Address & Contact

Our Address

اردبیل ، شهرستان پارس آباد ،محله آزادگان

سیم کشی و نورپردازی ساختمان نفیس در اردبیل

?اجرا صفر تا صد خدمات زیبایی تزئیناتی ساختمان?

?نور مخفی در نور پردازی نمای بیرون ساختمان?

?مدل های نور مخفی سقف با طراحی و کاربردی مدرن?

?اجرای نورپردازی داخل و بیرون ساختمان و نورمخفی 

?طراحی، مشاوره و اجرای انواع برق ساختمان، سیم کشی و نورپردازی

?اجرای صفر تا صد سیم کشی ساختمان

✳️عوامل زیادی در جذابیت یک ساختمان تاثیر دارند، یکی از آن ها نورپردازی ساختمان است. در طول شب وقتی وارد یک ساختمان می‌شوید نورپردازی خارجی و همینطور داخلی ساختمان نظر شما را به خود جلب می‌کند. نورپردازی ساختمان شامل انواع روشنایی‌هایی است که در داخل و خارج ساختمان به کار می‌رود. نورپردازی ساختمان، علاوه بر روشن کردن فضای ساختمان، کارکرد دکوراتیو و زیبایی هم دارد.

?نورپردازی نمای ساختمان

✳️اولین چیزی که شما از یک ساختمان می بینید نمای آن است در نتیجه برای نشان دادن عظمت و زیبایی ساختمان در شب از نورپردازی نمای ساختمان استفاده می‌شود. در طی سال‌های اخیر این نوع نورپردازی بیشتر دیده می‌شود. هدف از نورپردازی نمای ساختمان، برجسته کردن بخش‌های خاصی از ساختمان است. جذابیت و زیبایی نمای ساختمان، بر قیمت آن تاثیر دارد در نتیجه نورپردازی مناسب نمای ساختمان در این موضوع تاثیرگذار است.

?انواع نورپردازی ساختمان

✳️نور مورد نیاز برای فضای ساختمان را می‌توان با استفاده از نور طبیعی و یا مصنوعی در طی روز تامین کرد. معماران در هنگام طراحی ساختمان به جهت تابش نور و استفاده حداکثری از نور خورشید توجه می‌کنند تا کمترین نیاز به نورپردازی در طی روز وجود داشته باشد. ولی با تمام اینها هر ساختمانی برای استفاده در شب نیاز به نورپردازی متناسب با کاربری‌اش دارد.



نورپردازی ساختمان به دونوع کلی تقسیم می‌شود:

?نورپردازی خارجی ساختمان
?نورپردازی داخلی ساختمان

?نورپردازی خارجی ساختمان

✳️شاید بتوان گفت نورپردازی خارجی ساختمان بخشی از هویت ساختمان را تشکیل می‌دهد. ساختمان‌هایی که شبها نورپردازی کافی و زیبایی دارند حس دعوت کنندگی دارند. نورپردازی فضای خارجی ساختمان شامل قسمت‌های مختلفی از نورپردازی در ورودی ساختمان، نورپردازی حیاط تا نورپردازی باغچه و راه پله و…می‌شود.

?نورپردازی داخلی ساختمان

✳️قسمت‌های مختلفی از فضای داخل ساختمان به روش‌های مشخصی نورپردازی می‌شوند. از یک چراغ خواب دیواری در اتاق خواب گرفته تا چراغ های آویز بالای اپن آشپزخانه و لوستر وسط پذیرایی، همه نورپردازی داخل ساختمان را تشکیل می‌دهند. در نورپردازی مناسب ساختمان، باید به عواملی مانند: کاربری هر فضا، میزان نیاز به نور، میزان تردد در هر فضا، جنسیت و سن استفاده کنندگان از فضا و… توجه شود.

به مدیریت : توکل منصوری

 

 

 

 

خدمات نورپردازی نما ساختمان نفیس در اردبیل , نورپردازی نما , انواع برق ساختمان , سیم کشی و نورپردازی  , اجرای صفر تا صد سیم کشی ساختمان  در اردبیل   , انواع نورپردازی ساختمان , نورمخفی  ,