تولید کننده انواع تجهیزات گرمایشی کوهنوردی جداری تبریز

⚡️کیسه‌خواب Sleeping Bag ،وسیله‌ای کوچک و طویل است که شامل لحاف و تشک بوده که برای حفظ بیشتر فرد از سرما و خطرات محیطی،دارای یک زیپ و یا دکمه‌ای برای اتصال این دو بخش به یکدیگر است.افرادی که کمپ‌های کوهنوردی، بیابان‌گردی و یا گشت‌ و گذار در جنگل‌ها را تجربه کرده‌اند، می‌توانند اهمیت کیسه‌ خواب مناسب و استاندارد که وسیله‌ای سبک و کم‌حجم است را متوجه شوند.

?انواع کیسه‌ خواب‌

?همه‌ی کیسه ‌خواب‌ها دارای دو نوع کلی و شناخته‌شده‌اند:

1-کیسه‌ خواب مومیایی: این کیسه‌خواب بر اساس آناتومی انسان ساخته‌شده است،به‌گونه‌ای که قسمت سر و گردن و پاها باریک بوده و قسمت سرشانه عریض می‌شود.این کیسه‌خواب دارای مزایایی مثل:کم‌حجم و سبک بودن،حفظ گرما در طولانی‌مدت،وجود قسمتی به‌عنوان سرپوش است که می‌توان با آن از قسمت سر و گردن خود در برابر خطراتی مثل:حیوانات،حشرات و سرما محافظت کنید.البته برخی به دلیل کوچک و تنگ بودن این کیسه‌خواب،از نوع دیگر آن یعنی کیسه‌خواب مستطیلی استفاده می‌کنند.

2-کیسه‌ خواب مستطیلی: این کیسه‌خواب ازآنجایی‌ که از اسمش پیداست،دارای ظاهری مستطیل شکل است که تمامی قسمت‌های آن به یک اندازه‌اند.این کیسه‌خواب دارای مزیت‌هایی مثل:وجود فضای بیشتر برای تحرک و غلت زدن در آن و یا استفاده از آن به‌عنوان پتو و یا حتی زیرانداز با باز کردن زیپ آن است.هم‌چنین می‌توانید با متصل کردن دو کیسه‌خواب تک‌نفری مستطیلی با بندهای تعبیه‌شده در آن،یک کیسه‌خواب دونفره‌ی زیبا و جادار داشته باشید.

⚜️کیسه‌خواب پرشده با پر طبیعی:

این کیسه‌خواب‌ها به دلیل این‌که از پر پرندگانی مثل:غاز و اردک ایجادشده‌اند،در کنار سبکی خاصی که دارند،دارای قدرت بالایی در حفظ گرما هستند.هم‌چنین با محیط‌زیست سازگار بوده و ماندگاری بیشتری دارند.این کیسه‌خواب‌ها به دلیل این‌که از پرهای طبیعی تشکیل‌شده‌اند،دارای مرغوبیت و به‌تبع آن قیمت بیشتری‌اند.

?کاپشن کوهنوردی

✳️کاپشن‌های کوهنوردی می‌توانند آخرین لایه‌ای باشند که می‌پوشید و یا جزئی از لایه‌ی میانی باشند، که در صورت نیاز روی آن‌ها یک کاور ضد‌آب بپوشید. هنگام خرید یک کاپشن کوهنوردی باید توجه داشته باشید که در زمان برنامه‌هایتان ممکن است چند لایه لباس بپوشید؛ پس کاپشن کوهنوردی باید راحت بر تن بنشیند و حرکات شما را در حین فعالیت محدود نکند. در هوا‌ی بسیار سرد با وزش باد‌های شدید، پیشنهاد می‌کنیم از کاپشن‌هایی با قد بلند‌تر استفاده کنید.

⚡️کاپشن پَر

✳️بر خلاف تصور عموم مردم، وقتی در خصوص این عایق در کاپشن پر کوهنوردی صحبت می‌کنیم. منظور کُرک است که زیر پَر‌های پرندگان قرار دارد. نه لزوماً خود پَر! پُر شدن یک کاپشن با پَر (کُرک) موجب قرار گرفتن هوا در بین ذرات آن می‌شود و این‌گونه می‌تواند گرمای بدنتان را حفظ کند. در واقع، این همان عملکردی است که برای پرندگان انجام می‌شود. شما نیز این روش حفظ کردن آن‌ها از سرما را می‌توانید با کاپشن پر کوهنوردی خود تجربه کنید.

به مدیریت : صمد جداری

شماره تماس

09149159029

 

 

 

 

 

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

دستکش پر جوراب پر منفی ۳۰ رویه گرتکس ضد آب

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

کاپشن پر نیمه سنگین تراکم ۸۰۰ وزن ۱۲۰۰ گرم منفی ۳۰ تست شده

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

تولید کننده کیسه خواب پر کوهنوردی , کاپشن  کوهنوردی , دستکش کوهنوردی  ,  جوراب  ,  قیمت کیسه خواب , کاپشن پَر , تولید کننده انواع تجهیزات گرمایشی کوهنوردی جداری تبریز  ,