تولید و پخش پوشال کولر فدک 

♻️ تولید و پخش انواع پوشال کولر و ارسال به سراسر کشور

♻️ بزرگترین تولید کننده پوشال در ایران♻️

♻️ تولید پوشال کاملا بهداشتی با چوب صنوبر سفید♻️

♻️  بهترین و بزرگترین تولید کننده پوشال در قم♻️

♻️ صادرات پوشال به کشور پاکستان ، ازبکستان و اردن 

♻️ شرکت پوشال کولر فدک با بیش از ۲۰ سال سابقه تولید جز معتبرترین برندها در زمینه تولید پوشال کولر با تولید بهترین پوشال سوزنی در ایران مفتخر است که علاوه برصادرات پوشال به کشورهای همسایه عراق، افغانستان و… جزء اولین کارخانه های تولید پوشال در کشور میباشد که توانسته محصولات خود را به کشورهای آفریقایی صادر کند.

♻️ این مجموعه امادگی خود را جهت همکاری و عقد قرارداد با شرکتها ، تجار و بازرگانان محترم اعلام می نماید♻️

♻️ انواع پوشال کولرهای آبی

رشته‌هایی از محصولاتی مانند چوب هستند که در شبکه‌هایی از جنس‌های مختلف قرار می‌گیرند و از طریق آبی که روی آن‌ها ریخته می‌شود، هوای داخل کولر را سرد می‌کنند. پوشال‌ها را معمولا یکی از اصلی‌ترین اجزای کولر می‌دانند و بدون آن‌ها عمل سرمایه امکان پذیر نیست. با این حال، استفاده از نوع پوشال، تاثیرات قابل توجهی روی میزان سرمای تولید شده کولرها خواهد گذاشت. انواع پوشال کولرهای آبی در ایران به سه گروه پوشال سلولزی و پوشال چوبی تقسیم می‌شوند.

♻️ پوشال چوبی

پوشال‌های چوبی همانطور که از نام آن‌ها پیداست، از رشته‌های چوب ساخته می‌شوند و از پراستفاده‌ترین پوشال‌ها در ایران محسوب می‌شوند. این چوب‌ها که قدرت جذب آب بالایی دارند و به سختی آب را پس می‌زنند. همین مسئله باعث می‌شود که بتوانند به خوبی در صورت وجود باد در یک محیط بسته، عمل سرمایش را از طریق آب جذب شده روی خود انجام بدهند.

♻️ اندازه‌ی چوب‌های استفاده شده در این نوع پوشال‌ها 1 تا 2 میلی‌متر است و معمولا به صورت رشته‌های در هم پیچیده و غیرمنظم هستند. این عدم وجود نظم در چینش رشته‌ها باعث می‌شود که آبی که از بالا روی آن‌ها ریخته می‌شود، سخت‌تر به سمت پایین سرازیر شود. جنس چوب‌های مورد استفاده در پوشال‌های کولر آبی، معمولا از جنس تنه درختانی مانند سپیدار و بید است که بیشتر آب را جذب می‌کنند. با این حال، این چوب‌ها بسیار سبک نیز هستند تا هم به موقع حمل و نقل و هم به هنگام نصب اشخاص را دچار مشکل نکنند.

♻️ این دسته از انواع پوشال کولرهای آبی معمولا به هنگام خرید در داخل یک نایلون قرار گرفته و عرضه می‌شوند و برای استفاده از آن‌ها ابتدا باید این نایلون را که نقش یک محفظه دارد را بیرون بیاورید و سپس روی کولر نصب کنید.

♻️ کارشناسان معتقد هستند که مدت زمان تعویض این کولر به صورت سالیانه است چرا که اگر مدت زمان بیشتری از تعویض این پوشال‌ها بگذرد، چوب‌ها به علت برخورد مستقیم با آب، خاصیت خود را از دست می‌دهند و کم کم با جریان هوا در داخل آن‌ها، باعث می‌شوند که هوایی نامطبوع در داخل کولر ایجاد شود. به همین دلیل تعویض این پوشال (و انواع دیگر پوشال کولرهای آبی) نقش بسیار زیادی در افزایش میزان سرمایش و عملکرد کولر دارد. با این حال، می‌توان گفت که عمر این پوشال‌ها کمتر از دیگر پوشال‌ها است.

♻️ نحوه استفاده از پوشال چوبی

عملکرد کولرها با هم متفاوت است و هر نوع کولری به روش‌ها مختلفی پوشال‌ها آب دهی می‌کند. برخی از آن‌ها به صورت اتوماتیک از بالا آب را روی پوشال‌ها می‌ریزند و برخی دیگر از طرفین نیز محافظه‌هایی دارند که آب را از طریق لوله‌ها روی پوشال می‌پیچند.

♻️ یکی از نکاتی که افراد برای استفاده از پوشال چوبی باید در نظر بگیرند این است که به طور معمول جدای از سیستم آب دهی خود کولر، آن را با آب خیس کنند. این مسئله باعث می‌شود که پوشال‌هایی که به مرور توانایی جذب آب آن‌ها کم شده است، به خوبی بتوانند عمل سرمایش را انجام بدهند و افراد را از خرید پوشال جدید بی‌نیاز کنند.

♻️ ریزش آب به صورت مکرر روی پوشال‌ها معمولا با گذر زمان باعث خواهد شد که محفظه‌های نگهدارنده این پوشال‌ها (در صورتی که از جنس فلز باشند) زنگ بزنند و یا پوسته بیرونی آن‌ها تخریب شود. به همین دلیل، شستن و تمیز کردن این محفظه‌ها یکی از اصول ضروری برای استفاده از کولرهای آبی است و مختص به این نوع پوشال کولر نمی‌شود. برای انواع پوشال کولرهای آبی باید این نکته را مدنظر داشت.

مدیریت : آقای حمزه ایرانی

بهترین پوشال کولر , خرید اینترنتی پوشال کولر , قیمت پوشال کولر , پوشال کولر , تولید و پخش پوشال کولر در قم ,