تولید انواع برج های نوری و پایه های روشنایی عمودسازان برنا در تهران 

❇️برج نور چیست؟

برج نور یا برج روشنایی ، یک سازه آهنی چند ضلعی و بسیار مرتفع است که برای روشنایی محوطه های بزرگ به کار می رود. ارتفاع برج نور بسته به نوع کاربری حداکثر تا ۳۰ متر هم می رسد و سازه آهنی آن یک استوانه چند وجهی بین (۶ تا ۱۶ ضلع) می باشد.

برج نوری یا دکل روشنایی برای روشن نمودن مکان و محوطه های ناهموار و غیر قابل دسترس که شرایط آب و هوایی نا مطلوبی دارند هم به کار می رود. برج نور اصولا برای دریافت شدت نور مناسب برای فضاهای پر مساحت به کار می رود. در این مقاله از مقالات نورنگار قصد داریم بیشتر با برج نور و خصوصیات آن آشنا شویم. از اینکه با ما همراه هستید، متشکریم.

❇️برج نوری یا دکل روشنایی مرتفع در چه مکان هایی بیشترین کاربرد را دارد؟

پالایشگاه ها، پارکینگ های سرباز و بزرگ، محوطه بیرونی فرودگاه ها، پارک های جنگلی، استادیم ها، پادگان ها و سایتهای صنعتی و نظامی از مهمترین محل هایی هستند که استفاده از دکل روشنایی یا برج نور در آنها رایج است.

اهمیت برج نوری زمانی بیشتر می شود که پروژه های طولانی مدت و طاقت فرسا در حال اجرا هستند. بسیاری از مدیران پروژه می دانند که چنین پروژه هایی به کار چند شیفت شبانه روزی نیاز دارد و طبیعتا برای کار در شب به هوشیاری کامل و نور مناسب نیاز داریم. برج نور برای روشنایی محوطه های پروژه ای این چنینی بسیار کارآمد می باشد.

❇️استفاده از برج نور برای مجموعه هایی که فعالیتشان در شب هم ادامه دارد…

نکته جالب دیگر که کاربرد استفاده از دکل روشنایی مرتفع یا برج نوری را به ما یادآور می شود، کوتاه بودن طول روز در فصل سرما می باشد. در نیمه دوم سال که ساعات روشنایی خورشید بسیار کم می شود بسیاری از کسب و کار ها و سازمان ها باید فعالیت خود را تا ساعات ۱۰ شب و حتی دیرتر ادامه دهند. برای چنین سازمانهایی (اگر محوطه بزرگ داشته باشند) استفاده از برج نور بهترین گزینه برای تامین روشنایی محیط می باشد.

❇️ایه چراغ خیابانی روشنایی چیست ؟

پایه چراغ خیابانی روشنایی یا ( Street Light Poles ) در کنار برج نوری یا برج روشنایی ، تقریباً یکی از مشهودترین و اصلی ترین ابزارها و سازه های روشنایی شهری است که از دیرباز مورد توجه و در دستور کار مدیران شهری بوده است .

این محصول ویژه و خاص جهت نورپردازی محیطی در محل های حساسی چون خیابان ها ، اتوبان ها ، بزرگراه ها ، فضاهای باز شهری ، کارخانجات ، فضاهای صنعتی ، پارکینگ های ماشین و کاربر داشته ، امنیت این اماکن را در تاریکی شب تامین می کند . جهت معابر کوچکتر و محیطهایی نظیر پارکها از پایه چراغ هایی با ارتفاع کمتر ( حدود 3 متر ) استفاده می شود که پایه چراغ پارکی نامیده می شوند

❇️پایه چراغ خیابانی ساده :

پایه های ساده از جنس فولاد ST37 بوده که با مذاب روی ( گالوانیزه گرم ) یا رنگ های هوا خشک ( اپوکسی ) پوشانده می شوند . در جاده های بین شهری که نیاز به دکوراسیون کردن و زیبایی خاصی نیست از این نوع پایه ها استفاده می شود .

از نظر قیمت و صرفه اقتصادی هم ، دارای قیمت پایین تر بوده و مقرون به صرفه تر هستند . این پایه ها می توانند در دو حالت پایه چراغ لوله ای و پایه چراغ چند وجهی تولید شوند .

❇️پایه چراغ خیابانی دکوراتیو :

پایه چراغ دکوراتیو علاوه بر تمام مشخصات فنی و اصولی که ذکر شد ، دارای شکل ظاهری بسیار مدرن و چشم نوازی هستند و از متریال های لوکس تری هم در تولید آنها استفاده می شود . عموماً سطح مقطع آنها به وسیله کاورهای چدنی ( داکتیل ) یا آلومینیومی پوشانده می شود .

این کاورها قبلاً به وسیله نرم افزار های قدرتمند و طراحان زبر دست طراحی و ریخته گری می شود و دارای اشکال بسیار به روز و دارای تناسب گرافیکی با محیط پیرامونش می باشد .

 

 

 

 

برج های نوری , پایه های روشنایی , عمودسازان برنا در تهران , عمودسازان برنا , تولید برج نوری در تهران , تولید پایه روشنایی در تهران , تولید پایه فلزی در تهران , تولید پایه دوربین در تهران , تولید پایه پرچم در تهران , پایه پرچم , پایه دوربین ,