Address & Contact

Our Address

قشم ، روستای رمکان،جزیره قشم

جوشکاری ناصر ژرف

⚜️اجرای طرح های مختلف سایبان آلاچیق ، شیروانی

⚜️اجرای پله های پیچیده و ساده

⚜️اجرای نرده گلدار و ساده

⚜️طراحی و تولید درب و پنجره upvc

⚜️در تمام نقاط جزیره قشم پذیرفته می شود

⚜️با مجهزترین امکانات وسایل کاری ،چهارپایه ، پله ، بشکه

⭕️سایبان

✳️سایبان محصول جدیدی است که با توجه به کاربردهای متنوعش به سرعت در بازار ، در حال گسترش است ، با تامین آسایش و در عین حال ایجاد زیبایی تبدیل به یک وسیله ی پرطرفدار شده است که در انواع مختلف سایبان برقی یا متحرک ، سایبان بالکن ، سایبان پاسیو و … تولید میشود و به عنوان یک پوشش ثانویه در قسمت بیرونی ساختمان نصب می شود.

✳️همچنین در سایزهای مختلفی طراحی و به بازار عرضه می شوند ، برای مثال در محوطه بیرونی رستوران یا کافی شاپ ها از سایبان مغازه با پهنای بیشتری استفاده می شود تا مشتری ها از فضای زیر آن برای نشستن و صرف غذا یا نوشیدنی استفاده کنند ، برای فضای بالکن از سایبان بالکن استفاده میکنند تا از فضای بیرونی منزل بدون دردسر لذت ببرند.

⭕️از مزایای سقف شیروانی میتوان به موارد زیر شاره کرد:

?قابل اجرا در همه مکان های اداری ,تجاری , مسکونی ,ویلایی ,آپارتمان ,سقف سوله , و…

?زیبایی : با اجرای سقف شیروانی در مکان مورد نظر زیبایی فوق العاده ای به محل اجرا شده میدهید و همچنین اگر از مصالح و طرح مناسب استفاده کنید زیبایی محل مورد نظر دو چندان میشود

?کاهش وزن سقف: از دیگر علت های استفاده از سقف شیروانی کاهش اندازه‌ی تیر و ستون‌هاست و همچنین پایین بودن هزینه اجرا نسبت به سقف‌های

?مسطح :مقاومت بالا در انواع آب و هوا به عنوان مثال در زمان بارش برف بالای سقف پر از برف میشود و اگر بارش برف چند روز ادامه پیدا کند چنانچه سقف مسطح داشته باشید امکان ریزش سقف و ترک برداشتن سقف بسیار بالاست اما اگر سقف شما از نوع شیروانی باشد به کمک شیبی که سقف دارد اگر برف روی پشت بام سنگین تر شود باعث ریزش خود برف از روی سقف شیروانی یا شیب دار ما میشود.

به مدیریت : ناصر ژرف

شماره تماس :
09177699974
09027699974

 

 

ساخت تاب های ویلایی و باغ
??????????????
ساخت تاب پارک و فضای سبز
??????????????
ساخت وسایل بازی پارک ها
??????????????
ساخت تاب های کودک
??????????????
ساخت سرسره
??????????????
طراحی و ساخت الاچیق داخل باغ ویلا تالار
??????????????
ساخت کباب پز سایبانی مناسب باغ ویلا رستوران
??????????????
ساخت کباب پز سه طبقه
??????????????

 ♻️♻️ کناف جدیدترین و محبوبترین پوشش سقف کاذب و دیوارهای جدا کننده است , مدل های جدید و طراح های جدید کناف سقف و دیوار را در طرحینه ببینید : امروزه ایجاد دکوراسیون مدرن در خانه ها اهمیت خاصی پیدا کرده است . معمولا انسان ها عاشق تمیزی و شیک بودن هستند .

 ♻️♻️ داشتن خانه ای به دکوراسیون ویژه و جذاب برای هر فردی سبب افزایش روحیه و حس نشاط می شود . با توجه به اینکه سقف خانه جز مهم ترین قسمت های ساختمان می باشد ایجاد دکوراسیون زیبا در سقف سبب هرچه زیباتر دیده شده خانه می شود . کناف یا سقف کاذب یکی از همین دکوراسیون های زیبا می باشد که جلوه ای خارق العاده به فضای خانه می بخشد .

