تولید کننده انواع یخچال های صنعتی و برودتی آلاسکا 

❄️ ساخت و تولید یخچال های صنعتی و لوازم آشپزخانه صنعتی

❄️ طراحی و نصب سردخانه های ثابت و متحرک

❄️ مشاوره,طراحی و ساخت و نصب و راه اندازی انواع سردخانه های ثابت و متحرک در ابعاد مختلف صفرتا صد.استفاده از موتورآلات و پرشیرآلات اصل دانفوس و کستل

❄️ آماده عقد قرارداد با شرکت ها و ارگانها بابت سرویس و نگهداری و تعمیرات در سراسر کشور

❄️ یخچال صنعتی دستگاهی است که با استفاده از مکانیسم ماشین های برودتی فضایی را از لحاظ دمایی سرد می کند تا مواد فاسد شدنی را مدت زمان بیشتری نگهداری کند و با توجه به استفاده از این وسیله بیشتر در فضای رستورانی به آن یخچال رستورانی نیز می گویند.

❄️ یخچال های صنعتی در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند که هرکدام بسته به ظرفیت در مکان های مختلفی هم به کار برده می شوند.

❄️ اگر صاحب یک فروشگاه یا کارخانه مواد غذایی باشید، قطعا به یک یخچال صنعتی یا یخچال ایستاده نیاز پیدا خواهید کرد. این دستگاه های غول پیکر که با نام یخچال های فروشگاهی نیز شناخته می شوند، یکی از ارکان اصلی ذخیره کردن به جهت سالم نگه داشتن مواد غذایی و نیز در معرض نمایش قرار دادن مواد غذایی جهت خرید مشتریان در فروشگاه هاست.

✅یخچال نوشیدنی از جمله وسایلی است که درسوپر مارکت های بزرگ و کوچک و حتی فروشگاه های بسیار بزرگ استفاده میشود.یخچال نوشیدنی برای خنک نگه داشتن نوشیدنی ها مثل نوشابه، ماء الشعیر، آب معدنی و انواع مایعات استفاده می شود.یخچال نوشیدنی در انواع سایز و ابعاد مختلف 60 ، 70 و 80 تولید میشود و مورد استفاده قرار میگیرد.تعداد طبقات این یخچال ها بستگی به انتخاب مشتری دارد که میتواند تعداد را کم و زیاد کند.ما یخچال های نوشیدنی خود را با شیشه های نشکن تولید میکنیم تا مشتریان نگران شکستن شیشه نباشند همچنین از مواد و آلیاژ مرغوب برای تولید کل یخچال استفاده میکنیم و علاوه بر این ها انواع یخچال های صنعتی خود را به تمام نقاط کشور نیز ارسال میکنیم.

✅فریزر صندوقی خانگی

امروزه در بازار های یخچال صنعتی انواع و اقسام فریزر های صندوقی مثل فریزر صندوقی خانگی و فریزر صندوقی بستنی وجو دارد که خریداران میتوانند با شناخت مشخصات بهترین آنها را انتخاب و خریداری کنند و انتخاب برند و مدل فریزر صندوقی از مهم ترین نکاتی است که هنگام خرید باید به آن توجه کرد زیرا خرید فریزر صندوقی با برند نامعتبر بعد ها مشکلاتی بوجود می آورد و نکته مهم این است که برند ها نا معتبر گارانتی و خدمات پس از فروش خوبی هم ندارند.
فریزر صندوقی معمولا برای خانه های کوچک و خانواده های کم جمعیت کاربرد دارد و مزیت آن نسبت به یخچال های ایستاه اشغال فضای کمتری در آشپزخانه است.

✅تاپینگ صنعتی چیست؟

تاپینگ صنعتی یکی از انواع یخچال صنعتی و صنایع برودتی است.تاپینگ نوعی یخچال فریزر ویترینی می باشد که در انواع بستنی فروشی ها،لبنیاتی ها و ساندویچی ها به عنواتن یکی از تجهیزات ضروری شناخته میشود..تاپینگ به دو دسته تاپینگ سرد و تاپینگ گرم دسته بندی می شود.
تاپینگ از جمله دستگاه هایی است که از خراب شدن بستنی در بستنی فروشی،مواد خوراکی در ساندویچی و محصولات مشابه جلئگیری میکند و محصولات تازه و بهداشتی به دست خریدار و مصرف کننده میرسد.تاپینگ باعث میشود بستنی آب نشود و به راحتی فروشنده به آن دسترسی پیدا کند یا مثلا در مغازه های سلف سرویس مشتریان به راحتی موارد دلخواه خود را پیدا و استفاده کنند.علاوه بر این ها تاپینگ صنعتی جلوه و زیبایی خاصی به محیط میدهد و موجب جبل رضایت مشتری میشود و فروشنده نگرانی بابت قاطی شدن محصولات خود ندارد

