Address & Contact

Our Address

مازندران ، ساری

خدمات اجرا رنگ های صنعتی الکترواستاتیک پودری فام پوشان

?مجهز به اسید شویی فسفات و چربی گیری قطعات زنگ زدایی با روش گرم اسپری

?تمام ماشین آلات مجهز تمام اتوماتیک

?اجرای بیش از 1000 نوع فام رنگی ساده براق مات ، سوپر مات ، استیل ساده ، آبکاری متالیک ترافیکی

?رنگ های پودری الکترواستاتیک، بهترین نوع رنگ صنعتی به شمار می روند که دارای کمترین آثار مخرب زیست محیطی بوده و سلامتی کارگران را تهدید نمی کنند. در حال حاضر طیف وسیعی از انواع رنگ کوره ای برای رنگ آمیزی سطوح مختلف به کار می روند. انتخاب استفاده از رنگ الکترواستاتیک پودری یا مایع به نظر کارخانه های مصرف کننده بستگی دارد اما به نظر می رسد رنگ های پودری کوره ای، بهترین گزینه برای صنایع فلزی باشند.

?انواع شیوه‌های رنگ‌آمیزی الکترواستاتیک

?پیش گرما
?پس گرما
?مشعل پاش
?مادون‌قرمز

?استفاده از رنگ الکترواستاتیک چه مزایایی دارد؟

⚡️فرآیند رنگ‌آمیزی با این نوع از رنگ‌ها آسان است
⚡️با وجود ایجاد لایه‌ای نازک از رنگ،پوشش دهی و دور پوشانی مطلوب دارد
⚡️تنها با یک لایه رنگ خواص عالی فیزیکی و شیمیایی مطلوبی برای محصول به وجود می آید.

?نکاتی در مورد رنگ‌ پودری و رنگ‌آمیزی الکترواستاتیک

⚜️هر جسمی که هادی جریان الکتریکی باشد و مقاومت دمایی لازم برای پختِ رنگ پودری در کوره را دارا باشد، امکان این را دارد که به روش الکترواستاتیک رنگ‌آمیزی شود.

⚜️بعد از پایان رنگ‌آمیزی یک قطعه یا قطعات همسان در صورتی که رنگ موردِ استفاده بعدی تغییر کند، تمیز کردن محیط و تجهیزات رنگ‌آمیزی باید با دقت بسیار زیادی انجام شود.

⚜️در شیوه رنگ‌آمیزی الکترواستاتیک دو نوع روش پاشش رنگ وجود دارد. روش «کرونا» و «روش ترایبو». در روش ترایبو ذرات پودر درون تفنگ پاشش یا پیستوله، بر اثر مالش با سطوح داخل تفنگ باردار می‌شوند. در روش کرونا عاملی که باعث باردار شدن یا شارژ شدن ذرات پودر درون پیستوله یا تفنگ می‌شود، جریان الکتریسه می باشد در این روش باید ولتاژ تفنگ یا پیستوله باید با دقت تنظیم شود.

⚜️ رنگ کوره ای یا رنگ الکترواستاتیک، نوعی رنگ صنعتی است که در دو نوع رنگ های پودری و رنگ های مایع کوره ای در صنایع رنگ و پوشش تولید می شوند و کاربردهای گسترده ای در حوزه رنگ آمیزی انواع سطوح فلزی دارند. به عبارت دیگر، رنگ های پودری الکترواستاتیک، بهترین نوع رنگ صنعتی به شمار می روند که دارای کمترین آثار مخرب زیست محیطی بوده و سلامتی کارگران را تهدید نمی کنند. در حال حاضر طیف وسیعی از انواع رنگ کوره ای برای رنگ آمیزی سطوح مختلف به کار می روند. انتخاب استفاده از رنگ الکترواستاتیک پودری یا مایع به نظر کارخانه های مصرف کننده بستگی دارد اما به نظر می رسد رنگ های پودری کوره ای، بهترین گزینه برای صنایع فلزی باشند.

⚜️ استفاده از رنگ الکترواستاتیک چه مزایایی دارد؟

  • فرآیند رنگ‌آمیزی با این نوع از رنگ‌ها آسان است
  • با وجود ایجاد لایه‌ای نازک از رنگ،پوشش دهی و دور پوشانی مطلوب دارد
  • تنها با یک لایه رنگ خواص عالی فیزیکی و شیمیایی مطلوبی برای محصول به وجود می آید.

به مدیریت : سعید غربا

 

خدمات اجرا رنگ های صنعتی الکترواستاتیک پودری  , الکترواستاتیک پودری , اسید شویی فسفات  ,  چربی گیری قطعات ,  زنگ زدایی   , رنگ‌ پودری ,  رنگ‌آمیزی الکترواستاتیک  ,