تولید کننده آجر نسوز نما و صنعتی میلان

 

?آجر نسوز نوعی آجر است که از خاکهای چینی و نسوز تولید شده و با ساختار مولکولی متراکم و ظریف است. و نحوه تولید این نوع آجر به این صورت است که ابتدا سنگ ها را آسیاب کرده و سپس به خاک نرم تبدیل می شود و پس از ۳ روز پخت در کوره در دمای بالای ۱۵۰۰ درجه سانتیگراد ساخته میشود.

?یکی از مهم ترین استفاده‌ها از آجرهای نسوز، کاربرد آن‌ها در آجرنمای ساختمان می‌باشد. آجرهای نسوز جدا از ویژگی ‌های فیزیکی و شیمیایی، ظاهری مطلوب دارند و می‌توان از آن‌ها در ظاهر ساختمان نیز استفاده کرد.

?به علاوه مقاومت بالای این نوع آجرها در برابر تغییرات دمایی باعث می‌شود تا به گزینه‌ای مطلوب برای نما در ساختمان بدل شوند. هم چنین ضریب پایین انتقال حرارت در آجرنسوز باعث می‌شود تا در فصول مختلف سال، انرژی به هیچ وجه به هدر نرود و در مصرف انرژی‌های مختلف صرفه‌جویی‌های چشمگیری به وجود بیاید.

?از مزایای آجر نسوز در نمای بیرونی ساختمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

? به علت پخت در دمای زیاد در مقابل فرسایش و سرما وگرما مقاوم می باشد.

?به علت پخت، شامل طیفهای رنگی زیبا می باشدکه در پایان کار زیبایی نما صد چندان می شود.

? سبک بوده و نیاز به اسکوب و نگه دارنده ندارد و در نتیجه هزینه اضافی برای مشتری ندارد.

?جذب زیادی با ملات وسیمان دارد و هرگز از ساختمان نمی افتد و خطر سقوط مصالح صفر است.

?هر نوع طرح و الگویی را میتوان با آجر اجرا کرد و محدودیت اندازه در محل نصب ندارد.

?در نهایت عایق سرما وگرما بوده و از اتلاف انرژی در همه فصول جلوگیری می کند.

?آجر نسوز صنعتی 

?آجر نسوز صنعتی تهیه شده از نوعی سنگ نسوز آلومینا می باشد که دارای مقاومت حرارتی زیادی نسبت به سایر خاکهای نسوز می باشد. آجر نسوز صنعتی بیشترین کاربرد را در زمینه ساخت کوره های آجر، ذوب فلزات و کوره های ریخته گری و القایی دارد.

?آجر نسوز مشکی:

? آجر نسوز مشکی یکی از انواع آجرهای موجود در مجموعه آجر رستمی می باشد که جزو گروه بندی آجر نسوز طرح انگلیسی می باشد. این رنگ آجر فرصتی را برای شما ایجاد می کند که خانه یا ساختمان خود را از نوع منحصر به فرد خود بسازید. این آجر نسوز نما غالباً برای افزودن تناژهای زیبا به همراه رنگهای هم مرز دیگر استفاده می شود.

? آجرهای مشکی می توانند ظاهری مدرن داشته باشند و همچنین می توانند به صورت سنتی یا حتی تاریخی به نظر برسند. به عنوان تیره ترین آجرهای خنثی، آجرهای مشکی از تنوعی مانند مشکی کم رنگ، دودی و مشکی تیره برخوردار هستند. برای کم و زیاد کردن میزان تیرگی در زمان تهیه آجر، میزان منگنز و ترکیبات مرتبط کاهش یا افزایش پیدا میکند.

?کاربردهای آجر نسوز مشکی اصفهان

? آجرهای نسوز مشکی می توانند با بندکشی سیاه ترکیبی بسیار زیبا برای نمای ساختمان ها بسازند. این ساختمان ها به زیبایی نشان می دهند که چگونه این محصول ساده و مقرون به صرفه می تواند ساختاری با پیچیدگی و ظرافتی نفس گیر را ایجاد کند.

? از نظر یک طراح و مهندس ساختمان، آجر نما مشکی بی انتها و با اصالت است و توسط این آجر میتوان چیزهای بسیار جدیدی ساخت. آجر مشکی نما بعنوان آجر شومینه و پشت تلویزیون نیز به کار می رود.

به مدیریت: آقای داود رستمی

https://www.instagram.com/zagros.stone2021/

شماره های تماس :

۰۹۱۹۶۶۰۰۸۸۴

۰۹۱۲۰۳۵۹۵۶۹


۰۹۱۹۱۸۱۱۰۹۴

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

????????????????

 

 

 

 

تولید کننده آجر نسوز نما و صنعتی در قزوین ,  آجر نسوز نما و صنعتی میلان , آجر نسوز  , آجر نسوز  چیست , قیمت آجر نسوز ,  بهترین تولید کننده آجر نسوز , آجر نسوز نما صنعتی , آجر نسوز در قزوین ,