سازگار با محیط زیست می باشد.

رنگ دانه های اکسید آهن، رنگ مورد نظر را به این سنگ ها می دهند. ترکیبی که از این راه بدست می آید در قالب هائی ریخته می شود که دارای نقش و نگارهای سنگ طبیعی می باشند و به این سنگ ها ظاهری کاملا طبیعی می دهد. از نظر قیمت، سنگ های سمنت پلاست به مراتب قیمتی کمتر از سنگ های طبیعی داشته، زیرا کارهای دشواری که روی سنگ طبیعی برای رساندن آن به بازار و قابل استفاده کردن آن انجام می شود در مورد سنگ های سمنت پلاست غیر ضروری است.
سنگ های سمنت پلاست در مقابل فشار، نور، اشعه ماوراء بنفش و ناملایمات جوی بسیار مقاوم بوده و محصولاتی هستند که می توانند پس از نصب مانند سنگ های طبیعی رفتار نمایند.

Cement plast چیست ؟

سمنت پلاست یا سیمان پلیمر شده نوعی سنگ مصنوعی است که با استفاده از ترکیبات پلیمری و نانو موجب تغییر ساختار مولکولی سیمان و مواد معدنی شده ، و با توجه به انجام واکنش های پلیمریزاسیون و تشکیل شبکه زنجیره‌ای مستحکم در سیمان بوجود‌‌ می‌آید این واكنش سبب كریستاله شدن سیمان و تشكیل شبكه بلوری در آن می‌شود و در نهایت محصول تولید شده به مقاومت فشاری و خمشی حدود 3 برابر بتن می رسد ، همچنین مشخصاتی همچون تراکم بافت مولکولی محصول ، پیوستگی سطحی محصول ، خاصیت آب گریزی ، افزایش چسبندگی و … را بوجود‌‌ می‌آورد . در چنین شرایطی از لحاظ استحکام نسبت به بسیاری از سنگهای طبیعی برتری دارد.

در جدول زیر مشخصات فیزیكی و مكانیكی سمنت پلاست با سنگ های طبیعی مقایسه شده است:

عنوان سمنت پلاست سنگ طبیعی (حداقل)
مقاومت فشاری -1000
kg/cm2 600 -400
kg/cm2 200
مقاومت کششی kg/cm2 60-150 kg/cm2 30
مقاومت سایشی کمتر از 2/2 g/cm2 0/4 g/cm2
مقاومت دمایی 500 cycles 50 cycles
نفوذ آب کمتر از 3% 1% – 15%
دانسیته 2200 kg/m3 2700 kg/m3

در مرحله پلیمریزاسیون براحتی می‌توان شكست پیوند رنگهای نامحلول را ایجاد كرد و با استفاده از تكنیك های خاص، طرح های طبیعی سنگ های مرمریت و گرانیت را شیبه سازی كرد. نوع رنگ بندی سنگ های سمنت پلاست شامل رنگ های عمقی می‌باشد و فاقد هرگونه صنعت چاپ می‌شود و در حقیقت حاشیه‌ها و طرحهای سنگ كاملا اتفاقی در روند تولید حاصل می‌شود.

 

مدیریت : آقای امیرحسین امامی

09100699906
09339804324

 

 

 

 

لیست قیمت نرده سنگی , نرده صراحی سنگ مصنوعی , نرده سنگی گرد , روش نصب نرده سنگی , قیمت نرده سنگی گرد ,