خرید فروش و خدمات ماشین آلات صنعت چوب و لیزر شیخ ویسی 

⚙️نصب سرویس آموزش و تامین قطعات یدکی ماشین آلات صنعتی چوب

⚙️ خرید و فروش انواع دستگاهای صنعت چوب

⚙️ آموزش کنترل های dsp؛رادونیکس؛مچ تری ،فروش پکیج کامل طرح 2dv3d

⚙️ خرید و فروش ماشین آلات لیزر فلزات و غیر فلزات فایبرمارکینگ و برش پلاسما

⚙️ اعزام تکنسین های مجرب و دوره دیده به سراسر ایران

⚙️ ماشین آلات نجاری

در دنیای امروز لزوم استفاده از ماشین آلات بر هیچکس پوشیده نیست، در زمان حال حدود 70 الی 80 درصد تمامی کارها توسط ماشین آلات صنعتی انجام می‌شود و بخش صنایع چوب هم از این قاعده مستثنی نیست و ماشین آلات نجاری توانسته‌اند در پیشرفت این صنعت نقش مهمی داشته باشند.این ماشین آلات برای راحتی، دقت و سرعت عمل در این بخش ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.در حال حاضر شرکت های سازنده ماشین آلات نجاری و سایر صنایع با هم جهت ساخت ماشین های بهتر با کارایی بالاتر به رقابت خیلی نزدیک و فشرده ای پرداخته به طوری که ماشین آلات تولید شده توسط آنها دیگر حکم یک ماشین را نداشته و شامل مجموعه ای از ماشین آلات است که در یک محصول گنجانده شده است. ماشین آلات صنایع چوب در دسته بندی های جداگانه ای به شرح زیر قرار می‌گیرند:

ماشین آلات صفحه ای
سی ان سی
ماشین آلات نجاری
خط تولید ورق ام دی اف
مکنده
کمپرسور باد
ماشین آلات صفحه ای ام دی اف
ماشین آلات صفحه ای ام دی اف مخصوص کار بر روی ام دی اف، نئوپان روکش دار و ملامینه می‌باشند و به چند گروه مختلف از ماشین آلات MDF ، سی ان سی تخت و روتاری ، خط زن دورکن ، لبه چسبان صنعتی و کارگاهی ، منحنی زن و پُرتابل ، پرس وکیوم و ممبران ، الیت یا سوراخ زن ، سنباده براش ، ماشین آلات نجاری ، گندگی چوب ، سه کاره ، پنج کاره ، اره فلکه ، سر و کله زن تقسیم می‌شوند که هر مورد برای انجام یک مرحله خاص استفاده می‌شود.

انواع شیلنگ های خرطومی در سایز های مختلف

سی ان سی چوب
سی ان سی چوب یکی از پیشرفته ترین دستگاه های صنایع چوب است که عملیات مختلفی همچون برش، سوراخ کاری، حکاکی و ایجاد طرح و نقش های مختلف بر روی چوب را انجام می‌دهد. سی ان سی چوب در مدل های مختلفی از قبیل تخت، لیزری، کنسولی و… تولید می‌شود که هر مدل متناسب با نوع کار و نیاز کارگاه ها انتخاب می‌گردد.

ماشین آلات ترمو وود
ماشین آلات ترمو وود در طی چند مرحله با افزایش و کاهش دما و ایجاد تغییرات در بافت درونی و بیرونی چوب، آن را در مقابل سرما، گرما، رطوبت، حشرات و… مقاوم می‌سازند.

ماشین آلات نجاری
ماشین آلات نجاری که به ماشین آلات چوب طبیعی نیز خوانده می‌شوند یک گروه بزرگ از صنایع چوب را می‌سازند. ماشین آلات نجاری در گروه های مختلفی از قبیل رنده، گندگی، کم کنی و… تولید می‌گردند.

دستگاه لیزر
دستگاه های لیزر به جهت حک و برش انواع متریال ها از جمله کاغذ، چرم، نمد، پارچه، چوب، پلکسی، سنگ، استیل، طلا و انواع فلزات کاربرد دارد. امروزه از این دستگاه در صنایع مختلفی مانند بسته بندی، طلاسازی، دکوراسیون داخلی، پوشاک و مد، تبلیغات و … استفاده می کنند و روز به روز کاربردهای آن گسترش می یابد. تکنولوژی این دستگاه ها بر اساس پرتو لیزر و فایبر می باشد.

مدیریت : آقای مهدی شیخ ویسی
09120423230?
09120994686?
09393854625?

 

 

 

 

 ماشین آلات صنایع چوب , فروش ماشین آلات صنایع چوب , ماشین آلات نجاری , قیمت ماشین آلات نجاری , ماشین آلات چوب و mdf ,