شرکت بهاران کشت (برکت ) ارومیه

?تولید ادوات کشاورزی و دامپروری

?اولین وارد کننده و تولید کننده چیزل پیلر در ایران

?نمایندگی انحصاری برکت در ایران

?نمایندگی انحصاری شرکت گوک تارماک ترکیه در ایران

?تراکتور و تیلر از عمده ترین ماشین آلات کشاورزی می باشند که بسیاری از ادوات و دنباله بندها به آنها نصب می شوند و در امور کشاورزی و زراعت مورد کاربرد قرار می گیرند. ادوات کشاورزی شامل موارد بسیار متعدد و متفاوتی در کاربرد و عملکرد می باشند. برخی از ماشین آلات کشاورزی شامل خیش یا گاو آهن، روتاری یا کلوخ خرد کن، دیسک، سم پاش و… می باشد. هر یک از این ادوات برای کاربرد خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.

?دستگاه چیزل پیلر

?دستگاه چیزل پیلر ابزاری پرکاربرد برای نرم کردن خاک سفت در زمین‌های کشاورزی شده، در واقع این دستگاه یک دستگاه دو کاره است که شخم اولیه و ثانویه را با هم و بطور هم زمان انجام می‌دهد. این دستگاه در مدل‌های مختلفی قابل تولید است.دستگاه چیزل پیلر ( زیرشکن ) عملیات شکستن لایه های سخت زیرین خاک را به بهترین نحو انجام می دهد به گونه ای که پس از استفاده از این دستگاه زمین احیا شده و امکان نفوذ آب و سهولت حرکت ریشه ها در خاک فراهم می شود . مطابق قدرت تراکتور و شرایط خاک تعداد تیغه ها و فاصله بین آنها در این دستگاه تغییر پذیر است.

?مزایای استفاده از چیلر پیلر

?طی مدت زمان با بارش باران و عوامل دیگر سطح رویی خاک سفت و سخت می‌شود که هنگام آبیاری زمین این مساله به مشکل بزرگی تبدیل می‌شود و مانع نفوذ آب در خاک می‌شود.با بهره‌گیری از دستگاه چیزل پیلر لایه‌های سخت خاک نرم شده. بنابراین آب به راحتی در لایه‌های زیرین خاک نفوذ می‌کند و ذخیره می‌گردد.

?همچنین این دستگاه قابلیت تغییر تعداد تیغه‌ها و همچنین فاصله بین آنها را مطابق شرایط خاک و قدرت تراکتور دارا می‌باشد.

?در صورت معیوب شدن و یا ایجاد مشکل برای پایه‌های تیغه دستگاه می‌توان آنها را تعویض کرد.

به مدیریت : عزیز اکبر پور

بروشور شرکت بهاران کشت (برکت )?

Boroshor Bereket

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ادوات کشاورزی و دامپروری شرکت بهاران کشت , ادوات کشاورزی و دامپروری در ارومیه , نمایندگی انحصاری برکت در ایران , چیزل پیلر , تولید ادوات کشاورزی و دامپروری  ,ادوات کشاورزی در ارومیه ,