Address & Contact

Our Address

تهران، بزرگراه فتح، خیابان 17 شهریور، نبش کوچه شمشاد، پارکینگ سادات

Telephone

جرثقیل یوسفی

اجاره جرثقیل
اجاره جرثقیل یوسفی :

خدمات اجاره جرثقیل ارزان در تهران و کرایه جرثقیل ارزان در پردیس و کرج و در کشور . جرثقیل یوسفی اجاره دهنده انواع جرثقیل و اجاره بالابر
جرثقیل یوسفی ارائه دهنده انواع خدمات اجاره جرثقیل سبک و سنگین و تناژ مختلف مانند ۳ تن ، ۵ تن ، ۷ تن و .. و نیز جرثقیل دکل بلند ، کفی دار و جرثقیل خاور در خدمت تمامی شما عزیزان در در تهران و سراسر کشور می باشد .

جرثقیل یوسفی علاوه بر جرثقیل در زمینه اجاره انواع بالابر نیز فعالیت می کند و شما می توانید در این زمینه سفارشات خود را به ما بسپارید . ما در زمینه انواع تخلیه و نیز جا به جایی با جرثقیل وبالابر آماده خدمت رسانی هستیم .

ما نه تنها در غرب تهران بلکه در تمامی نقاط تهران و نیز شهرستانها آماده خدمت رسانی هستیم و نیز در تمامی نقاط کشور می توانید با ما تماس بگیرید در صورتی که استعلام قیمت از نرخ های کرایه جرثقیل با تناژ مختلف و نیز انواع بالابر را میخواهید می توانید از شماره های تماس و پل های ارتباطی موجود در سایت استفاده کنید و نرخ کرایه و اجاره انواع جرثقیل سبک و سنگین ، بالابر و لیفتراک را از ما بپرسید .

جرثقیل یوسفی : 

جرثقیل یوسفی با سابقه ای که در زمینه لیفتینگ دارد آمادگی دارد با قیمت مناسب با تمامی هم وطنان عزیز همکاری کند . یوسفی همچنین در زمینه ارائه انواع خدمات ماشین آلات سنگین صنعتی مانند اجاره جرثقیل و تاور کرین برای ارگان ها و شرکت های مختلف فعالیت دارد در صورتی که در تهران و اطراف تهران(پردیس ، بومهن ، کرج ) و نیز در تمامی شهرستان های اطراف تهران و نیز سراسر ایران هستید و برای حمل و نقل اجسام سنگین نیاز به جرثقیل دارید می توانید از ما کمک بگیرید .

اگر اطلاعاتی درباره جرثقیل ها ندارید میتوانید درباره خدمات انواع جرثقیل توسط ما اطلاعاتی کسب کنید
هم اکنون می توانید قیمت فروش و اجاره جرثقیل بوم باند تاور کرین و جرثقیل سبد دار( برای کارهای مختلف اعم از لوله گذاری و برای فعالیت های بارگیری و تخلیه اجسام سنگین و کانتینر ها) را از ما بپرسید.

اجاره جرثقیل ارزان

شرکت جرثقیل یوسفی در زمینه اجاره انواع جرثقیل های ارزان از قبیل جرثقیل سقفی ،جرثقیل های موبایلی ( ماشینی و کامیونی ) و همچنین جرثقیل های برجی یا همان تاور کرین و نیز جرثقیل های دروازه ای ، بازویی حرثقیل آویز که دارای محدودیت برای ارتفاع بلند هست فعالیت دارد . در صورتی که برای جابه جایی بارهای سنگین و نیز نصب ابزار ها وسازه های مختلف خود نیاز به کرایه واجاره انواع بالابر و جرثقیل دارید می توانید از جرثقیل یوسفی استفاده کنید . برای بررسی قیمت اجاره جرثقیل ارزان یوسفی می توانید با ما تماس بگیرید و قیمت ارزان ما را با شرکت های دیگر مقایسه کنید .

درباره ما

جرثقیل یوسفی مفتخر است با استفاده ازجدید ترین و مدرن ترین دستگاه های روز دنیا کیفیت قابل قبولی در حوضه لیفتینگ(crane)(جرثقیل) ایفا میکند.

خدمات اجاره جرثقیل ما را حتما بخوانید !!!!!!!!!!!

اجاره جرثقیل برقی

اجاره جرثقیل زنجیری

اجاره جرثقیل دروازه ای

اجاره جرثقیل بازویی

اجاره جرثقیل کامیونی

اجاره جرثقیل سقفی

موارد ایمنی جک پالت

فروش کامیونت جرثقیل میتسوبیشی ۷ تن

فروش جرثقیل ۷ تن دکل بلند