Address & Contact

Our Address

تهران

خدمات بازسازی تاسیسات و تعمیرات ساختمانی کیان سازه جعفری 

? خدمات نقاشی ، کابینت ، برق و لوله کشی ساختمان گروه جعفری 

? بازسازی داخل ساختمان و نورپردازی ، تزئینات ساختمان 

? عایق کاری و آب بندی پشت بام به صورت کلی و جزئی 

? نصب پلیمر شفاف و مقاوم با مدل های مختلف 

? نصب انواع پمپ آب ساختمانی 

? نصب شومینه با نمای دوطرفه 

? تعمیرات و بازسازی ساختمان و خانه، یک کار جدی و چالش‌برانگیز است. برای رفع مشکلات یک ساختمان و نو کردن آن باید مراحل مختلفی را طی کرد. به همین دلیل، باید به تعمیرات ساختمان به چشم یک پروژه نگاه کنیم. انجام تعمیرات در این مقیاس جایی برای اشتباه باز نمی‌گذارد. برای بازسازی ساختمان باید شخصی را انتخاب کرد که تجربه و مهارت کافی را در این حوزه دارد.

? چنین فردی می‌تواند بهترین راه حل‌ها را برای خدمات تعمیرات منزل و بازسازی ساختمان به شما پیشنهاد دهد، و از بهترین مصالح برای این کار استفاده کند. بدین ترتیب، هزینه بازسازی خانه و ساختمان، از بودجه برآوردشده شما نیز بیشتر نخواهد شد.

? بازسازی ساختمان در قسمت های مختلف ساختمان ?

? بازسازی کف و دیوار ها:

? معمولا اولین چیزی که از بازسازی ساختمان به ذهن می آید بازسازی دیوارها و کف ساختمان است. استحکام دیوارها باید توسط مهندس ناظر بررسی شود و اگر نیاز به بازسازی حفاظتی بود انجام شود. اما اگر نیازی به بازسازی حفاظتی نبود تغییر دیوارها بیشتر به قصد زیبایی و کمتر به قصد تغییر ساختار خانه و اتاق ها صورت می گیرد. برای بازسازی دیوار طیف وسیعی از اقدامات، از رنگ آمیزی و کاغذ دیواری گرفته تا پنل‌های دکوراتیو سه بعدی، پوستر سه بعدی، دیوار پوش، سنگ دکوراتیو، شیشه تزیینی، تایل آلومینیومی و غیره می توان استفاده کرد. برای بازسازی کف نیز پارکت، لمینیت، سنگ، سرامیک، کف پوش سه بعدی و غیره گزینه های خوب این روزهای بازار است.

? بازسازی اتاق خواب:

بازسازی اتاق خواب قسمتی است که باید تا می توانید در آن سلیقه به خرج دهید چرا که قرار است آنجا در آرامش بخوابید. شما می توانید به سقف، دیوار، کمد و لوستر اتاق توجه کنید. برای جایگزینی کمدهای قدیمی این روزها گزینه های زیبای فراوانی طراحی شده است. در سقف و دیوار می توانید کناف کاری کنید یا از سایر دیوارپوش ها استفاده نمایید. موکت های جدید هم با زیبایی بسیار مفهوم موکت را در بسیاری از خانه ها دوباره زنده کرده اند.

? بازسازی آشپزخانه:

بازسازی آشپزخانه قسمت موثر هم در زیبایی و هم در قیمت کار است. این روزها اجرای آشپزخانه جزیره ای در بازسازی ساختمان رایج شده است. شما می توانید آشپرخانه را اپن یا جزیره ای کنید. کابینت ها را عوض کنید تا وسایل بیشتری در آن جا بگیرد، کاشی بین کابینت ها و پرده آشپزخانه را عوض کنید تا جلوه بیشتری به خانه بدهید. برای دیوارهای آشپزخانه هم گزینه های مختلفی دارید که در بحث بازسازی دیوار به آن اشاره کردیم.

? بازسازی سرویس بهداشتی:

تغییر جای شیرآلات و توالت معمولا خیلی پردردسر و هزینه بر است و توصیه نمی شود. اما می توانید خود شیرآلات را عوض کنید تا جلوه تازه ای به سرویس بهداشتی خود ببخشید. تعویض توالن فرنگی، وان و روشویی نیز در این قسمت مدنظر قرار می گیرند. اما مهمتر از همه اینها لازم است که توسط یک متخصص تاسیسات خود لوله کشی و نصب شیرآلات بررسی شوند تا از درست بودن و نشتی نداشتن آن مطمئن شوید.

مدیریت : آقای رحیم جعفری

شرکت تعمیر و بازسازی ساختمان , تعمیرات ساختمان , تخریب و بازسازی ساختمان , بازسازی ساختمان در تهران , تعمیرات جزیی ساختمان ,