Address & Contact

Our Address

کرج ، چهارراه طالقانی ، جنب داروخانه آژیر ، مطب دکتر پیشان

Telephone

جاوید طب

? تنها واردکننده ست های نانوفت در ایران

? کاربرد چربی میکرو (microfat) و نانو(nanofat)
? تهیه میکرو فت (microfat) و نانوفت(nanofat) برای انتقال چربی

برای به دست آوردن microfat و nanofat، بافت چربی خود بیمار ابتدا از یک ناحیه donors(دهنده یعنی جایی که چربی دارد) مانند پهلوها، شکم یا ناحیه خارج ران برداشت می شود. پس از جمع آوری، یک سانتریفوژ مخصوص برای جداسازی سلول های سالم و قابل استفاده چربی انجام می شود – این روند کمک می کند تا به طور قابل توجهی چربی خالص تری بدست اید.سپس، چربی های جدا شده طی مراحل متوالی از سه دستگاه جداگانه، منتقل می شوند تا ذرات چربی میکرو فت یا نانوفات به دست می آید.

پس ازان این میکروفت و یا نانوفات طبیعی به مناطق مورد نظر از طریق سوزنهای (کانول) ریز تزریق می شود که نقش بسیار خوبی برای جوان سازی، صاف کردن و یا حجم دهی پوست دارد.

? پیوند چربی با میکروفت

با توجه به اندازه ذرات کوچکتر آن نسبت به چربی معمولی، تزریق میکروفت می تواند یک گزینه عالی برای بازگرداندن حجم از دست رفته و بهبود چروک ریزو ظریف در مناطقی ازصورت و بدن که نیاز به دقت زیاد دارند،مانند:

? گودی زیر چشم

? شقیقه

? خط اخم

? گونه ها

? پیشانی

? لب ها

? پشت دست

? خطوط ریز

? کبودی زیر چشم ها

? ترمیم ظاهر پوست

? افزایش الاستسیته

? این کار باعث بهبودی ظاهر و جوان سازی پوست در این نواحی می شود.

? اثر سلول های بنیادی بالقوه نانوفت:

از لحاظ علمی ثابت شده است که سلولهای بنیادی در غلظت بالایی در بافت چربی وجود دارندو تجربیات زیادی وجود دارد که نشان می دهد این سلول های بنیادی کمک می کند تا با افزایش کیفیت پوست و جوان سازی، بهبود زخم و اسکار، تیرگی زیر چشم شود. گرچه تا کنون،روشی واقعی و کمی برای اندازه گیری “اثر سلول های بنیادی” در جراحی جوان سازی صورت تا به حال نشان داده نشده است. با این حال، بر اساس تجربه دانشمندان و پیشگامان تکنولوژی فن اوری نانو معتقدند که یک اثر مثبت از سلول های بنیادی واقعا وجود دارد که به طور بالقوه می تواند بهبودی با nanofat حتی تزریق با حجم کم را ایجاد کند. تحقیقات علمی زیادی در حال انجام است، بنابراین درک واضحتری از خواص درمانی بافت چربی و سلولهای بنیادی در چند سال آینده باید تکامل یابد.

? تکنیک SNIF برای خطوط در اطراف دهان:

SNIF (پیوند چربی باسوزن(Intradermal) یک روش پیشگام توسط دکتر پاتریک تاندر است که شامل تزریق میکرو فت و nanofat به طور مستقیم به چروک های ظریف در اطراف دهان – هم زمان با تزریق چربی معمولی برای کاهش خطوط عمودی لب (خطوط سیگاری) مفید است، که به تجربه از سخت ترین خطوط صورت برای درمان است.

? ترکیب Facelift با انتقال چربی

از انجایی که در کشیدن پوست صورت(face lift) پوست اویزان شده برداشته می شود،اما ظاهر پوست وحجم ان باید باد تزریق چربی جبران شود.

? بازیابی پس از انتقال چربی

بلافاصله پس از انتقال چربی، ممکن است میزان تورم، کبودی یا درد در ناحیه درمان دهنده و گیرنده وجود داشته باشد. این عوارض جانبی موقت هستند و به تدریج کاهش می یابد. اکثر بیماران دکتر بوینتون قادرند در عرض چند روز (به مدت یک هفته بسته به درجه تورم) به کارهای معمول روزمره مانند شغل اداری، سر کار بازگردند، هر چند اقدامات فیزیکی و فعالیت های بیشتر باید برای مدت بیشتری اجتناب شود. این شامل ورزش های شدید و سنگین است

مدیریت:آقای صدراپیشان

 

 

هزینه نانو فت , تزریق نانو فت چیست , نانو فت چیست ,