تعمیرات و تامین قطعات لیفراک آسیا در مشهد

?لیفتراک از ماشین های ضروری در صنعت می باشد که از آن برای حمل و جابه جایی انواع بار استفاده می‌شود. لیفتراک ها در اوزان مختلف تولید می شوند. لیفتراک وسیله ای است که دارای دو شاخک در جلو بوده و برای بالا و پایین بردن وسایل و همچنین جا به‌ جایی از آن استفاده می شود.

?در این ماشین صنعتی مدرن، شاخک ها به شکل های مختلفی تولید می شوند و دکل های عمودی که در آن وجود دارد، برای بالا و پایین کردن و جابه‌جایی انواع بار مانند مثل جعبه پالت، لوله و ورق بشکه و … استفاده می شود. از لیفتراک می‌توان در فضای داخل ساختمان و بیرون از ساختمان استفاده کرد.

?در بازار انواع مختلفی از لیفتراک وجود دارند. مانند سایر محصولات صنعتی، لیفتراک ها نیز برای کار از استانداردهای بین ‌المللی تبعیت می کنند. از انواع رایج لیفتراک در صنعت می‌توان به لیفتراک برقی، لیفتراک دیزلی و لیفتراک دوگانه سوز اشاره کرد.

?هنگام خرید یک لیفتراک باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت.‌از جمله این عوامل می‌توان ایمنی لیفتراک، قیمت لیفتراک، کارایی لیفتراک، کارخانه سازنده و خدمات پشتیبانی آن را نام برد.

❇️اجزای لیفتراک

?به طور کلی اجزای اصلی لیفتراک شامل بدنه لیفتراک، اتاق راننده، محافظ سقف، نگهدارنده بار، شاخک ها، تکیه گاه شاخک ها، چرخ ها، سیستم ترمز، سیستم هیدرولیک، سیلندر، وزنه تعادل، تجهیزات هشدار دهنده ایمنی و … هستند.

?شاسی لیفتراک

شاسی لیفتراک به عنوان چارچوب اصلی این دستگاه در نظر گرفته می‌شود و اجزای دیگر لیفتراک مثل چرخ‌ ها، وزنه تعادل، دکل و … بر روی این قسمت سوار می شوند.

?وزنه تعادل لیفتراک

برای ایجاد تعادل در لیفتراک از وزنه تعادل استفاده می‌شود. این وزنه دارای جنس چدن بوده و در قسمت پشتی لیفتراک قرار دارد.

?کابین راننده لیفتراک

کابین قسمتی از لیفتراک است که هدایت دستگاه را بر عهده دارد. این اتاقک دارای اجزای مختلفی مانند پدال، فرمان، اهرم، صندلی و … است. برای اینکه در برابر خطرات احتمالی، جان راننده لیفتراک حفظ شود، معمولا سقف کابین این دستگاه از جنس فلز ساخته می شود.

?وسایل هشدار دهنده لیفتراک

هنگام کار کردن با لیفتراک لازم است که برای جلوگیری از بروز حوادث، تمامی جوانب را رعایت کرد. با این وجود در دستگاه لیفتراک برای مواقع ضروری از تجهیزات هشدار دهنده استفاده می شود. این تجهیزات عبارتند از: تجهیزات هشدار دهنده شنیداری، تجهیزات هشدار دهنده دیداری، بوق، بلندگو و چراغ چشمک زن ،نگهدارنده بار، برای اینکه از حرکت بار به سمت عقب، کابین راننده و سقوط آن جلوگیری شود، در دستگاه لیفتراک از نگهدارنده بار استفاده می شود.

❇️اصول راندن لیفتراک

دستگاه لیفتراک می تواند بدون اینکه خطر واژگونی برای بار وجود داشته باشد، مقدار زیادی بار را جابه جا کند. همچنین با استفاده از این دستگاه می توان کالا را تا ارتفاع مشخصی بالا و پایین برد. برخی از لیفتراک ها به گونه ای طراحی شده اند تا بتوان برای عبور در مناطق ناهموار از آن ها استفاده کرد. به طوری که کارخانه هایی که دارای بخش ناهموار هستند و لازم است که کالا از آن نقطه عبور کند، از لیفتراک های مخصوص مناطق ناهموار، می توانند استفاده کنند.

به مدیریت:امین تقوه

 

 

 

 

لیفتراک , انواع لیفتراک در مشهد , خرید و فروش انواع لیفتراک در مشهد , لیفتراک آسیا در مشهد , تعمیرات و تامین قطعات لیفتراک آسیا در مشهد , اجزای مختلف لیفتراک , لیفتراک برقی , لیفتراک دیزلی , لیفتراک دوگانه سوز , کاربرد لیفتراک , خرید و فروش انواع لیفتراک آسیا در مشهد , لیفتراک در مشهد , لیفتراک مشهد , خرید و فروش لیفتراک مشهد ,  قیمت لیفتراک در مشهد ,