Address & Contact

Our Address

کرمان،رفسنجان

Telephone

خدمات تاسیسات صنعتی و کشاورزی شریفی

✅مجری و طراح تمامی پروژه های تاسیسات صنعتی گرمایشی و سرمایشی و آبرسانی کشاورزی

✅هنگامی که صحبت از شبکه های آبرسانی به میان می آید، دو شاخه اصلی باید مورد بررسی قرار گیرد؛ اول، سیستم های آبرسانی و آبیاری کشاورزی و دوم، شبکه های آبرسانی شهری و روستایی. شبکه های آبرسانی شهری و روستایی نیز شامل دو بخش است؛ ۱-شبکه های انتقال آب آشامیدنی و ۲-شبکه های انتقال آب و فاضلاب به سمت تصفیه خانه.

✅در زمان های قدیم از لوله های بتنی، سیمانی و فلزی برای نصب در شبکه آبرسانی استفاده می شد. این لوله ها معایب زیادی داشتند؛ به مرور زمان دچار خوردگی و تخریب می شدند و رسوب های زیادی در دیواره های آن ها ایجاد می شد. برای رفع این مشکل بزرگ، لوله های پلی اتیلنی طراحی و تولید شدند.

✅خواص بسیار عالی انواع لوله پلی اتیلن موجب شد استفاده از این لوله ها هر روز بیش از پیش در صنعت آبرسانی گسترش یابد، به طوری که امروزه محبوب ترین لوله ها برای نصب در خطوط آب و فاضلاب به شمار می روند.

✅لوله های پلی اتیلن آبرسانی به دو نوع اصلی تک جداره و دوجداره دسته بندی می شوند. هر کدام از این لوله ها در ابعاد و سایزهای مختلف در بازار وجود دارند و بنابر نوع کاربرد، می توان از آن ها استفاده نمود.

به مدیریت:حجت شریفی

 

 

دستگاه تمام هیدرولیک

اتمام شبکه برج خنک کننده

زیر سازی برای استخرهای پیش ساخته پرورش ماهی

راه اندازی استخر های پیش ساخته پرورش ماهی ،شهرستان کشوئِیه/رفسنجان

 

 

 

خدمات تاسیسات صنعتی و کشاورزی ,  تاسیسات گرمایشی ,  تاسیسات سرمایشی ,  سیستم آبرسانی کشاورزی ,  خدمات تاسیسات صنعتی و کشاورزی شریفی در رفسنجان , انواع خدمات آبرسانی کشاورزی در کرمان , اجرای انواع تاسیسات صنعتی در رفسنجان ,