Address & Contact

Our Address

گلستان،کردکوی،خیابان نواب،روبروی نواب 14،شرکت پاریاب سازه دامون

Telephone

تولید جارو مرکزی ساختمان و هبلکس شرکت پاریاب سازه دامون در گلستان

?تولید کلایمر و محصولات عایق کاری و جارو مرکزی ساختمان و بلوک سبک، شرکت پاریاب سازه دامون در استان گلستان

?کلایمر بهترین جایگزین داربست نما?

✅دستگاه بالابر نما که بنام کلایمر شناخته شده است.از این دستگاه برای دسترسی به نمای ساختمان های بلندمرتبه ، سدها ، پلها ، سیلوها مخازن نفت و … استفاده میشود.

?انواع کلایمر از نظر طراحی

?طراحی کلایمرها عمدتاً با در نظر گرفتن نوع کاربری، ظرفیت کاری و ضریب امنیت در انواع و سایزهای مختلف انجام می‌شود. از منظر طراحی کلایمر را می‌توان به سه دسته کلی نفربر، حامل مصالح و تجهیزات و سکوی اجرای عملیات تقسیم بندی کرد. کلایمر اغلب دارای سبدی مخصوص به طول متغیر است که حجم و گنجایش سبد از دیگر پارامترهای طراحی است. در طراحی کلایمر از انواع مختلف سیستم امنیتی (ترمز پاراشوت- ترمز کمانی- ترمز لنتی) استفاده می‌شود که در مواقع اضطراری از سقوط دستگاه جلوگیری می‌نمایند.

?علاوه بر سیستم های مختلف امنیتی که بر روی عملکرد کابل اصلی دستگاه تاثیر می‌گذارند، کابل امنیتی مستقل دیگری نیز در دستگاه استفاده شده است که توسط یک سیستم ترمز موازی در مواقع اضطراری که سیستم های امنیتی موجود عمل ننمایند وارد عمل شده و کل مجموعه را قفل می‌کند. عملکرد دیگر سیستم توقف امنیتی کلایمر متناسب با افزایش وزن سازه و ملحقات آن افزایش می یابد و با فشردگی سیم بکسل باعث افزایش ضریب ایمنی دستگاه می‌شود.

?موارد استفاده از کلایمر :
1) تعمیر و نگهداری
2) نظافت
3) نقاشی
4) نصب کامپوزیت پنل
5) بازسازی و نماسازی سازه های بلندمرتبه
6) اجاره کلایمر برای صرفه جوی در هزینه ها
7)سرعت انجام انواع عملیاتهای ساختمانی مربوط به به نمای ساختمان با امنیت کامل.
8) امنیت بسیار بالا با استفاده از گیربکسهای ترک و پاراشوتهای استاندارد.
9)جایگزین بسیار مناسب برای داربست. و نداشتن معایب داربست در ارتفاع زیاد و مزاحمت برای همسایها .
10) بدون نیاز به مجوزهای شهرداری
11) نصب بسیار سریع و اسان
12) تغییر سایز سبد سریع و اسان سبد (از ۲ تا ۸ متر)
13) استفاده از انواع منو ریل برای تغییر جهت افقی به صورت اتوماتیک
14) بدون محدودیت ارتفاع

کلایمر

????????????????
?عایق رطوبتی چیست؟

✳️وجود رطوبت به مرور زمان می تواند قسمت های مختلف ساختمان را فرسوده کرده و به آن ها آسیب برساند. به همین دلیل برای آب بندی کردن قسمت های مختلف ساختمان، از عایق رطوبتی استفاده می کنند. عایق بندی رطوبتی در هر قسمتی از ساختمان که ممکن است رطوبت به آن جا نفوذ کند انجام می شود

?عایق رطوبتی جایگزین ایزوگام:

✳️یکی از مهم ترین مشکلاتی که در اکثر ساختمان‌ها دیده می‌شود، وجود نم و رطوبت است که باعث می‌شود به ساختمان خسارت‌های جبران ناپذیری وارد شود. از این رو باید عایقکاری رطوبتی ساختمان به نحو مناسب انجام شود. منظور از عایقکاری رطوبتی‌، پوشاندن سطح (ديوار، بام، كف و …) توسط یک یا چند لایه از مواد عایق است تا از نفوذ آب و رطوبت به درون آن جلوگیری شود..

