Address & Contact

Our Address

محور آمل به محمود آباد،روبروی هنرستان کشاورزی

Telephone

تولید و پخش ورق رنگی گالوانیزه و فلزی پوشش سقف آرین فولاد

?پوشش های سقف طرح سفال سوئدی و طرح کرکره سینوس
?ساخت انواع ورق آلات پوشش سقف،ورق های رنگی و فلزی
?ورق گالوانیزه رنگی چیست؟

?ورق رنگی گالوانیزه، ورقی فلزی است که با رنگ‌های اصطلاحا الکترواستاتیک رنگ‌آمیزی شده است. تنوع رنگی ورق گالوانیزه در بازارهای حال حاضر بالا است و بالای ۱۰ نوع رنگ مختلف کاندیدای نشستن به پیکره ورق گالوانیزه مورد نظر شما هستند. این نوع ورق کاربردهای متعددی دارد که پرکابردترین آن پوشش سقف ویلاها و سوله‌ها و منازل شهرهای مرطوب است. استفاده از این ورق از دو نظر حائز اهمیت است؛ اول این که استفاده از رنگ‌های جذاب به جای رنگ اصلی فلز به زیبایی مکانی که از ورق گالوانیزه به هر شکل استفاده می‌کنیم اضافه می‌‌کند. همچنین وجود رنگ کوره بر روی سطح فلز باعث محافظت از فلز در برابر آسیب‌های بیرونی می‌شود.

?پوشش سقف چه کاربردی دارد؟

?پوشش سقف را برای ساختمان های ویلایی و آپارتمانی می شود اجرا کرد نه تنها پوشش سقف بام بلکه برای سر در ورودی خانه هم میتوانید از این امکان برای زیبا سازی ساختمان خود استفاده کنید. اما به نکاتی که باید توجه کنید: سازگاری مورد نظر با آب و هوای محل زندگی شما و همچنین تم و حالت محله زندگی شما تاثیر بسازایی در انواع پوشش سقف ساختمان ایجاد می کند. برای این کار میتوانید از پوشش سقف شیبدار استفاده کنید.

?یکی از مهمترین و حساس ترین مراحل در اجرای سقف شیب دار زیر سازی سقف شیبدار نام برد که نقش بسیار مهمی در پوشش سقف دارد. این مرحله باید بسیار مستحکم و مقاوم باشد؛ زیرا زیرسازی سقف شیب دار یکی از پایه های اساسی برای یک کار بسیار خوب و مقاوم است.

?از دلایل اصلی اجرای سقف شیبدار و مکان های به کارگیری سقف شیب دار میتوان از مکان های سردسیر و مکان هایی که بارش و یا برف در آن ها بسیار زیاد باشد نام برد.دلیل اصلی استفاده از سقف شیب دار این است که به علت شیبدار بودن برف و باران به راحتی به سمت لوله ی ناودان و یا لبه ی سقف می آید و به سادگی به خارج از سقف منتقل می شوند.

?همچنین از فواید دیگر سقف شیبدار می توان به احتیاج نداشتن سقف شیبدار به برف روبی اشاره کرد. دلیل تاکید بسیار زیاد برای مستحکم و مقاوم سازی زیر ساخت در اجرای سقف شیب دار این است که به صورت کلی این سقف ها مدت زیادی در زیر باران یا برف و … خواهند ماند و به طور کلی می توان گفت که مادام العمر هستند هر چند بستگی به شرایط آب و هوایی نیز دارد.

?نکته این است که سقف های شیبدار نسبت به سقف های مسطح کمتر احتیاج به مراقبت دارند. از مصالح هایی که برای زیر ساخت سقف شیبدار می توان استفاده کرد عبارت اند از: خرپاهای فلزی یا چوبی، سقف های بتنی و یا استفاده از طاق های ضربتی.

به مدیریت: سید صادق صادقی

 

 

 

 

 

تولید ورق گالوانیزه , فروش ورق رنگی گالوانیزه در مازندران , پوشش های سقف فایبرگلاس , آرین فولاد در آمل , قیمت ورق گالوانیزه , پخش ورق گالوانیزه ,