خرید و فروش جک و قالب و آهن آلات دست دوم خدایاری

✅تجهیز کاران بتن تولید کننده کلیه تجهیزات قالب بندی نو و خریدار و فروشنده کلیه تجهیزات قالب بندی دست دوم می باشد.

✅خرید تجهیزات قالب بندی دست دوم از تمامی نقاط کشور فروش و ارسال تجهیزات قالب بندی نو و دست دوم به تمامی نقاط کشور

✅کیفیت قالب بتن دست دوم قالب فلزی بتن یا قالب بتن در صورتی که با کیفیت و استاندارد تولید شده باشد و همچنین در موقع کار کردن به خوبی ازش استفاده شود قادر است تا دفعات زیادی را مورد استفاده قرار گیرد. و اگر هم آسیب جزئی ببیند و یا تاب بردارد می شود تعمیر کرد و دوباره مورد استفاده قرار داد. در شرکت تجهیز کاران بتن بعد از خرید تجهیزات دست دوم همه آنها از لحاظ کیفیت دسته بندی می شوند بعد تجهیزاتی که کیفیت پایینی دارند توسط استادکاران ماهر تعمییر و بازسازی می شوند و تجهیزاتی که قابل بازسازی نباشند از چرخه خارجشده و برای ذوب ارسال می شوند.

✅تجهیزاتی که کیفیت خوبی دارند و نیاز به تعمییر ندارند بتن های اضافی و سطح آنها تمیز و روغن کاری شده و در انبار قرار می گیرند. معمولا پیمانکاران و شرکت ها برای پروژه های کوچک بخاطر صرفه اقتصادی قالب بتن دست دوم خریداری می کنند. و بعد از استفاده چنانچه قصد فروش داشته باشند به راحتی به فروش می رسانند. انبارها و کارگاه های زیادی برای خرید و فروش قالب بتن دست دوم در سراسر کشور وجود دارد که بعد از خریداری قالب ها را در انبار قرار می دهند و طبق سفارش مشتری به فروش می رسانند.

✅فروش قالب بتن دست دوم

✅ عرضه کننده انواع تیرآهن ، میلگرد ، پروفیل ، قوطی جات ، نبشی ، ورق ، محصولات فولادی

✅ انواع میلگرد های ساده : کلافی ، کشش ، فابریک و ترانسی

✅ انواع بولت در سایز و اندازه های مختلف جهت صفحه ستون

✅ خرید و فروش آهن آلات دست دوم خدایاری با بهره گیری از پرسنل متخصص و اطلاعات به روز و با ارائه کالای مطابق با استاندارهای مربوطه اقدام به واردات تامین و ساخت تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، پالایشگاه ، نیروگاه ، ساختمانی و دیگر واحد های صنعتی نموده است ، لذا انجام سفارشات واردات ، تدارک و ساخت بر اساس نیازها و خواسته های کارفرما در کوتاه ترین زمان ممکن و ارائه پیشنهاد جایگزینی کالا ، احترام به حقوق و جلب رضایت کارفرمایان و مشتریان محترم را از اهداف این شرکت دانسته و برای پیشبرد هر چه بهتر آن در تلاشیم .

مدیریت : آقای خدایاری

 

??????????

 

 

آهن آلات , خرید و فروش , آهن آلات , فروش تیرآهن , خبر میلگرد , فروش میلگرد , قیمت میلگرد اجدار , خرید و فروش تیرآهن , قیمت تیرآهن ipb ,