✳️البته روش‌های مختلفی برای عایق کردن ساختمان وجود دارد که متدوال‌ترین آنها در ایران عایق بندی توسط قیر و گونی است. اما با پیشرفت تکنولوژی عایق‌های پیش ساخته با نام تجاری ایزوگام مورد استفاده قرار گرفته است. به تازگی مهندسان در تحقیقات خود عایق رطوبتی جدیدی را تولید می کنند که با در نظر گرفتن مشکلات عایقکاری قیر گونی و ایزوگام نه تنها معایب آن برطرف شده بله سرعت اجرا هم زیادتر میشود و دوست دار محیط زیست میباشد و هیچ خطراجرای هم برای انسان ندارد.

?تاثیرات نابود کننده ورود رطوبت و آب به داخل ساختمان و اجزای ساختمانی

?پوسیدگی چوب‌ها

?زنگ زدگی فلزات

?هر حشرات و قارچ‌ها در ساختمان

?متورم شدن روکش های گچی دیواره

?خرد و فرسوده شدن اجزای نما مانند سنگ، آجر یا اندود ها در اثر یخ زدگی

?نفوذ آب املاح دار در مصالح ساختمانی متخلخل

?رطوبت به دو‌ طریق به دیوار تاثیر می‌گذارد

✨جذب رطوبت موجود در خاک

✨تاثیر رطوبت ناشی از بارندگی

?این رطوبت از سه طریق جذب دیوار می‌شود

✨از طریق زمین و پی

✨از طریق بدنه دیوار

✨از طریق روی دیوار

?جلوگیری از نفوذ رطوبت به دو روش

✨زهکشی

✨استفاده از عایق های رطوبتی

?کاربرد عایق های جایگزین ایزوگام:

✨آب بندی استخرها و مخازن آب

✨آب بندی لوله های آب و فاضلاب بتنی

✨آب بندی سدها

✨آب بندی تونل ها

✨آب بندی پل ها

✨آب بندی کانال ها

✨آب بندی فونداسیون و پی ساختمان ها

✨آب بندی آشپزخانه

✨آب بندی سرویس های بهداشتی

✨آب بندی درزها و ترک ها

?انواع عایق های رطوبتی جایگزین ایزوگام:

?عایق  پلیمری

?عایق امولوسیونی

?عایق الاستومری

?قیره پلیمری

?عایق پلیمری پودری

✳️عایق پلیمری پودری یا آب بند سیمانی (کد ™PPW) یکی از راه های مطمئن در آب بند بتن در سازه هایی ماننده استخرها و مخازن آبی است. پودر پلیمری از پلیمرهای جامد بدست می آید. پس از این که عایق پلیمری پودری در بتن ریخته می شوند و با آب ترکیب می شوند، با آن واکنش داده و فعالیت خود را آغاز می کنند. پس از فعال شدن عایق پلیمری پودری مواد آن در بافت سیمان نفوذ کرده و در مقیاس مولکولی کاملاً با آن درگیر می شود. این درگیری در سطح بالایی اتفاق می افتد. این نوع پودرها پس از ترکیب با دوغاب سیمان نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. در این حالت پس از ترکیب با دوغاب سیمان بر روی بتن یا سطح سیمانی نرمه کشی می شود. کاربر این محصول می تواند پس از ترکیب آب با پودر، به ملات مورد نظر دست یابد.

?قیر پلیمر

✳️در بیشتر جاده های آسفالت ساده به خوبی به وظیفه خود عمل می کند. با این حال ، نیازهای جدید به جاده ها سال به سال در حال افزایش است.افزایش تعداد خودروهای صنعتی با تایرهای بزرگ و افزایش بار در محورها اثرات مخربی بر جاده ها دارد و این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت

✳️برای کمک به مهندسی بزرگراه ها در پاسخگویی به این چالش ، اکنون طیف وسیعی از آسفالت های سفارشی ساخته شده از قیر پلیمری اصلاح شده استفاده می شود و طیف گسترده ای از قیرهای اصلاح شده برای آسفالت معمولی استفاده می شود که همگی کارایی آسفالت را در هنگام سرویس افزایش می دهند.

