Address & Contact

Our Address

تبریز

Telephone

تولید یراق آلات پورفتحی

?تولید یراق آلات

?تولید پایه تاشو میز تحریر و گونیا تاشو

?کاربرد و ساختار پایه تاشو میز

✳️زمانی که بخواهید یک میز قابل حمل داشته باشید تا بتوانید به راحتی آن را در قسمت های مختلف خانه ببرید و استفاده نمایید باید از پایه های مخصوصی برای این مدل میز استفاده کنید تا در مواقع نیاز قابل جمع شدن باشد. برای ساخت چنین میز های کمجا باید به زیر یک صفحه ام دی اف 4 عدد پایه تاشو نصب نمایید.پایه تاشو میز از فلزی مقاوم و مستحکم ساخته شده است که قابلیت تحمل وزن بالا را دارد.

?گونیا تاشو

✳️گونیا تاشو نوعی یراق برای ایجاد میزهای تاشو رو به پایین برای فضاهای کوچک می باشد که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در صورت عدم نیاز به میز آن را به صورت رو به پایین جمع نمایید.

✳️با توجه به ساخت و ساز آپارتمان های کوچک، فضای کمی برای قرار دادن میزهای بزرگ ناهارخوری در آشپزخانه و یا پذیرایی وجود دارد. امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی ابزار و یراق متنوعی تولید و طراحی شده است که به کمک آن ها می توان از فضای کم محیط خانه بهترین و به صرفه ترین استفاده را کرد. گونیا تاشو نوعی یراق کاربردی است که با استفاده از پیچ به دیوار نصب می گردد و صفحه ام دی اف و یا چوب بر روی آن قرار می گیرد. از مزایای گونیا تاشو  آن است که در صورت عدم نیاز به میز می توانید به راحتی آن را جمع نمایید.

به مدیریت : مهدی پورفتحی

 

 

تولید یراق آلات پورفتحی در تبریز , یراق آلات , تولید پایه تاشو میز تحریر در تبریز ,  تولید گونیا تاشو در تبریز , یراق آلات در تبریز , بهترین تولید کننده پایه تاشو میز تحریر در تبریز ,