فروشگاه یخچال های صنعتی سانترال و کولاک در مازندران

?شرکت سانترال کولاک با سابقه ای درخشان در تولید انواع یخچال صنعتی با کیفیت و زیبا تصمیم به فروش اینترنتی محصولات گرفته است.

?کارگاه این مجموعه در مازندران شهرستان سیمرغ واقع شده است و دفتر فروش محصولات این شرکت توسط گروهی از افراد آموزش دیده اداره می شود که اطلاعات کامل درمورد نحوه تولید و مشخصات فنی تمامی محصولات در اختیارشان هست. پس نگران توضیحات کارشناسان فروش مجموعه نباشید چرا که هر اطلاعاتی که دریافت می کنید کاملا مطابق با محصولی ست که قرار است دریافت کنید.

?شرکت سانترال کولاک تولید و پخش انواع یخچال های صنعتی و ایستاده؛

?تولید و پخش یخچال های صنعتی

?فروش انبوه در کل مازندران ، گیلان و گلستان

?انواع یخچال های صنعتی ( کبابی ، رستوران ، سوپری ، ، هایپری ، قصابی و رستورانی )

?یخچال صنعتی کبابی

?یخچال صنعتی قنادی

?یخچال صنعتی رستورانی

?یخچال صنعتی هایپر مارکتی

?یخچال صنعتی سوپر مارکتی
و قصابی..

?یخچال صنعتی چیست ؟

?یخچال صنعتی برای استفاده در آشپزخانه های صنعتی مانند کافی شاپ ها، هتل ها، رستوران ها و فست فود ها توسعه یافته اند. یخچال های صنعتی شادابی مواد غذایی را حفظ می کند و مواد غذایی را مدت زمان طولانی سالم نگه می دارد. یخچال های صنعتی با توجه به ظرفیتشان برای آشپزخانه های بزرگ و آشپز خانه صنعتی مناسب هستند و با توجه به نیاز های مختلف آشپزخانه انواع مختلفی دارند و جز تجهیزات آشپزخانه صنعتی به حساب می آیند.

?یخچال صنعتی دستگاهی است که با استفاده از مکانیسم ماشین های برودتی فضایی را از لحاظ دمایی سرد می کند تا مواد فاسد شدنی را مدت زمان بیشتری نگهداری کند و با توجه به استفاده از این وسیله بیشتر در فضای رستورانی به آن یخچال رستورانی نیز می گویند.

?یخچال های صنعتی در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند که هرکدام بسته به ظرفیت در مکان های مختلفی هم به کار برده می شوند.

?اگر صاحب یک فروشگاه یا کارخانه مواد غذایی باشید، قطعا به یک یخچال صنعتی یا یخچال ایستاده نیاز پیدا خواهید کرد. این دستگاه های غول پیکر که با نام یخچال های فروشگاهی نیز شناخته می شوند، یکی از ارکان اصلی ذخیره کردن به جهت سالم نگه داشتن مواد غذایی و نیز در معرض نمایش قرار دادن مواد غذایی جهت خرید مشتریان در فروشگاه هاست.شما می توانید پس از مشاهده و بررسی دقیق محصولات، یخچال صنعتی (یا ایستاده و فروشگاهی) مناسب را با قیمت مناسب و ارزان بخرید.

?همه چیز راجبه یخچال صنعتی که باید بدانید

?یخچال صنعتی با یخچال خانگی بسیار متفاوت است .

?یخچال صنعتی برای استفاده در آشپزخانه های صنعتی مانند کافی شاپ ها، هتل ها، رستوران ها و فست فود ها توسعه یافته اند.

?یخچال های صنعتی شادابی مواد غذایی را حفظ میکند و مواد غذایی را مدت زمان طولانی سالم نگه میدارد.

?یخچال های صنعتی با توجه به ظرفیتشان برای آشپزخانه های بزرگ مناسب هستند و با توجه به نیاز های مختلف آشپزخانه انواع مختلفی دارند.

?در واقع یخچال های بزرگ و یخچال صنعتی هوای گرم را به بیرون از محیط نگهداری مواد غذایی انتقال میدهند و از این طریق دمای داخل یخچال پایین نگه داشته میشود.

?بیشتر یخچال صنعتی ها برخلاف نمونه های داخلی، به گونه ای طراحی میشوند که مثل فریزر نیستند؛ چرا که در یک سوپرمارکت به دستگاه های بزرگ تر و قدرتمندتری نیاز است تا بتواند سرمایش لازم برای حجم زیادی از مواد خوراکی را که زود فاسد می شوند فراهم کند.

?تنوعی از انواع یخچال های کوتاه و بلند مناسب برای استفاده در مغازه ها، رستوران ها، فروشگاه های زنجیره ای، کافی شاپ ها وجود دارند که شامل فریزرهای خوابیده و روباز، ایستاده، دو در، جفت بغل، پرده هوا، تاپینگ فریزر بستنی، ویترینی، لوازم و تجهیزات سردخانه ای ثابت و متحرک می شوند.

?محاسبه قیمت یخچال صنعتی و معرفی بهترین یخچال صنعتی

?قیمت های این محصولات ضروری تابع مستقیمی از فلزات مورد استفاده در ساخت و ادواتی مثل موتور، ترموستات، سیم پیچ و دینام است که بنا به قیمت خریداری شده، در آخر کار محاسبه میشود.

?سازه های بیرونی مثل بدنه، درها، شیشه های قفلی و گرد دور، از داخل تأمین میشوند و لوازم اصلی برقی کاملاً وارداتی است. محصولات آلمانی، ایتالیایی، کره ای و ژاپنی گران تر هستند و طالب بیشتری دارند، و کالاهای چینی، تایوانی و هندی مرغوبیت کمتری دارند و قیمت شان پایین تر است.

?برای سفارش و خرید بهترین یخچال صنعتی می توانید با نگین سرما درارتباط باشید تا بهترین یخچال صنعتی با یک کیفیت عالی داشته باشید.

?کافیست با راه های ارتباطی سانترال کولاک در ارتباط باشید.

به مدیریت : علی فرحی

 

 

 

 

 

 

تولید و پخش یخچال های صنعتی سانترال و کوداک در مازندران ,  تولید و پخش یخچال های صنعتی در مازندران , یخچال صنعتی , قیمت یخچال صنعتی , یخچال قصابی , یخچال سردخانه , یخچال کبابی , یخچال قنادی , یخچال صنعتی  , یخچال فروشگاهی ,یخچال ویترینی ,  یخچال پرده هوا , یخچال قنادی  , یخچال ایستاده  , یخچال قصابی  , یخچال بستنی رشت گیلان مازندران ,