✨ویژگی قیرهای اصلاح شده با پلیمر :

?افزایش خاصیت کشسانی نسبت به قیر معمولی

?مقاوت در برابر تغییرات دما

قدرت چسبندگی زیاد

?در نهایت به این تیجه می رسیم که بهتر است برای کاهش هزینه ها و دوام راه ها و جاده ها از قیرهای اصلاح شده استفاده کرد

?عایق الاستومری

✳️عایق الاستومری یکی از انواع عایق های برودتی و حرارتی است که در صنایع مختلف از جمله صنعت ساختمان سازی کاربرد دارد. ساختار این عایق به صورت سلول بسته است و مقاومت آن در برابر آلودگی، رطوبت، بخار آب و حرارت بسیار بالا می باشد. عایق های الاستومری وزن بسیار سبکی دارند و به دلیل انعطاف پذیری بالا برای عایق کاری انواع تاسیسات ساختمانی، کانال های هوا، لوله های بزرگ، سیستم های گرمایشی و سرمایشی و صنعت خودرو سازی مورد استفاده قرار می گیرند.

?عایق‌ امولسیونی

✳️عایق امولسیونی یکی از شیوه‌های جدید عایق‌کاری استخرهای کشاورزی، پل‌های بتنی، دیواره‌های گودبرداری شده، زیرسازی ساختمان، منابع برج‌های خنک‌کننده و منابع هیدرولیکی است که ویژگی‌های منحصر به فرد و مزایای که دارد آن را به عنوان گزینه‌ای مناسب برای موارد فوق تبدیل کرده است.

✳️عایق‌ های امولسیونی به تنهایی با دارای رنگ می‌باشند و شکل فیزیکی مایع غلیظ دارند. پس از پوشش سطح مورد نظر با عایق امولسیونی و خشک‌شدن آن، کار عایق‌کاری را به خوبی انجام می‌دهند.

✳️استفاده از عایق‌های امولسیونی برای پوشش بتن به دلیل پوشش کامل سطوح ناصاف آن علاوه بر کار عایق‌کاری، سطح را نیز به صورت صاف در می‌آورد و برای محل‌هایی مثل استخرها عملکرد مناسبی خواهد داشت.

عایق کاری چاله آسانسور

????????????????

عایق کاری پشت بام

????????????????
✅افزودنی بتن چیست؟

?در واقع این محصولات موادی هستند که به بتن اضافه شده و باعث می‌شوند که کیفیت و عمر بتن افزایش یابد. این مواد طی یک قرن گذشته رشد چشمگیری در صنعت بتن داشته‌اند، به طوری که امروزه در تعریف بتن علاوه بر سه جز اصلی، این ترکیبات نیز جای خود را باز کرده‌اند. اگرچه استفاده از افزودنی‌های بتن در بهای تمام شده اولیه آن تأثیر قابل توجهی دارد، اما نسبت به افزایش کیفیت، دوام و راحتی اجرا بسیار اقتصادی و استفاده از آنها در دنیا خصوصاً در کشورهای توسعه یافته بسیار رایج است. نقشی که افزودنی بتن بازی می‌کند متمرکز بر خمیر سیمانی بتن است که با بهبود این بخش، مأموریت خود را ایفا می‌کند.

?مزیت‌های کیفی و قیمتی بتن به گونه‌ای است که پس از کشف آن طی صد و پنجاه سال گذشته، رشد بسیار زیادی داشته است و می‌توان ادعا کرد هر کجا ساخت و سازی هست بتن نقش کلیدی را بازی می‌کند. بتن بخشی از یک سازه است که قابل تعویض نمی‌باشد و در بهترین حالت می‌توان آن را تعمیر کرد، بنابراین در تولید آن باید به گونه‌ای عمل کرد که بالاترین عمر در آن سازه را داشته باشد. تکنولوژی بتن به دنبال رسیدن به عمرهای بالاتر است و این هدف رابطه مستقیم در بهره وری اقتصادی یک پروژه دارد و بهبود کیفیت بتن به گونه‌ای که علاوه بر کیفیت مناسب، دوام بیشینه را داشته باشد چالش اصلی صنعت ساخت و ساز هر کشوری است.

افزودنی های بتن و چسب های ساختمانی

????????????????
?تولید چسب کاشی، چسب بلوک چینی، پودر بندکشی پلیمری
 افزودنی های بتن و چسب های ساختمانی

????????????????