✅شیر سرد کن چیست؟

شیر سرد کن به مخازنی گفته میشود که برای نگهداری شیر طراحی شده اند و علاوه بر خنک کردن و خنک نگه داشتن شیر با چرخش دائم شیر خام مانع فاسد شدن شیر میشوند.شیر سرد کن ها در مکان هایی مثل دامداری ها و دامپروری ها همچنین در ایستگاه های جمع آوری ها ، فروشگاه ها ، لبنیاتی ها و محل عرضه شیر خام و غیر پاستریزه همچنین کارخانه های تولید بستنی و کیک و کلوچه استفاده میشوند.
این شیر سرد کن ها در ابعاد ۱۰۰/ ۲۰۰/ ۳۰۰/ ۴۰۰/ ۵۰۰ لیتری تولید و عرضه میشود و میتواند شیر را تا ۴ روز سالم نگه دارد اما معمولا نگهداری شیر خام بیشتر از 72 ساعت امکان پذیر نیست

✅مشخصات یخچال ایستاده تک درب

این محصول هوشمند جدید از سری یخچال صنعتی با کاربرد های کنترل دقیق دما برای نگهداری درست انواع محصولات.
رده انرژی A و سیستم توزیع یکنواخت با حذف نمایشگر تبلیغاتی و کاهش ارتفاع برای مصرف کنندگانی که محدودیت ارتفاع داشته یا کاربردی غیر تبلیغاتی دارند مانند بیمارستانها، آزمایشگاهها، داروخانه ها و … طراحی شده است. از جمله نکات برجسته یخچال ایستاده استفاده از شیشه های سکوریت و دوجداره استاندارد حاوی گاز عایق آرگون بوده که موجب گردیده اتلاف حرارت به حداقل برسد، سکوریت بودن شیشه نیز احتمال شکسته شدن شیشه را به حداقل میرساند.

✅یخچال هتلی چیست؟

هتل ها دیگر محلی برای اقامت نیستند.هتل دارها بهترین تجهیزات هتل و انواع یخچال هتلی را برای هتل خود خریداری میکنند تابهترین تجربه را برای مهمانان خود فراهم کنند.هتل یکی از مکان هایی است که جزئیات در آن مهم است برای مهمانان،از راحتی تخت و منظرهٔ بیرون گرفته تا برخورد کارکنان و کیفیت غذا، همین جزییات به ظاهرکوچک هستند که تجربهٔ خاص مهمان‌تان را از هتل شما شکل می‌دهند.

✅یخچال قنادی (ویترین شیرنی فروشی)

یخچال ویترین قنادی یکی از تاثیر گذارترین موارد در دکوراسیون هر شیرنی فروشی میباشد.یخچال قنادی علاوه بر زیبایی که در وهله اول قرار دارد برای مشتری،باید مشخصات کاربردی و توان بازدهی بالایی نیز داشته باشد.طرح و رنگ و مدل یخچال قنادی باید به گونه ای باشد که در محیط قنادی فضای چشم نواز و لذت بخشی را القا نماید.
همچنین در بحث پارامتر های تخصصی در یخچال ها مواردی مانند گنجایش ، نحوه دسترسی ، میزان مصرف انرژی ، توان بازهی و … مد نظر می باشد

✅فریزر میز کار چیست؟

نمیشود کسی قصد راه اندازی یک آشپرخانه صنعتی را داشته باشد و به تجهیزات صنعتی که باید وجود داشته باشند لازم نداشته باشد زیرا این تجهیزات میتوانند قدرت مانور شما را بیشتر کنند و راه پیشرفت های بزرگ را برای شما باز کنند و شما را در صف حرفه ای ها قرار دهند.
فریزر میز کار هم یکی از انواع یخچال صنعتی است که اگر کارگران شما هم کار بلد نباشند این یخچال های میتوانند به پیشرفت شما و آنها کمک کنند زیرا با تکنولوژی جدید ساخته شده اند و به صورت اتوماتیک کار میکنند.

✅یخچال کبابی

یخچال صنعتی و ویترین کبابی با عرض 150 سانتی متر با 4 یا 6 درب که معمولا نصف این درب ها شیشه ای هستند و نصف دیگر کشویی برای کابینت زیر یخچال و استیل هستند.این یخچال ها دارای موتوئر آلمانی سکاپ هستند و مخصوص سوپر مارکت ، رستوران ، کبابی ، آشپزخانه صنعتی و قصابی.
طراحی جدید و زیبا ، تنوع رنگ ، عرض زیاد مناسب جهت سیخ شیشیلیک ، دارای انباری ، تاج زیبا و جدید ، طبقات استیل ، لولا برگردان ، چرخدار گردان ، موتور دانفوس ، کندانسور مسی ، عایق بدنه فوم از ویژگی های دیگر این یخچال های صنعتی کبابی هستند

مدیریت : آقای یعقوب یوسفی

 

 

 

 

یخچال صنعتی , انواع یخچال صنعتی , تولید یخچال صنعتی , تولیدی یخچال صنعتی قصابی , سردخانه ثابت , سردخانه صنعتی , تولیدی یخچال صنعتی مستر سرما در تهران , یخچال ویترینی , قیمت یخچال های صنعتی در تهران, یخچال قصابی , تولید انواع یخچال صنعتی در تهران , تولید کننده یخچال صنعتی , تولیدی یخچال صنعتی ,