Address & Contact

Our Address

کاشان ،شهرک آران و بیدگل ، شرکت الماس کویر

Telephone

فروش انواع فرش کاشان از درب کارخانه 

بزرگترین تولید کننده فرش در کاشان با بیشترین حجم تولید

440 شانه ، 500 شانه ، 700 شانه ، 1000 شانه ، 1200 شانه ، 1500 شانه

تولید انواع:

فرش شگی ، گلیم ، هیت ست ، تابلو فرش ، سجاده ، عروسکی

انواع فرش با بهترین کیفیت برای مشتریان عزیز
ارائه فرش‌‌‌های زیبا و مدرن با مناسب ترین قیمت

✳️فرش به عنوان جزء جدایی ناپذیر در هر خانه شناخته می‌شود که می‌تواند باعث ایجاد هارمونی در میان رنگ‌ها شود. با اینکه مبلمان و سرویس‌‌‌های چوبی جایگاه خاصی در چیدمان منزل پیدا کرده اند اما باز هم خانه بدون فرش کمی‌خلوت به نظر می‌رسد. فرش حسی گرم و صمیمی‌به فضای خانه می‌بخشد و نقش بسیار چشمگیری در زیبایی آن ایفا می‌کند.

۷۰۰شانه ۳۶۰۰ تراکم گل برجسته طلاکوب هستن

🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔸🔹🔸🔹🔸🔹

✳️انواع طرح و نقش فرش ایرانی 
طرح بته جقه

✨این طرح همانطور که از نامش مشخص است بر مبنای بته و جقه است. در این فرش بته‌‌‌های سر کج در اندازه و اشکال مختلف دیده می‌شوند. طرح بته ای از درخت سرو الهام گرفته شده است.

طرح شاه عباسی

✨نقش اصلی این نوع فرش را گل‌‌‌های خاصی شکل می‌دهند که به نام شاه عباسی معروف می‌باشد. طرح این گل با گل‌‌‌های سایر فرش‌ها متفاوت است. از ویژگی‌‌‌های بارز این فرش وجود گلبرگ‌‌‌های زیاد است. در حاشیه فرش نیز طرح‌‌‌های شاخه و برگ، اسلیمی‌ها و ختائی به چشم می‌خورد.

طرح اسلیمی

✨اسلیمی‌از جمله طرح‌‌‌های فرش ایرانی است که در آن شاخه‌‌‌های دورانی در بین برگ‌ها قرار گرفته اند. یکی از مشهورترین طرح این فرش، اسلیمی‌دهن اژدر است که در آن انتهای شاخه‌ها به دو شاخه متقارن تبدیل شده و فکین اژدها را به نمایش می‌گذارند.

✨بر روی شاخه‌ها در قسمت‌‌‌های مختلف جوانه هایی وجود دارند که به آنها اسلیم گفته می‌شود. اگر بر روی یک فرش شاخه‌‌‌های منظم و پیچ خورده درختان را دیدید مطمئن باشید که طرح آن اسلیمی‌است.

طرح خشتی

✨فرش هایی که به فرش خشتی معروف هستند دارای قاب‌‌‌های متعددی می‌باشند که داخل آنها تصاویر مختلف به چشم می‌خورد. این فرش همانند یک دیوار پر از قاب عکس است که همه به یک اندازه در کنار هم قرار گرفته اند.

طرح شکارگاه

✨فرش‌‌‌های ایرانی را می‌توان با نگاه کردن به طرح و نقش آنها شناخت. طرح شکارگاه ساده ترین طرح فرش است که به راحتی قابل تشخیص می‌باشد. نشانه بارز این طرح وجود تیر و کمان و مردی سوار بر اسب است.

طرح افشان

✨طرح فرش افشان بدین صورت است که شاخه ها، گل و برگ‌ها به شکل پراکنده در فرش دیده می‌شوند. در کل اجزاء طرح افشان به هم پیوسته نیستند. امروزه تغییر زیادی در طرح‌‌‌های افشان ایجاد شده است و طرح‌‌‌های فرعی از آن انشعاب پیدا کرده اند از جمله افشان بندی، افشان گل اناری، افشان شاخه پیچ، افشان ترنج دار و …

طرح درختی

✨در تمام فرش‌‌‌های ایرانی طرح گل و درخت به وفور به کار رفته است اما در فرش طرح درخت، ترکیب اصلی شامل درختچه‌‌‌های کوچک و بزرگ است که به صورت تکی نقش بسته اند و با المان‌‌‌های دیگر تلفیق پیدا کرده اند. طرح درختی با نام‌‌‌های درختی ترنج دار، درختی گلدانی، درختی جانوری و درختی آبنما شناخته می‌شود.

طرح اقتباسی

✨فرش هایی که طرح آنها اقتباسی است شباهت بسیاری با فرش‌‌‌های کشورهای همسایه دارند و بافندگان فرش به طرز ماهرانه ای طرح‌‌‌های جدید در آنها خلق کرده و آنها را تغییر داده اند. از جمله این فرش ها، فرش قفقازی و گوبلنی می‌باشد.

طرح هندسی

✨فرش طرح هندسی دارای طرح‌‌‌های هندسی و خطوط زاویه دار است که از جمله این طرح‌ها می‌توان به مواردی نظیر هندسی خطائی، هندسی جوشقانی، هندسی خاتم شیرازی، هندسی کف ساده و هندسی ستاره اشاره نمود.

فرش شگی

⚡️فرش شگی یا پرز بلند یکی از زیرشاخه های فرش فانتزی بوده که چند سالی است از طرفداران زیادی در میان خریداران فرش برخودار شده است. شکل ظاهری منحصر به فرد فرش شگی تاثیر زیادی در محبوبیت آن داشته است؛ چرا که امروزه تمایل افراد به خصوص جوانان به سمت دکوراسیون های مدرن سوق پیدا کرده و فرش شگی به خوبی می تواند به عنوان یک اکسسوری تکمیل کننده این سبک دکوراسیون نقش خود را به درستی ایفا کند.

به مدیریت : مهدی رافعی

تولید انواع فرش در کاشان

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

کلکسیون قشقایی

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

کلکسیون کریستال

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

⚡️۱۲۰۰شانه ۳۶۰۰ تراکم گل برجسته طلاکوب⚡️

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

۱۲۰۰ شانه ۳۶۰۰ تراکم گل برجسته طلاکوب

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

 

 

 

تولید کننده و عرضه مستقیم انواع فرش کاشان در شهرک آران و بیدگل کاشان  , فرش کاشان , قیمت فرش , شرکت الماس کویر , فرش کاشان شرکت الماس کویر  , فرش  , انواع فرش , بزرگترین تولید کننده فرش در کاشان  , فرش شگی ,  گلیم , فرش هیت ست , تابلو فرش , سجاده , فرش عروسکی  ,  بهترین فرش , قیمت فرش کاشان , بهترین جنس فرش , انواع طرح و نقش فرش ,  فرش ماشینی , فرش دستبافت , انواع فرش با بهترین کیفیت کاشان , ارائه فرش‌‌‌های زیبا و مدرن کاشان  , قیمت فرش ماشینی , قیمت فرش دستبافت  , فرش الماس کویر , تولید فرش در کاشان , فرش 440 شانه , فرش 500 شانه , فرش 700 شانه ,فرش 1000 شانه ,فرش 1200 شانه ,فرش 1500 شانه ,