 

 

?جاروی مرکزی ساختمان

✳️جارو برقی مرکزی یه سیستم صنعتی و نیمه ثابت در ساختمان است. این سیستم یک سیستم مکش مرکزی می باشد که به منظور نظافت ساختمان و ارسال زباله ها به محلی دور از محل زندگی ساکنین طراحی و ساخته شده است. به همین خاطر پریزهای مکنده ای در محل های مورد نیاز نصب می شود و توسط  لوله های توکار به یونیت مکنده اصلی متصل می شود که با اتصال یک لوله خرطومی سبک و بلند به پریز ها می توان تمامی نقاط ساختمان را بدون آلودگی محیط و به سادگی نظافت کرد.  واحد برق آن یک بخش ثابت است که معمولاً در زیرزمین، گاراژ یا موتورخانه، تراس، پاگرد و حتی کمد دیواری به همراه ظرف جمع آوری نصب می گردد. ورودی ها بر روی دیوارها در سراسر ساختمان نصب می شوند که به پریز های برق و سایر لوازم جانبی جاروبرقی مرکزی متصل می گردند.

?کاربرد جارو برقی مرکزی در خانه:

✳️تسهیل در حمل جاروبرقی مرکزی، این جارو را از سایر دیگر جاروها متمایز می کند. به جای حمل جاروبرقی خانگی از محلی به محل دیگر، می تواند تنها لوله خرطومی را در نزدیک ترین ورودی جاروبرقی مرکزی قرار دهید. در هنگام تمیز کردن، جاروی مرکزی در وقت و انرژی شما صرفه جویی می کند و به شما در داشتن یک تجربه بی نظیر در تمیز کردن خانه یاری می بخشد. شاید یکی از بهترین مزایای استفاده از جاروبرقی مرکزی در خانه شما این باشد که می توان این سیستم ها را متناسب با نیاز شما تنظیم کرد. خواه نوع کفپوش های خانه شما از جنس سخت باشد و چه فرش های ابریشمی در خانه خود داشته باشید، ابزارها و اتصالات موجود برای رفع نیازهای منحصر به فرد شما وجود دارد

جارو مرکزی ساختمان

????????????????

 

?بلوک سبک هبلکس:
?بلوک هبلکس از چه چیزی ساخته می‌شود؟

✳️اول از همه چیز باید بدانید که بلوک هبلکس یک بلوک سبک است. همان‌طور که در مقدمه به آن اشاره شد، هبلکس مخلوطی است از سیلیس، سیمان، آهک و پودر آلومینیوم که در حرارت ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد و فشار ۱۲ اتمسفر در اتوکلاو پخته و در انتها به قطعات مورد نیاز ساختمانی بریده می‌شود.

✳️برای تولید بلوک هبلکس مصالح اولیه را با یکدیگر مخلوط می‌کنند و در قالب می‌ریزند، این مخلوط افزایش حجم می‌دهد و داخل قالب بالا می‌آید که اصطلاحاً به آن کیک گفته می‌شود، برای ساخت قطعات بنایی کیک را در ابعاد مورد نیاز می‌برند، سپس آن را در اتوکلاو با فشار زیاد بخار عمل می‌آورند.

?کاربرد بلوک هبلکس

✳️از آنجایی‌که بلوک هبلکس ویژگی عایق برودت و حرارت دارد، عمدتاً به عنوان دیوار خارجی غیر باربر ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد تا از تبادل حرارتی با فضای خارج جلوگیری کند.

✳️وزن بسیار کمتر نسبت به آجرهای معمولی و سفال، صرفه جویی در مصرف فولاد و مصالح پوششی مانند گچ و خاک گچ، عایق بودن حرارتی (مطابق مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان) و عدم نیاز به استفاده از عایق و سهولت و سرعت اجرا همگی از عواملی است که این بلوک را برای استفاده در دیوارهای خارجی غیر باربر مناسب می‌کند.

به مدیریت:مصطفی حسینی

 

 

 

 

 

 

????????????????
 طراحی و ساخت استخر و مخازن ذخیره آب شرب

 

 

بتن و ساختمان , کلینیک ساختمانی , تولید کلایمر در گلستان , عایق کاری ساختمان , استخر و مخازن , افزودنی های بتن , جاروبرقی مرکزی , داربست , شرکت پاریاب سازه دامون در گلستان , کلینیک بتن و ساختمان , عایق کاری تخصصی ساختمان , استخر و مخازن , افزودنی های بتن , محصولات عایق کاری جایگزین ایزوگام p.s.d , تولید کننده کلایمر جایگزین داربست p.s.d , جاروبرقی مرکزی p.s.d , تولید جارو مرکزی ساختمان و هبلکس شرکت پاریاب سازه دامون در گلستان ,