هواکش‌ حسنی


تولید کننده انواع هواکش های صنعتی رباط فن

✳️تولید کننده انواع هواکش های آلومینیومی در سایزهای مختلف

✳️سابقه کاری از سال ۱۳۷۳

انواع‌‌سفا‌رشات‌‌ریخته‌گری‌‌‌ازقبیل‌‌الومینیوم‌.چدن.برنج.استیل.وغیره‌انجام‌میشود‌۰۹۱۲۹۷۳۲۳۱۷
مدلسا‌زی‌‌.‌‌قطعه‌دایکاست.ریژای.‌ماسهای‌‌پذیرفته‌میشود‌۰۹۱۲۹۷۳۲۳۱۷

✳️انواع سفارشات از قبیل آلومینیوم ،چدن برنج پذیرفته می‌شود 

✳️کار ریژای انجام می‌شود

?سیستم‌‌‌های هواکش صنعتی راه حل هایی خوبی را در کاربرد‌‌‌های صنعتی برای اهداف مختلفی از خنک کاری و خارج کردن حرارت تا جمع آوری گرد و غبار و انتقال مواد ارائه می‌دهند.دمنده‌ها و هواکش صنعتی دستگاه‌‌‌های مکانیکی یا الکترومکانیکی ای هستند که برای به جریان درآوردن گاز(هوا) درون کانال ها، دودکش‌‌‌های صنعتی و بطور کلی در هر جایی که جریان برای تخلیه، خنک کاری، تهویه و انتقال مورد نیاز است، استفاده می‌شوند.

?برای برخی امور سنگین صنعتی و جا به جایی حجم عظیم هوا و ذرات معلق، مراکز مختلف صنعتی و تجاری، هواکش صنعتی بزرگ را انتخاب می‌کنند که به جز ملزومات دستگاه از جمله ظرفیت هوادهی، امکانات و ویژگی‌‌‌های دیگری نیز در این انتخاب می‌توانند مورد توجه باشند. مهمترین مورد، داشتن حداقل یکی از گواهی‌‌‌های استاندارد داخلی یا خارجی است که گواهی اروپایی سی ای و یا آی پی ۵۴ از جمله مواردی اند که ممکن است برای یک هواکش بزرگ صادر شوند.

?برقی بودن دستگاه به جای استفاده از سایر سوخت ها، خدمات پس از فروش، کیفیت متریال مورد استفاده برای ساخت موتور، و میزان صدای تولیدی از جمله موارد دیگری هستند که هنگام خرید یک هواکش صنعتی بزرگ مورد دقت و بررسی قرار می‌گیرند.

?نصب هواکش صنعتی مناسب برای تأمین محیطی ایمن و سالم برای کارگران بسیار مهم است. هواکش صنعتی برای نظارت بر کیفیت هوای داخل ساختمان بسیار مهم است. یک هواکش صنعتی مناسب به گونه ای طراحی شده است که باعث می‌شود هوا را با سرعت خاصی وارد فضای کار شود و فشار هوای لازم را ایجاد کند تا از صرفه جویی در هزینه برای گرمایش و سرمایش اطمینان حاصل شود.

 

به مدیریت : آقای حسنی

شماره تماس :

۰۹۱۲۹۷۳۲۳۱۷

فایل قابل دانلود👇

Catalog robatfan

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید کننده انواع هواکش های صنعتی رباط فن , هواکش های صنعتی , تولید کننده انواع هواکش های صنعتی در رباط کریم , هواکش , دمنده‌ها و هواکش صنعتی ,  انواع هواکش صنعتی , کاربرد هواکش‌‌‌های صنعتی ,