Address & Contact

Our Address

صومعه سرا ، بیمارستان امام خمینی

Telephone

خدمات بنایی و دیوارچینی محمدی

⚜️ صفر تا صد خدمات بنایی با اکیپ مجرب در سراسر تهران

⚜️ تیغه چینی و کف سازی، طراحی حمام و کاشی و سرامیک

⚜️ کف سازی با بهترین خدمات

⚜️ گچکاری و نماسازی با بهترین طرح ها

⚜️ بنایی را به متخصصش بسپار⚜️ 

⚜️ بنایی ساختمان از جمله کارهایی است که اکثر ساختمان‌ها پس از گذشت چندین سال به آن نیاز پیدا می‌کنند. زمانی که سرویس بهداشتی نیاز به بازسازی دارد؛ زمانی که می‌خواهیم تغییراتی در آشپزخانه یا جاهای دیگر منزل ایجاد کنیم. هم‌چنین وقت‌هایی که مشکلی در ساختمان ایجاد می‌شود در واقع باید کار تعمیرات و بنایی را شروع کرد.

⚜️ اکنون اگر برای بنایی، تعمیرات جزئی ساختمان و خرده کاری بنایی ساختمان به دنبال بهترین استادکاران می‌گردید؛ پس روی ما حساب کنید.

⚜️ تخریب و بازسازی ساختمان‌ها
⚜️ گچ کاری، سیمان کاری، سفت کاری و نازک کاری
⚜️ سرامیک کاری، کاشی کاری، سنگ کاری
⚜️ تعمیر دیوار، کف، پله و نمای ساختمان
⚜️ خدمات دیوار کشی، آجر چینی و کف سازی
⚜️ تعمیرات جزئی ساختمان
⚜️ خرده کاری بنایی ساختمان

⚜️ از ویژگی‌های یک بنا مجرب:

⚜️ بنای ساختمان باید خوش‌قول باشد: یعنی در سریع‌ترین زمان ممکن کار را شروع کند و همچنین کار را در کمترین زمان و بهترین کیفیت به پایان برساند.

⚜️ بنای ساختمان باید دقیق و کار آزموده باشد: کیفیت کار یک بنا از آنجایی که کار آنها در معرض دید است بسیار مهم است. اگر بنا دقیق نباشد یک اشتباه و عدم دقت کوچک، باعث می‌شود نمای نهایی کار آنچنان بد جلوه کند که گاهی کارفرما حاضر می‌شود کار را دوباره به یک استادکار دیگر بسپارد. در این زمان است که وقت، هزینه و انرژی فراوانی صرف شده بی آنکه نتیجه مطلوب حاصل شده باشد.

⚜️ بنای ساختمان باید کار را تمیز انجام دهد: یعنی زمانی که یک بنا قرار است در یک منزل در حال سکونت کار کند، کار را تمیز انجام دهد و به اصطلاح عامیانه بتواند کار را جارو شده تحویل دهد. در این صورت است که پس از پایان کار نیازی به تمیز کاری و رفت و روب اضافی نخواهد بود.

مدیریت:آقای علی محمدی

 

 

 

کار بنایی , بنایی ساختمان , خرده کاری بنایی ساختمان , خدمات بنایی تهران , سایت بنایی , استخدام بنای ساختمان , شماره بنای ساختمان ,