خدمات تخصصی رنگ و لایت و کراتین نسرین بیوتی

⚡️ارائه انواع خدمات تخصصی :

?خدمات رنگ

?کاشت ، اکستنشن و لمینت مژه

?خدمات کراتین ، صافی و احیا ء مو

?کوتاهی مو

?خدمات تخصصی ابرو ، تاتو

ابرو تخصصی

????????????

?کراتین چیست؟

⚜️کراتین پروتئین اساسی موجود در موها است که باعث درخشش و صاف شدن موها می شود و اگر شما موهای وز یا فر دارید کراتین موجود در موهایتان به اندازه کافی نمی باشد در نتیجه عدم وجود کراتین کافی سبب وز شدن موها می شود. کراتین کردن مو یکی از انواع روش های مناسب برای صاف کردن موهای فر و وز است

⚜️کراتین در سیستم بدن انسان ، در موها، پوست و ناخن موجود است و در حیوانات علاوه بر این در پشم، شاخ، پر و سم آن ها نیز وجود دارد. برخی از انواع کراتین فعالیت های حیاتی سلول ها مثل تولید پروتئین و رشد سلولی را تنظیم می کنند.

⚜️دو نوع پروتئین کراتین وجود دارد. آلفا کراتین و بتا کراتین. کراتین موجود در پوست و موی انسان از نوع آلفا کراتین است. کراتین در مو به دلیل وجود سیستئین، نوعی آمینو اسید حاوی گوگرد، شناخته می شود. موی انسان حدودا! 14 درصد سیستئین در خود دارد. نوع دیگری از مواد آلی سخت به نام کیتین وجوددارد که پوسته ی لابستر، میگو و حشرات را می سازد. اما، در موی انسان اساسی ترین جزء صرف نظر از کوتاه یا بلند بودن مو، کراتین است.

?کراتین مو چه روشی است؟

?کراتین مو به عنوان روشی نیمه دائمی برای صاف کردن مو است به طوریکه موها به طور موقت با مخلوط مایع کراتین پوشش داده می شوند. انجام این روش معمولاً در سالن های زیبایی، تقریبا 120 دقیقه یا بیشتر طول می کشد که البته این زمان کاملا بستگی به میزان بلندی موهای شما دارد و تأثیر آن کاملا بسته به کیفیت مواد کراتین مو دارد که در صورت با کیفیت بودن مواد کراتین مو ، تا 6 ماه باقی می ماند. معمولا افراد دارای موهای فرفرری و وز شده داوطلب انجام کراتین مو هستند.

?داشتن موهای صاف آرزوی اغلب خانم ها است زیرا موهای صاف و لخت ، زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند. اگر موهای شما وز یا فر است بهتر است با استفاده از روش کراتین مو، وزی و فری موهایتان را از بین ببرید و به موهایتان فرم و حالتی فوق العاده دهید.

????????????

?لیفت و لمینت مژه

?لیفت و لمینت مژه یک روش مطمئن، سالم و بی خطر برای حالت دادن و فر و بلند کردن طول مژه هاست. این روش برای افرادی مناسب است که مژه هایی کم پشت، نازک و کوتاه دارند. در این روش مژه های طبیعی توسط کراتین، انواع ویتامین ها، آمپول های تقویتی، روغن آلوئه ورا و روغن های تقویت کننده مو احیا و بازسازی می شوند. لیفت مژه یک عمل زیبایی – درمانی است، که عوارض بسیار کمی دارد و اگر با مواد باکیفیت و طبیعی انجام شود، باعث رویش مجدد و تقویت مژه ها می شود

لیفت مژه
????????????
?اکستنشن مژه چیست؟

?اکستنشن را با تارهایی از ترکیبات مصنوعی از جنس مو می سازند و تک به تک لابه لای مژه ها با چسب می چسبانند و به این ترتیب مژها را پر پشت و زیبا می کنند تا دیگر نیازی به استفاده از مژه مصنوعی نباشد.

اکستنشن مژه
?مراقبت های لازم در کاشت و اکستنشن مژه

?اگرموعد ترمیم را عقب بیندازید اکستنشن های بیشتری می ریزند و برای ترمیم به کاشت مژه های بیشتری نیاز خواهید داشت .

?با اکستنشن مژه به و خط چشم نیاز نخواهید داشت زیرا ردیف کاشت اکستنشن ها حالتی از خط چشم هم ایجاد می کند و سبب می شودچشمانی زیبا داشته باشید.

?مژه های اکستنشن جلوی دیدتان را برای کشیدن خط چشم میگیرد و سبب می شود پشت پلک تان را نبینید واز طرفی پاک کردن خط چشم مشکل ساز می شود زیرا باعث شل شدن و ریزش مژه های طبیعی می شود ، در صورتی که خط چشم کشیدید برای پاک کردنش از پدهای آرایش پاک کن فاقد چربی استفاده نمایید.

?بعد از خواب یا حمام برای مرتب کردن مژه هایتان از برس های مخصوص مژه استفاده کنید.

?قبل از خواب برای تمیزکردن مژه هایتان از شامپو بچه ی رقیق شده استفاده کنیدو چشمهایتان را دست مالی نکنید.

?اکستنشن مژه نباید باعث شکستن مژه های طبیعی خودتان شود.

اکستنشن مژه ?
این هم سبک کیم کارداشیان که طرفدار های زیادی داره این سبک مناسب چشم‌های کوچیک هست

به مدیریت : نسرین ظاهری

????????????

 

آمبره نقره ای

?????????

آمبره زیبا جذاب

?????????

لایت سوزنی

?????????

لایت با کلاه

?????????

 

 

 

خدمات تخصصی رنگ و لایت و کراتین نسرین بیوتی در تهران  , خدمات رنگ , کاشت مژه ,  اکستنشن مژه , لمینت مژه  , خدمات کراتین  , صافی ,  احیا ء  , کوتاهی مو  , خدمات تخصصی ابرو , تاتو  ,