Address & Contact

Our Address

هرمزگان ، حاجی آباد ، خیابان شریعتی ، روبروی پمپ بنزین غربا

خانه بازی کودک

? خانه بازی با انواع وسایل سرپوشیده ، سرسره ، استخر توپ ، فروشگاه خواروبار ، میوه فروشی

? خانه ابزار ، الاکلنگ ، سرسره باز و سطح شیبدار ، لوگو نقاشی ، چرخ و فلک ، فواره توپ ، تونل هزارپا 

? ماهی تعادلی ، پیست ماشین سواری 

? برگزاری جشن تولد در خانه بازی کودک
? خانه بازی کودک با اختصاص فضایی شاد و مفرح میزبان مهمانان جشن تولد کودک شما می باشد.

? برای اطلاع از شرایط رزرو لطفا تماس بگیرید یا دایرکت بدید

? فواید زیاد شن بازی کودکان

رشد و پرورش خلاقیت
رشد و پرورش گویایی
رشد و کنترل اعصاب و عضلات
رشد و پرورش مهارتهای اجتماعی
پرورش قدرت تجسم فضایی و هندسی
پرورش حس لامسه
تقویت و هماهنگی چشم و دست

? بازی های موجود در خانه بازی:

1: سرسره بادی
2: ترامپولین
3: استخرتوپ بهمراه فواره توپ
4: استخر شن
5: سطح شیب دار
6: چرخ و فلک زرافه
7: چرخ و فلک یوفو
8: پیست ماشین سواری
9: فروشگاه میوه و خاروبار
10: خانه لوگو، ابزار و نقاشی
11: ماهی تعادلی
12: الاکلنگ
13: تاب و سرسره

? هدف از راه اندازی این مکان قبل از بحث درامد که لازمه تداوم فعالیت می باشد، ایجاد فضایی ایمن، شاد، متنوع به دور از سرما و گرما برای کودکان بوده است.

? متخصصان اعتقاد دارند بازی در رشد سالم مغز دارای اهمیت است و اجازه می دهد تا کودکان با استفاده از قدرت خلاقیت، مهارت های فیزیکی، شناختی و عاطفی را در خود تقویت کنند. کودکان از طریق بازی کردن به تعامل وکشف دنیای پیرامون خود میپردازند. همچنین در تعامل با سایرهمسالان و مراقبان ویا با ایفای نقش های مختلف یاد میگیرند بر ترس های خود فایق آیند

مدیریت:آقای قربانی

‏این لینک را دنبال کنید تا به گروه من در WhatsApp ملحق شوید:
https://chat.whatsapp.com/LIWOKqrIpOv3iHLLKQsvZK
? خدمت شما والدین عزیز عرض می نمایم از مزایای عضویت در این گروه:
1_ اطلاع از تغییر ساعات کاری خانه بازی
2_ اطلاع از تعطیل بودن خانه بازی در بعضی روزها
3_ اطلاع از تخفیف هایی که در بعضی روزهای خاص ارائه می شود
? امکانات خانه بازی کودک شامل سرویس بهداشتی،آبسردکن، سیستم تهویه مطبوع (سرمایشی، گرمایشی)، حضور مربی مجرب جهت نگهداری کودکان بدون حضور والدین
? آماده همکاری با اردوهای ساعتی مدارس پایه اول و دوم و اردوهای ساعتی مهد کودک ها با تخفیف ویژه
? آماده همکاری جهت برگزاری جشن تولد کودک دلبندتان
? برخی از همشهریان عزیز بر این تصور هستند که برای بازی فرزندشان در این مکان باید حداقل هزینه یک ساعت را بپردازند، در صورتی که از ابتدای فعالیت این محدودیت نبوده و ما مشتریان 15 دقیقه ای نیز داریم.
?  بازی عبارت است از هرگونه فعالیت جسمی یا ذهنی هدفدار که بصورت فردی یا گروهی، انجام و موجب کسب لذت و برآورده شدن نیازهای کودک شود. کودکان نقاط قوت و ضعف خود از جمله تمایل به فرمان دادن یا فرمان بردن، تهاجم یا تسلیم، اجتماعی بودن یا منزوی بودن و همچنین احساسات دوستانه یا خصمانه، افسردگی یا شادی، امیال و آرزوهای خود را از طریق بازی نشان می‌دهند. بازی، رشد عاطفی، اجتماعی ، جسمانی و ذهنی کودک را به همراه دارد.
?  بازی، در رشد عاطفی کودک نقش مثبتی ایفا می‌کند به این صورت که نیاز به برتری جوئی و بروز احساسات و عواطف، ترس و تردیدها و برو‌نگری را در کودک ارتقاء می‌دهد.
?  بازی در رشد اجتماعی کودک تأثیر بسزایی دارد و موجب ارتباط کودک با محیط بیرون، شکوفایی استعدادهای نهفته و بروز خلاقیت، همکاری، همیاری و مشارکت کودک می‌گردد. همچنین بازی موجب همانندسازی با بزرگ‌ترها شده و کمک می‌کند که کودک شکست را بطور واقعی تجربه کند. بازی در رشد جسمی کودک موثر بوده و باعث رشد و هماهنگی دستگاه‌ها و اعضای بدن و تقویت حواس کودک و توانمندی فکری و بدنی او می‌شود.
? نقش بازی در رشد ذهنی کودک انکارناپذیر است. رفتار هوشمندانه را تقویت می‌کند و زمینه‌های لازم جهت یادگیری زبان و رشد هوشی و تفکر کودک را فراهم می‌سازد. آن‌چه که از بازی‌های فکری مخصوصاً «کاربرد آن در فلسفه و کودک» مورد نظر است، نقش بازی در رشد ذهنی کودک است که با استفاده از ابزارهای مورد نظر (اسباب‌بازی، داستان، فیلم، کارتون، عکس…) به ارتقاء رشد فکری او کمک می‌کند .

 

شهربازی سرپوشیده بندرعباس , شهربازی های سرپوشیده بندرعباس , شهربازی بندرعباس , شهربازی بزرگ بندرعباس , بزرگترین شهربازی بندرعباس , شهربازی ,