طراحی و اجرای کناف
??????????????

 ♻️♻️طراح و ارائه دهنده به روز ترین و با کیفیت ترین ست و نیم ست مبلمان و محصولات باغی ویلایی و فضای باز برای مکان هایی نظیر باغ، ویلا، انواع رستوران، کافی شاپ، تراس، حیاط، بام سبز و استخر را سرلوحه فعالیت و خدمت رسانی به شما هم وطن عزیز قرارداده است امید است بتوانیم راحتی، زیبایی و شادی را به محول گرم و صمیمانه شما هدیه دهیم.

 

??????????????

♻️♻️ مزیت این سازه‌ها در این است که طراحی و محاسبات مربوط به آنها از قبل انجام شده است. شما می‌توانید سازه دلخواهتان را با توجه به ابعاد فضا، فرم مطلوب و یا کاربری مورد نظر انتخاب کنید. پس از انتخاب نوبت سفارش ساخت به شرکت مهندسی است. دیتیل سازه چادری موجود و ابعاد مشخص شده، درک مناسبی از شکل نهایی سازه پارچه ای به شما می دهد.

♻️♻️ ویژگی اصلی پنجره‌های دو جداره، عایق حرارتی و صوتی بودن اونهاست. وقتی میگیم پنجره‌ای دو جداره است، اولین انتظارمون اینه که از لحاظ حرارتی عایق باشه.

♻️♻️ برای عایق بودن پنجره باید یکسری جزئیات خاصی داشته باشه. مثلاً این پنجره ها دارای دو یا سه لایه‌ی شیشه ای هستن (بله درسته ممکنه پنجره ای سه جداره هم باشه اما کلاً این نوع پنجره ها به پنجره‌ی دو جداره معروف شدن). این جداره ها (شیشه‌های پنجره) روی قابی از جنس‌های مختلف سوار میشه و فاصله‌ی بین جداره ها هم با گاز مخصوصی پر میشه تا نسبت به حرارت عایق باشه.

♻️♻️ پرکاربردترین و معمول‌ترین پروفیل در پنجره‌های دو یا سه جداره، PVC و یا UPVC هستن. البته جداره ها (شیشه ها) می‌تونن روی قاب‌هایی با جنس‌های مختلف دیگه‌ای مثل آهن، چوب و آلومینیوم هم سوار میشن. اما خب این متریال متفرقه اصلاً عایق خوبی چه برای حرارت و چه برای صدا نیستن.

♻️♻️ غیر از پی وی سی و UPVC، متریال آلومینیومی ترمال بریک هم وجود داره که اتفاقاً کیفیت خوبی هم داره ولی قیمتش هم بالاست.

♻️♻️ استفاده از این گونه سقف ها در مناطقی که سردسیر هستند و باران و برف زیادی در سال میبارد، باعث می‌شود تا آب باران به راحتی از لوله‌های سرازیر شده و به پایین بریزد.

♻️♻️ همینطور در زمان بارش برف نیز نیاز به برف‌روبی نیست. درواقع خانه شیروانی باعث می‌شود تا مقاومت مصالح به کار رفته در ساختمان افزایش یابد و در معرض رطوبت قرار نگیرند. همچنین هزینه ساخت و نصب این سقف ها بسیار کم می باشد و از مصالح ارزان در آن استفاده می‌شود. از مزایای دیگر استفاده از سقف شیروانی قابلیت نصب در همه مکان‌ها مثل ویلا، آپارتمان، مناطق مسکونی و تجاری می‌باشد. در کنار صرف هزینه کمتر برای نصب سقف شیروانی به علت کم بودن اندازه ستون و تیر ها ی به کار رفته در آن وزن سقف کاهش می یابد و فشار کمتری به ساختمان وارد می شود. اما مزیت قابل توجه این است که استفاده از سقف شیروانی زیبایی چشمگیر و خاصی را به محل اجرا می دهد. همچنین مقاومت بالایی در انواع اقلیم های آب و هوایی دارد.

 

 

 

 

جوشکاری ناصر ژرف در قشم , جوشکاری  , جوشکاری در قشم , درب و پنجره upvc , سایبان آلاچیق , شیروانی , سقف شیروانی , نرده گلدار , نرده ساده , اجرای پله های پیچیده , اجرای پله ساده  , اجرای شیروانی در قشم ,