Address & Contact

Our Address

مرکزی ، محلات

Telephone

خرید و فروش انواع سنگ خام پلاک اسلب مرمریت پارت و تراورتن جلالی

? تهیه و فروش انواع کوپ و سنگ خام برای معادن محلات و عباس آباد ، دره بخاری ، آبگرم ، ابیار ، ترشاب ، آتشکوه با قیمت مناسب و شرایط آماده

? کوپ سنگ چیست؟

کوپ سنگ به سنگی گفته می شود که وزن آن تا بیش از بیست تن می رسد. این وزن ارتباط مستقیم با ارزش سنگ دارد و این مهم با نوع سنگ انتخابی در ارتباط مستقیم است. در برخی مواقع کوپ سنگ می تواند یک سنگ مرمر باشد که پانصد کیلو وزن را به خود اختصاص می دهد.

? پلاک چیست؟

زمانی که از کوپ یک قواره با وزن کمتر به دست می آید از قواره نیز در کارخانه های سنگ بری سنگ های کوچک تر را به عمل می آورند. در کارخانجات سنگ بری از قواره یا کوپ سنگ های به نام پلاک تهیه می کنند که بعد از ساب و صیقل آن ها را به قطعات کوچک تر دسته بندی می کنند.

? سنگ لاشه به چه سنگی گفته می شود؟

سنگ های باطله ای که از حاشیه های برش خورده سنگ کوپ و سنگ قواره به دست می آید را می گویند. این قبیل سنگ ها شبیه سنگ های اولیه شکل هندسی خاصی ندارند و هر کدام به یک شکل هستند و به آن ها سنگ های باطله یا لاشه به دست آمده از سنگ قواره و کوپ می گویند.

? شمش تراورتن

صنعت ساختمان سازی دنیای بسیار گسترده ای دارد از همین رو در هر بخشی از ساختمان سازی به سنگ ساختمانی خاص نیاز است. بر فرض برای ساخت نماهای رومی یا کلاسیک از احجامی مانند انواع کتیبه، گلویی، هلال و ستون استفاده می کنند که این سنگ ها باید از شمش تراورتن باشد تا زیبایی و کارایی بهتری را از خود به نمایش بگذارد.

 

مدیریت : آقای سعید جلالی

 

 

 

 

 

 

سنگ خام , پلاک , اسلب , مرمریت , پارت , تراورتن ,