Address & Contact

Our Address

ارومیه ، خیابان راهنمایی ، روبروی آژانس هواپیمایی دریاگشت

خدماتی آکادمی ماساژ تایلندی

? آموزش حرفه ای ماشاژ تیلندی با ارائه گواهی بین المللی جهت اشتغال در داخل و خارج از کشور 

? اخذ ویزای کار 

? تفاوت ماساژ تایلندی با سایر انواع ماساژها چیست؟

برخلاف بسیاری از ماساژهای متداول که از روغن و یا لوسیون استفاده می­ کنند و بر روی میز ماساژ بالا صورت می­ گیرد، ماساژ تایلندی معمولاً بر روی یک یک پد یا تشک در سطح زمین اجرا می­ شود.

هیچ نوع روغن یا لوسیون مورد استفاده قرار نمی ­گیرد، و بنابراین شما به طور کامل لباس به تن دارید.

فرد ماساژ دهنده، از دست، زانو و پاهای فرد به منظور انجام یکسری حرکات و کشش­ های یوگا مانند استفاده می­ کنند و بنابراین از روش­ های فشرده کردن عضلات، تحرک مفاصل و طب فشاری استفاده می­ کنند.

? آیا ماساژ تالیندی دردناک می ­باشد؟

ماساژ تالیندی پرنیرو و فشار می ­­باشد. برخلافی بسیاری از روش­های کلاسیک ماساژ، ماساژ تالیندی در اغلب موارد دردناک در نظر گرفته می­ شود، ولی ماژساژ دهنده ­های دارای گواهینامه که دوره ­های لازم را گذراندند می ­توانند با توجه به بازخورد شما میزان فشار و کشش را تنظیم کنند.

به کار بردن فشار برای چسبندگی فیبرهای عضلانی نازک (که تحت عنوان گره ­های عضلانی نامیده می­شوند) می ­تواند منجر به آسیب شود ولی مابین انواع ناراحتی و درد به دلیل فشار و کشش بیش از حد و نامناسب تفاوت وجود دارد. اگرچه بروز ناراحتی در برخی از گره­های عضلانی اجتناب ناپذیر می­ باشد، با این حال افراد متخصص می­ تواند با تنظیم میزان فشار ماساژ و حرکات از بروز درد جلوگیری کنند.

? مزایای ماساژ تایلندی

شیاتسو (فشار انگشت، Shiatsu) به منظور از بین بردن استرس و محافظت در برابر مشکلات سلامت ناشی از استرس مورد استفاده قرار می­ گیرد. همچنین این روش برای افزایش انرژی و نیز بهبود دامنه حرکات و انعطاف­ پذیری مورد استفاده قرار می ­گیرد. علاوه بر این ماساژ تایلندی برای درمان مشکلات زیر نیز مورد استفاده قرار می­گیرد:

? سردردهای تنشی
? تعادل
? برخی از دردهای کمر (به طور معمول دردهای کمر مزمن و تحت حاد غیر اختصاصی)
? اسپاسم عضلانی

مدیریت:آقای خوشبخت

 

 

کلید واژه های ماساژ، ماساژ در ارومیه، سالن ماساژ در ارومیه،کلینیک ماساژ ارومیه، آکادمی ماساژ در ارومیه