تولید کننده درب و پنجره یو پی وی سی پنجره سازان بهبقا

?تولید درب و پنجره های یو پی وی سی، ترمال بریک و آلومینیوم

?تولید شیشه های دوجداره

?استفاده از در و پنجره های UPVC ، در سازمان های اداری و منازل مسکونی علاوه بر زیبایی و کاهش سر و صدای مزاحم، باعث صرفه جویی در مصرف انرژی در فصول مختلف می گردد. در و پنجره های UPVC، با بهره گیری از دانش روز دنیا ساخته شده و با بهبود سطح کیفی مصالح باعث بهره وردی بالاتر محیط می گردد.

✳️پنجره UPVC بازشوی لولایی

?در این مدل از در و پنجره UPVC، جهت بازشو تنها از یک سمت و به شکل لولایی و یک لنگه هست.

✳️پنجره UPVC دوحالته

?در این مدل از پنجره UPVC، با چرخاندن دستگیره به میزان 45 درجه این پنجره باز میشود و اگر به میزان 45 درجه دیگر دستگیره را بچرخانیم، پنجره بطور کامل باز می گردد.

✳️پنجره دوجداره UPVC دولنگه کشویی

?پنجره دوجداره UPVC دولنگه کشویی یکی از مدل های پرطرفدار بشمار می رود که در محیط های مختلف قابلیت نصب و اجرا دارد. در این مدل از پنجره حرکت قابها بصورت افقی می باشد.

✳️پنجره UPVC کشویی

?پنجره UPVC کشویی که یکی از مدل های کاربردی در آپارتمان ها بشمار می رود. این مدل از پنجره حریم بازشوی کمتری دارد و جهت حرکت قاب ها در این مدل نیز بصورت افقی می باشد.

?مهمترین معیار‌ها برای انتخاب درب و پنجره یو پی وی سی عبارت است از:

۱. محل و موقعیت ساختمان
۲. اندازه اتاق
۳. شرایط آب و هوایی
۴. کاربری ساختمان
۵. نوع نماسازی معماری

?مزایای پنجره‌‌‌های دوجداره upvc:

?عایق سرما، گرما و صوت
?وزن کم
?مقرون به صرفه بودن
?مناسب برای انواع کاربرد ها
?تنوع در طرح و رنگ
?عدم اشتعال
?سهولت در نظافت و پاکسازی
?بالا بودن طول عمر
?زیبایی و جلوه ی ویژه

?درب و پنجره ترمال بریک

?درب و پنجره دوجداره ترمال بریک از آخرین دستاوردهای صنعت آلومینیوم سازی دنیا محسوب می شود که در آن یک عایق باعث شده است تا ارتباط آلومینیومی از سطح بیرونی با درونی قطع گردد. قابلیت دیگر این محصول عایق بندی صددرصدی فضای درونی ساختمان است.

?در و پنجره های دوجداره آلومینیومی به دو صورت ساده و ترمال بریک عرضه می شوند. پنجره های Thermal break(شکست حرارتی) از انواع پنجره های عایق در برابر حرارت می باشند.

?به علت ضریب انتقال حرارت بالای آلومینیوم، این فلز گرما و سرما را به راحتی انتقال می دهد. در پروفیل آلومینیومی ترمال بریک، دو قطعه آلومینیوم توسط تیغه های پلی آمید به هم متصل و دوجداره می شوند. این روش باعث عدم انتقال حرارت دراین نوع پروفیل می شود.

?درسیستم ترمال بریک به دلیل وجود لاستیک پلی آمید مابین جدار داخلی و خارجی پروفیل، امکان نفوذ گرما، سرما و لرزش را به صفر رسانده و امکان دو رنگ بودن نمای داخلی و خارجی را به وجود می آورد. از جمله مزایای پلی آمید مورد استفاده در این نوع از پنجره ها می توان از بالا بودن استحکام و طول عمر بالای آن نام برد.

به مدیریت : مسعود حسین زاده

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

تولید کننده درب و پنجره یو پی وی سی پنجره سازان بهبقا در تبریز  , درب و پنجره یو پی وی سی  , پنجره سازان بهبقا  , درب و پنجره ترمال بریک , مزایای پنجره‌‌‌های دوجداره  upvc  , شیشه های دوجداره  ,