تولید کننده انواع شیرهای اهرمی سراب 

? تولید کننده انواع شیرآلات اهرمی و قطعات شیرآلات فانتزی دارای نشان استاندارد

? انواع شیرآلات بهداشتی آشپزخانه و دستشویی ، حمام ، تجهیزات آشپزخانه با کیفیت بالا و قیمتی مناسب

? فروش شیرآلات بهداشتی بادوام قهرمان با مناسب ترین قیمت

? فروش انواع دوش بالایی و دوش کشی ساخته شده از بهترین متریال

 

? انواع شیرآلات مدرن ساختمانی و بهداشتی

اگرچه عملکرد اصلی انواع شیر آب، توزیع آب می باشد ولی با توجه به قسمت های مختلف خانه و محل کار، مثل حمام، سرویس بهداشتی و یا آشپزخانه، این اقلام در انواع گوناگونی تولید و عرضه می شوند.

? شیر ظرفشویی: شیر آشپزخانه همواره یکی از پرکاربرد ترین وسیله ها در آشپزخانه و حتی خانه به شمار می آید که برای کارهای مختلفی چون پخت و پز غذا، شستن ظروف و خوراکی ها مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل انتخاب انواع با کیفیت و بادوام شیر سینک ظرفشویی، حائز اهمیت است. یکی از مدل های این شیر آلات که به خاطر سهولت در استفاده، در سال های اخیر با استقبال فراوانی مواجه شده است، انواع اهرمی می باشد.

? شیر روشویی و شیر توالت: می توان شیرآلات سرویس بهداشتی را یکی از مهم ترین فاکتورها در جلوه مناسب و همینطور بهداشت آن دانست. امروزه مدل های لوکس و فانتزی متنوعی از این اقلام در بازار عرضه می شوند که می توان با توجه به مورد استفاده برای منزل و یا محل کار آن ها را انتخاب کرد. از مدل های محبوب شیراب روشویی به ویژه در اماکن عمومی مثل محل کار می توان به شیر لمسی و شیر چشمی اشاره کرد که می تواند به رعایت بیشتر بهداشت در این محل ها کمک کند.

? دوش حمام: بخش های مختلف شیر حمام شامل سر دوش و مغزی شیر حمام می باشد که در مدل های متنوعی ساخته می شود. دقت در انتخاب انواع با کیفیت شیرآلات حمام می تواند تضمین کننده دوش دلچسب پس از یک روز کاری طاقت فرسا و یا شروع کننده یک روز شاداب باشد. معمولا شیر دوش حمام دارای تنظیمات فشار آب بوده و در اندازه ها و شکل های مختلفی مثل دوش تلفنی و یا دوش چراغدار عرضه می شوند که با توجه به سلیقه و کاربری برای خانواده ها قابل انتخاب می باشند.

? شیر تصفیه آب: یکی از لوازم شیرآلات، به خصوص برای آشپزخانه می باشد که معمولا در سینک و کنار شیر ظرفشویی قرار می گیرد و این روزها از محبوبیت زیادی بین بسیاری از خانواده ها برخوردار است. با توجه به اهمیت استفاده از آب آشامیدنی سالم و بدون املاح زیان آور و به منظور جلوگیری از مشکلاتی چون سنگ کلیه، استفاده از این مدل های شیرآب گزینه مناسبی می باشد.

 

 

مدیریت : آقای شاه حسینی

✅گروه بلسن ها✅
✅گروه قطعات آهنی و سربی✅
✅گروه کفشک ها✅
✅گروه واشر ها✅
✅گروه مهره ها✅
✅گروه شیر تخلیه✅
✅گروه ویژه✅

 

قیمت شیرآلات اهرمی ارزان , شیرآلات , بهترین شیرآلات ایرانی , قیمت ست کامل شیرآلات راسان , حراج شیرالات , قیمت شیر ظرفشویی , قیمت شیرآلات kwc , شیرآلات شودر ,