Address & Contact

Our Address

تهران ، بزرگراه آزادگان ، نرسیده به خروجی چهاردانگه ، بر اتوبان ، کارگاه مجموعه عبدی

Telephone

خرید و فروش لیفتراک عبدی

⚙️ خرید و فروش ، اجاره و تعمیرات لیفتراک و قطعات لیفتراک

⚙️ به همراه ضمانت نامه معتبر

⚙️ ارسال به سراسر کشور

⚙️ طول عمر یک لیفتراك با سرویس و نگهداري آن تعیین می شود. هر لیفتراك باید با دقت به طور منظم نگهداري شود، که یکی از اصول اصلی نگهداري لیفتراك جایگزین کردن قطعات لیفتراك اورجینال می باشد . هر قطعه در زمانی خاص نیاز به تعویض دارد. در صورتی که قطعه معیوب دیر تعویض شود و یا از قطعه مرغوب استفاده نشود سایر قطعات لیفتراك نیز دچار آسیب می شوند .

⚙️ تامین قطعات یدکی اصلی و با کیفیت از موارد موثر در عملکرد صحیح و کاهش خرابی ها و تعمیرات مکرر ماشین آلات از جمله لیفتراك می باشد ، با توجه به وضعیت نامناسب بازار قطعات یدکی و وجود انواع اجناس تقلبی و بی کیفیت، نیاز به تامین قطعات از منابع مطمئن و کنترل کیفی و تایید فنی قطعات بیش از پیش احساس می شود. از طرفی کمبود قطعات لیفتراك برخی از سازندگان صاحب نام و قطعات قدیمی در بازار، اغلب به عدم تامین قطعه مذکور و یا تامین قطعه اي با مشابهت ظاهري منجر می گردد.

⚙️ تامین و عرضه دقیق قطعات لیفتراك از برندها و مارك هاي مختلف نیازمند کار تخصصی و صرف وقت جهت مطالعه مشخصات و پارامترهاي قطعات می باشد تا قبل از خرید قطعه و نصب برروي دستگاه از کارکرد آن اطمینان حاصل نمود.

? تعمیر تخصصی انواع لیفتراک را به ما بسپارید چراکه تخصص ماست.?

مدیریت : آقای رضا عبدی

 

 

 لیفتراک , انواع لیفتراک , قیمت لیفتراک , معرفی انواع لیفتراک , لیفتراک کوماتسو ,