Address & Contact

Our Address

تهران ، کیلومتر 5 جاده خاوران ، سرون آباد ،اول جاده گاز ، کوچه شهید باقریان ، پلاک 23

صنایع برودتی و تولید و پخش یخچال های ایستاده مهران در تهران

?شرکت مهران با سابقه ای درخشان در تولید انواع یخچال صنعتی با کیفیت و زیبا تصمیم به فروش اینترنتی محصولات گرفته است.

?کارگاه این مجموعه در تهران واقع شده است و دفتر فروش محصولات این شرکت توسط گروهی از افراد آموزش دیده اداره می شود که اطلاعات کامل درمورد نحوه تولید و مشخصات فنی تمامی محصولات در اختیارشان هست. پس نگران توضیحات کارشناسان فروش مجموعه نباشید چرا که هر اطلاعاتی که دریافت می کنید کاملا مطابق با محصولی ست که قرار است دریافت کنید.

?تولید و پخش یخچال های صنعتی و صنایع برودتی

?پخش در رشت ، تهران ، گرگان

?یخچال های ایستاده مکعبی و فریزرهای ایستاده فندوقس

?یخچال صنعتی چیست ؟

⚜️یخچال صنعتی برای استفاده در آشپزخانه های صنعتی مانند کافی شاپ ها، هتل ها، رستوران ها و فست فود ها توسعه یافته اند. یخچال های صنعتی شادابی مواد غذایی را حفظ می کند و مواد غذایی را مدت زمان طولانی سالم نگه می دارد. یخچال های صنعتی با توجه به ظرفیتشان برای آشپزخانه های بزرگ و آشپز خانه صنعتی مناسب هستند و با توجه به نیاز های مختلف آشپزخانه انواع مختلفی دارند و جز تجهیزات آشپزخانه صنعتی به حساب می آیند.

⚜️یخچال صنعتی دستگاهی است که با استفاده از مکانیسم ماشین های برودتی فضایی را از لحاظ دمایی سرد می کند تا مواد فاسد شدنی را مدت زمان بیشتری نگهداری کند و با توجه به استفاده از این وسیله بیشتر در فضای رستورانی به آن یخچال رستورانی نیز می گویند.

⚜️یخچال های صنعتی در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند که هرکدام بسته به ظرفیت در مکان های مختلفی هم به کار برده می شوند.

⚜️اگر صاحب یک فروشگاه یا کارخانه مواد غذایی باشید، قطعا به یک یخچال صنعتی یا یخچال ایستاده نیاز پیدا خواهید کرد. این دستگاه های غول پیکر که با نام یخچال های فروشگاهی نیز شناخته می شوند، یکی از ارکان اصلی ذخیره کردن به جهت سالم نگه داشتن مواد غذایی و نیز در معرض نمایش قرار دادن مواد غذایی جهت خرید مشتریان در فروشگاه هاست.

یخچال های ایستاده رو باز فروشگاهی چه کاربردهایی دارند؟

یخچال ایستاده روباز به دلیل طراحی جذاب آن، یکی از پرکاربردترین فریزر های فروشگاهی است. این یخچال ها در ابعاد مختلفی از 90 تا 250 سانتی‌متر و در مدل‌های یخچال نیمه ایستاده روباز، یخچال ایستاده عمق 85 و یخچال درب‌دارقابل تولید هستند.

در فروشگاه‌ها و هایپرمارکت‌ها می‌توان این یخچال‌ها را برای به نمایش گذاشتن انواع سوسیس و کالباس، گوشت و مرغ، میوه و سبزیجات بکار برد. نورپردازی جالبی که با لامپ‌های LED در این یخچال‌ها بکار رفته است، باعث جلب توجه هر چه بیشتر محصولات در آن می‌شود.

درب‌های شیشه‌ای دوجداره برای عایق حرارتی، سیستم بدون برفک، سیستم کنترل هوشمند دما، قابلیت تغییر رنگ نورهای LED ازجمله فناوری‌هایی است که برای تولید این یخچال بکار گرفته شده است.

یخچال های ویترینی چه مشخصاتی دارند؟

در واقع اکثر یخچال های فروشگاهی به نوعی یک ویترین هستند تا محصولات را در معرض نمایش قرار دهند. اما به این دسته یخچالها در اصطلاح تخصصی، یخچال ویترینی اطلاق می‌شود؛ صرفاً به این دلیل که بیشتر از یخچال، نقش ویترین را ایفا می‌کنند و برودت هوای آنچنانی ندارند. این یخچال‌ها به دو دسته کانتر گرم و کانتر سرد تقسیم می‌شوند.

یخچال کانتر گرم برای غذاهای پخته شده‌ای در فروشگاه‌ها بکار می‌روند که قرار است همانجا مورد مصرف مشتری قرار بگیرد. غذاهایی مانند لازانیا، پیتزا، اشترودل، انواع برنج‌ها و خورشت‌های موجود در رستوران‌ها و …یخچال های کانتر سرد به دلیل اینکه دمای خاصی ندارند برای نگهداری شیرینی‌ها در شیرینی‌فروشی، انواع دسرها، پنیرها و سوسیس و کالباس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. فریزر های فروشگاهی ویترینی در سایزهای مختلف کوچک تا بزرگ دارای طبقات قابل تنظیم، نورهای شفاف، شیشه‌های دوجداره، عایق‌های حفاظتی و دمایی و … می‌باشند.

???????????????

افرادی که میخواهند یخچال های صنعتی خریداری کنند باید یک سری مشخصه ها را مد نظر داشته باشند مثل :

– کیفیت
– قیمت مقرون به صرفه
– میزان مصرف انرژی
– مشخصات فنی قطعات به کار رته
– در آنزیبائی و ابعاد آن
– گنجایش و ظرفیت دستگاه

???????????????

تفاوت انواع یخچال صنعتی

همانطور که اشاره شد یخچال صنعتی برای کاربردهای مختلفی می باشد که این تفاوت کاربرد باعث تفاوت مکانیسم کارآیی یخچال صنعتی می گردد، به عنوان مثال در یخچال کبابی نمی توان از سیستم فن تیوب استفاده کرد زیرا چرخش هوا باعث سیاهی و خراب شدن کباب می گردد و باید از اواپراتور در دو طرف یخچال صنعتی یا همان یخچال کبابی استفاده نمود.

از لحاظ استراکچر تمامی یخچال صنعتی ها شبیه یکدیگر هستند و تفاوت در نوع اواپراتور ، سیستم برودتی ، مدل و قدرت کمپرسور به کار برده شده در آن دستگاه می باشد.

یخچال صندوقی:

یخچال صندوقی و یا فریزر صندوقی در دو نوع خانگی و صنعتی به بازار عرضه می شود که نسخه های صنعتی آن رایج تر است.

انواع و اقسام یخچال فریزر های صندوقی در بازار مشاهده می شود که هدف اصلی همه آن ها جلوگیری از فساد مواد غذایی است اما در این مطلب قصد داریم تا به بررسی کامل این یخچال ها بپردازیم و راهنمایی جامع برای مخاطبان ارائه دهیم.

یخچال مکعبی :

این یخچال در ابعاد و اندازه های کوچکتر می توان ساخت و به منزله استفاده در کافه ها و کافی شاپ کاربرد بسیار دارد و قابل طراحی می باشد

به مدیریت : مهدی مولا طایفه

 

 

 

 

 

تولید و پخش یخچال های صنعتی در تهران , یخچال های صنعتی مهران , یخچال صنعتی , قیمت یخچال صنعتی , یخچال قصابی , یخچال سردخانه , یخچال کبابی , یخچال ایستاده ,